home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 668 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2229 2230 [2231] 2232 2233 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172314 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #33450: 22 Jul 2011, 11:59 »

Ifølge Twitter, har vi tilbudt Lars Jacobsen en et-årig kontrakt og... hold nu fast... budt 20 millioner på Thomas Sørensen

Jeg håber at konsulenten smider en 5+-årig kontrakt i hovedet på TS, med 500k eller mere i månedsløn. Ellers må konsulenten raus! I øvrigt har jeg intet mod at se LJ hos os, hvis dette skulle betyde at man udlejer Randrup resten af denne sæson, forhåbenlig kan han så vende tilbage med samme - eller større - succes end Wass og Fisse..

Lidt mere fra Twitter:
Brøndby har igen vist interesse for den gamle flamme, Andre Senghor der til dagligt spiller i Bani Yas Club, i de Forende Arabiske Emirater.

Brøndbys lejeaftale med Femi trækker ud. Nu er Femis agent, Ivan Benes taget på ferie. - Godt træk af safarikongen.

Per Bjerregaard er, og ser så svag ud, at den øvrige bestyrelse mener han skal træde tilbage nu, da de ikke mener at det er menneskeligt.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

blomvikings
Manager

« Svar #33451: 22 Jul 2011, 12:29 »

Per Bjerregaard er, og ser så svag ud, at den øvrige bestyrelse mener han skal træde tilbage nu, da de ikke mener at det er menneskeligt.

Det har været umenneskeligt for os andre de sidste 5 år !

plutonium
Manager

« Svar #33452: 22 Jul 2011, 12:32 »

Det har været umenneskeligt for os andre de sidste 5 år !

Her er jeg mega meget enig Smiley

Jeg ved godt at halvdelen af alle de FCK-fans jeg kender himler med øjnene når jeg siger det, men jeg vil sgu gerne have et sundt og stærkt Brøndby at slås med. Hellere jer end OB da! Jeg kan huske dengang FCK mod BIF var super spændende rivalopgør som man glædede sig til flere uger i forvejen. Nu er det 'bare' en kamp med lidt mere tænding, hvis der da overhovedet er det.

Jeg ønsker et stærkt BIF tilbage. Bare I stadig holder jer to-tre point under os i tabellen, hvor I hører til Cool

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33453: 22 Jul 2011, 12:45 »

Hader FCK.
Hader AGF endnu mere.

Når det så er sagt så ønsker jeg stadig FCK i toppen, da jeg ligesom dig Pluto elsker disse rivalopgør.
Jeg brækker mig nærmest alligevel hver gang FCK tager en sejr for der er ikke noget så kvalmende at se de lattedrenge være så stolte Tunge (og hvor er jeg misundelig SkuffetOpstemt)

AGF ser jeg bare i 1. division.

Vi skal nok komme efter jer! Bare vent. Vi kommer med en skide sund økonomi om 5-6 år, en trup fuld af egen avl og et mesterskab! Det er vejen frem Tunge
« Seneste Redigering: 22 Jul 2011, 12:47 af Nove » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Yessir
Manager

« Svar #33454: 22 Jul 2011, 12:55 »

Fuck mand! *savle savle* (hej yessir!)

Lad os antage at LJ-rygtet er sandt så kan jeg ikke se hvad vi kan bruge ham til. Vi har en Randrup som vi burde forsøge at spille igang. Glem ej, at Wass heller ikke var fantastisk, men efter spilletid (og lejeophold) så gjorde han det ganske glimrende Wink.
Derudover har vi MN som SKAL ned på den back.

Vi har ikke brug for 2 aldrende spillere på samme pos. Tunge

Thomas Sørensen-rygtet er bare sjovt. Ét er prisen det skulle lyde på, noget andet er at han vist ikke har en kontrakt lige i øjeblikket. Mener stadig at han forhandler med Stoke Smiley

Haha, den ramte et lidt mere ømt punkt end først tilsigtet kan jeg se.

Men det er jo præcis det her jeg mener, ingen kildekritik what-so-ever. Nu er det ikke engang "FodboldrygterDK" mere, men bare "Twitter"

Hvis du vil vælge at fortsætte med de små bemærkninger så gør mig opmærksom over det via PM i stedet for. Vi færdes næppe i så forfærdeligt mange af de samme tråde, så jeg kan umuligt nå at opfange alle steder du savler  Wink

Hvis ikke så lad os bare stoppe den her, over et ½ døgn senere end du først foreslog.

blomvikings
Manager

« Svar #33455: 22 Jul 2011, 12:59 »

Hader FCK.
Hader AGF endnu mere.

WHAT?!?  Huh

Hader du GF mere end FCK??

Det for mig helt uforståeligt, der findes ikke en klub jeg hader mere end FCK, de hænger mig langt ud af halsen. Bare en spiller har været i FCK går der mange år før jeg får den mindste sympati for ham !

