home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 765 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2213 2214 [2215] 2216 2217 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172923 gange)
TheisHansen v.2
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #33210: 14 Jul 2011, 15:23 »

Hvilken kilde kommer det fra?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #33211: 14 Jul 2011, 15:25 »

Elne er jo vild med at poste twitter-rygter for fodboldrygterdk, så mon ikke det er derfra? Wink

Nej, det var sgu steakrumors, endnu en af de sjove twitter-sider. :Q

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #33212: 14 Jul 2011, 15:27 »

Må man nu ikke snakke om vores rygter? Hvad fanden skal vi ellers? Alle er sgu så kloge og negative at det er helt vildt!!

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Zone 43
Manager

« Svar #33213: 14 Jul 2011, 15:29 »

Tror ikke i skal regne med Eidur, uanset hvor meget jeg selv ville ønske det. Han skulle i dag være til lægetjek hos West Ham, og ellers er der flere bejlere til ham, som f.eks Premier League klubben Swansea.

Swansea har han vidst afvist. Tunge

Patrick Mtiliga (Malaga) has an offer from a Danish club, reportedly Brondby. They are awaiting an agreement with Lyngby on Thomas Rasmussen

Det kommer ikke til at ske. Lyngby har hentet Cagara, så de henter næppe også TR. Og derudover har vi allerede et par stykker, der kan spille venstreback foruden Jan F og Norouzi (og TR).

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #33214: 14 Jul 2011, 15:32 »

Elne er jo vild med at poste twitter-rygter for fodboldrygterdk, så mon ikke det er derfra? Wink

Nej, det var sgu steakrumors, endnu en af de sjove twitter-sider. :Q

Har jeg jeg dog også gjort to gange, men det er jo rygter kan man stole på dem? I dont think so. :Q Altså i ny og næ kan der da godt være et par rygter der er sande.

Jeg vil virkelig gerne bare ha smidt Jan F på porten! Han er så dårlig både offensiv og defensiv, han kommer ikke nok med frem, savner sgu en som wass! Kys
« Seneste Redigering: 14 Jul 2011, 15:44 af TheisHansen v.2 » Logged

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #33215: 14 Jul 2011, 15:34 »

Må man nu ikke snakke om vores rygter? Hvad fanden skal vi ellers? Alle er sgu så kloge og negative at det er helt vildt!!

Hvor læser du, at jeg siger du ikke må? Theis spurgte hvor det var fra, jeg svarede at mon ikke det var fra twitter, da du har postet meget derfra. Jeg mente bestemt ikke at det ikke er en side man kan bruge.

Så kan man jo altid diskutere hvor god en kilde det er, men der er jo mange interessant emner, måske ikke altid konkrete, men så er der i hvert fald noget at diskutere, som du siger.

blomvikings
Manager

« Svar #33216: 14 Jul 2011, 15:37 »

Øh det eneste han siger er at eventuelle indkøb ikke vil kunne nå at få alle de formelle ting klar til kampen søndag ?

??

Jeg siger ikke det er det der står mester?

Jeg siger bare, ud fra artiklen, at jeg ikke tror der ikke bliver købt noget. Da man efterhånden har lært, at der i Brøndby med den nuværende bestyrelse, ikke bare bliver købt noget. Hvor lang tid siden er det egentligt at Brøndby har lagt penge på bordet for en spiller?

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33217: 14 Jul 2011, 15:38 »

Læste igår på twitter at dokteren skrev noget med at han så en kamp og skrev ''Hvis den gratis Lustig bliver lidt bedre defensivt kunne han være interresant'' eller noget i den dur.. Men gad nu godt ha Mikael Lustig. Peace

funny
Ej undskyld Theis, men DrBjerregaard er bare en eller anden tilfældig person som skriver lidt : D

Den med Zanka og Liverpool er nogle af de mest geniale.

??
Jeg siger bare, ud fra artiklen, at jeg ikke tror der ikke bliver købt noget. Da man efterhånden har lært, at der i Brøndby med den nuværende bestyrelse, ikke bare bliver købt noget. Hvor lang tid siden er det egentligt at Brøndby har lagt penge på bordet for en spiller?

Kan godt være at den nuværende bestyrelse kun har hentet Clarence Goodson og Mikkel Thygesen på fri transfer indtil videre. De har jo så også kun været en del af Brøndby gennem et vindue og er netop påbegyndt et til Wink
« Seneste Redigering: 14 Jul 2011, 15:40 af Nove » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

blomvikings
Manager

« Svar #33218: 14 Jul 2011, 15:38 »

AMEN !

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #33219: 14 Jul 2011, 15:44 »

Nove: Lol, hvor skulle jeg vide det fra? Grin

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33220: 14 Jul 2011, 15:47 »

Per Bjerregaard lever stortset kun i 80'erne så twitter er da alt for udviklet til ham Wink Derfor!

(og så lige det at det ville være underligt at en bestyrelsesformand kommenterer på alt og alle samt nævner spillernavne  Tunge)

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #33221: 14 Jul 2011, 15:48 »

Ved at læse hvad han skriver? Grin

"Vi har ingen planer om at købe Kennedy Bakicioglu. The rule of thumb her i klubben er ikke at købe spillere med mindre hår end Daugaard."

"@ujah_9 Wish you were here"

"@LFC You still owe us a friendly match! I am very unhappy about this situation. We will have to report you to FIFA and take Agger back soon."

Osv... Jeg tvivler selv lidt på om den gamle mand overhovedet kan finde ud af at tænde sin computer selv Wink

Zone 43
Manager

« Svar #33222: 14 Jul 2011, 15:50 »

Kan godt være at den nuværende bestyrelse kun har hentet Clarence Goodson og Mikkel Thygesen på fri transfer indtil videre. De har jo så også kun været en del af Brøndby gennem et vindue og er netop påbegyndt et til Wink

De begyndte 1. marts. Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33223: 14 Jul 2011, 15:54 »

De begyndte 1. marts. Tunge

Argh pis!
Tænkte på de begyndte STRAKS efter generalforsamlingen . Dumt, dumt.

Men det gør ikke 'sagen' bedre Smiley Man kan ikke måle den nuværende bestyrelse men derimod nogle få enkeltpersoner.

Smukke ord

blomvikings
Manager

« Svar #33224: 14 Jul 2011, 17:46 »

Sidst Brøndby lagde en krone, var de 2 mio. for Bern. Og han var endda den eneste i den sæson der kostede noget.. så de sidste 3 år har vi hentet ÉN spiller der kostede noget.

Jeg siger ikke at transferfrie spillere ikke kan være gode, men det viser bare noget mangel på handlekraft. Man bliver nødt til at betale hvis man vil have de bedste.

Sider: 1 ... 2213 2214 [2215] 2216 2217 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010