AGF bryder jeg mig ikke om, men jeg bryder mig heller ikke om Aab, Silkeborg, FCM, Lyngby og resten af ligaen. Jeg elsker Brøndby IF, og hader Fuckerne overalt i verden, resten af ligaen kan jeg bare ikke lide.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33456: 22 Jul 2011, 13:10 »

Haha, den ramte et lidt mere ømt punkt end først tilsigtet kan jeg se.

Men det er jo præcis det her jeg mener, ingen kildekritik what-so-ever. Nu er det ikke engang "FodboldrygterDK" mere, men bare "Twitter"

Hvis du vil vælge at fortsætte med de små bemærkninger så gør mig opmærksom over det via PM i stedet for. Vi færdes næppe i så forfærdeligt mange af de samme tråde, så jeg kan umuligt nå at opfange alle steder du savler  Wink

Hvis ikke så lad os bare stoppe den her, over et ½ døgn senere end du først foreslog.

Hvornår har jeg på noget tidspunkt i denne tråd 'savlet' over et twitterrygte/"fodboldrygterDK"? Du skal være velkommen til at finde det frem.
Jeg har kommenteret på et rygte derinde fra, men jeg har hele tiden været på afstand med at tro på det.

WHAT?!?  Huh

Hader du GF mere end FCK??

Det for mig helt uforståeligt, der findes ikke en klub jeg hader mere end FCK, de hænger mig langt ud af halsen. Bare en spiller har været i FCK går der mange år før jeg får den mindste sympati for ham !

AGF bryder jeg mig ikke om, men jeg bryder mig heller ikke om Aab, Silkeborg, FCM, Lyngby og resten af ligaen. Jeg elsker Brøndby IF, og hader Fuckerne overalt i verden, resten af ligaen kan jeg bare ikke lide.

AGF har altid været mine hadeklub nr. 1. Men det startede jo så også i 90'erne og det er jo derfra.
FCK har jo først været rigtig med i 00'erne.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Yessir
Manager

« Svar #33457: 22 Jul 2011, 13:38 »

Hvornår har jeg på noget tidspunkt i denne tråd 'savlet' over et twitterrygte/"fodboldrygterDK"? Du skal være velkommen til at finde det frem.
Jeg har kommenteret på et rygte derinde fra, men jeg har hele tiden været på afstand med at tro på det.

Du var en connoisseur udi humorens kunst tidligere, kan du virkelig ikke afkode hvorfor jeg nævnte FodboldrygterDK?

Endnu en gang står det dig frit for at benytte eget råd om yderligere samtale i privatbesked systemet.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33458: 22 Jul 2011, 14:37 »

Ifølge Twitter, har vi tilbudt Lars Jacobsen en et-årig kontrakt og... hold nu fast... budt 20 millioner på Thomas Sørensen - LOL. Nok sommerens dårligste joke. Et rygte er et rygte... men no way, vi går sgu ikke ud og smider så mange penge efter især en målmand... heller ikke hvis Stephan ryger...

LJ er bare et FC-svin=DØ!
TS... Nej, tak. For gammel+Vi har ikke brug for ham. Vi har tre klassekeepere! Opstemt

Aldrig alene!

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33459: 22 Jul 2011, 14:46 »

Aldrig alene!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33460: 22 Jul 2011, 14:47 »

LJ er bare et FC-svin=DØ!
TS... Nej, tak. For gammel+Vi har ikke brug for ham. Vi har tre klassekeepere! Opstemt

Hvis du ikke har opdaget det så solgte vi The Great Dane for 16 år siden or so og Mogens Krogh stoppede karrieren for snart mange år siden Peace

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #33461: 23 Jul 2011, 18:58 »

JAAAAAAAAAAAAAAA! FOR SATAN DA JAN!!!

Forløsning; græder nærmest af glæde Opstemt

Puha, det var tæt på at gå galt, men hold kæft et godt angreb, godt løbet og afleveret af Thygesen og en dejlig kølig afslutning!

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #33462: 23 Jul 2011, 19:03 »

Tjah fint spil næsten hele vejen igennem borset fra det dumme klumpspil oppe omkring deres fælt hele tiden. Hvis Bernburg er skadet igen skal han måske stoppe inden han får smadret sig selv synder & sammen.. Thygesen den dejlige mand! Opstemt Men hvordan stillede vi egentlig op idag? Fik ikke set starten af kampen? Men det gik da meget godt, men vigtigst af alt fik vi de tre point idag! <3

Hurra! for Jan K, som 1 ud af 10 gange kan ramme bolden ordenligt! Opstemt

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #33463: 23 Jul 2011, 19:11 »

Jeg tror sgu snart at Bernburg bliver fodboldinvalid!

Meget bolbesiddelse, og det meste af tiden flot spil. Dog ret uskarpe foran kassen...
BTW flot assist af Thyge, og forløsende mål af Jan K Wink

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33464: 24 Jul 2011, 12:56 »

@FodboldRygterDK: Så er formaliteterne på plads! Femi skifter til Brøndby i den kommende uge!

Ville da være fint... Smiley

Aldrig alene!

Sider: 1 ... 2229 2230 [2231] 2232 2233 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010