home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 702 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2215 2216 [2217] 2218 2219 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172780 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #33240: 14 Jul 2011, 21:41 »

Bedre modstand uge efter uge...

Det er korrekt, men manden vil nok hellere spillere om medaljer Smiley

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #33241: 14 Jul 2011, 22:04 »

Hvorfor skulle Krohn-Dehli til SIENA?!

Så Bjur har lidt penge at lege med, til at hente de nødvendige handler, der skal foretages asap. Han vil givetvis få mere i lønningsposen, spille på San Siro fremfor Herfølge Stadion - find selv på mere.. Der er ingen tvivl om, at han er en dygtig, og vigtig mand for os - måske endda den vigtigste, det var han i sidste sæson.

Det kan også give det ekstra plus, at vi ikke skal være afhængige af én spiller. Sidste sæson afhang kampene af, at han kunne sikre os en masse point, da angrebene gik gennem ham.

Og hvad angår EL-kval'en i morgen, så håber jeg på en tur til Oslo eller Göteborg. Det ville ikke være tosset.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Yessir
Manager

« Svar #33242: 14 Jul 2011, 22:06 »

Det er korrekt, men manden vil nok hellere spillere om medaljer Smiley

Så skal han da også videre...  Tunge
Nej men det skal du ikke være så sikker på, hvor tit ser du spillere skifte fra en dansk til en udenlandsk klub der spiller om medaljer? Det handler om at udfordre sig selv på et højere niveau, har man niveauet kan man så altid tage et skridt op. Alt omkring fodbold, er jo også bare større i Italien, jeg tror sagtens han ville kunne argumentere for et skifte til en mindre klub i Italien i hvert fald.  Smiley

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33243: 14 Jul 2011, 22:20 »

Som jeg ser det er Krohn's muligheder for en klub i udlandet der kan spille med om medaljer i deres liga begrænset, han har været i holland og floppet. i italien tyskland spanien vil en midter/bund klub være eneste mulighed for ham, et sub top hold i frankrig og måske tophold i belgien, er vel ca hans muligheder for et udenlands eventyr.

Så et hold som Siena tror jeg bestemt kan være attraktivt.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33244: 14 Jul 2011, 22:33 »

Så Bjur har lidt penge at lege med, til at hente de nødvendige handler, der skal foretages asap. Han vil givetvis få mere i lønningsposen, spille på San Siro fremfor Herfølge Stadion - find selv på mere.. Der er ingen tvivl om, at han er en dygtig, og vigtig mand for os - måske endda den vigtigste, det var han i sidste sæson.

Det kan også give det ekstra plus, at vi ikke skal være afhængige af én spiller. Sidste sæson afhang kampene af, at han kunne sikre os en masse point, da angrebene gik gennem ham.

Og hvad angår EL-kval'en i morgen, så håber jeg på en tur til Oslo eller Göteborg. Det ville ikke være tosset.

Nu var mit synspunkt ud fra MKD Smiley Men jeg forstår godt hvis Bjur vil forsøge at sælge så vi kan få lidt til forstærkninger på de øvrige pladser Smiley
Opfatter også MKDs udtalelser som værende et slags ultimatum til klubben. Mener at læst flere gange i løbet de seneste måneder at han gerne ser forstærkninger kommer og en angriber. Dette opfatter jeg som en spiller der vil spille om guld eller vil væk hvis ikke dette er realistisk (som det kan blive ved en dmc og en angriber)

Så skal han da også videre...  Tunge
Nej men det skal du ikke være så sikker på, hvor tit ser du spillere skifte fra en dansk til en udenlandsk klub der spiller om medaljer? Det handler om at udfordre sig selv på et højere niveau, har man niveauet kan man så altid tage et skridt op. Alt omkring fodbold, er jo også bare større i Italien, jeg tror sagtens han ville kunne argumentere for et skifte til en mindre klub i Italien i hvert fald.  Smiley

Bah, så skift da tråd når du sådan skal drille crazy

Som jeg ser det er Krohn's muligheder for en klub i udlandet der kan spille med om medaljer i deres liga begrænset, han har været i holland og floppet. i italien tyskland spanien vil en midter/bund klub være eneste mulighed for ham, et sub top hold i frankrig og måske tophold i belgien, er vel ca hans muligheder for et udenlands eventyr.

Så et hold som Siena tror jeg bestemt kan være attraktivt.

Følgende er så svar til begge ovenstående...
Nok har MKD floppet i Holland men tror virkelig at han godt kunne tænke sig at komme til et hold som hører til toppen dernede. De seneste år så har der været forskellige som har vundet Æresdivisionen og jeg tror at MKD godt kunne tænke sig dette også Smiley Men ja, det er sgu nok ikke skudt helt ved siden af at det nok ender med at blive en midter/bundklub.

Jeg er dog ikke enig i at det sjovere at spille på San Siro end Herfølge Stadion. Jeg ville helst sidstnævnte. Der dufter så dejligt af ko.

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Don AA
Manager

« Svar #33245: 14 Jul 2011, 22:43 »

Der er også lodtrækning til 3. kval runde til EL i morgen, hvor i er med, der er også kommet grupper med mulige modstandere http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/news/newsid=1650609.html I er i gruppe 7  Wink

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33246: 14 Jul 2011, 22:53 »

Der er også lodtrækning til 3. kval runde til EL i morgen, hvor i er med, der er også kommet grupper med mulige modstandere http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/news/newsid=1650609.html I er i gruppe 7  Wink

Last page

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Don AA
Manager

« Svar #33247: 14 Jul 2011, 22:54 »

Last page
He he dovenskaben længe leve, min fejl  Smiley

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33248: 14 Jul 2011, 23:06 »

Vålerenga er vel det hold vi helst ikke vil møde..? Det ville jeg da i hvert fald mene Smiley

Aldrig alene!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33249: 14 Jul 2011, 23:11 »

He he dovenskaben længe leve, min fejl  Smiley

Men tak for informationen ellers Thumbs Up

Vålerenga er vel det hold vi helst ikke vil møde..? Det ville jeg da i hvert fald mene Smiley

Tja, i hvert fald et af dem. De der satans østeuropæiske hold er heller ikke til at finde ud af. De har det med at overraske. Men umiddelbart vil jeg godt undgå norsk.

Smukke ord

Enzo
Manager

« Svar #33250: 14 Jul 2011, 23:13 »

Forstår det ikke helt. Kan vi ikke blive trukket sammen mod en fra vores egen gruppe? (Gruppe 7)

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Guldbrand
Blogmester

« Svar #33251: 14 Jul 2011, 23:15 »

Umiddelbart vil jeg også mene at i skal håbe på at undgå Vålerenga. Derudover tror jeg heller ikke at man skal undervurdere østrigske SK Ried.

Derimod så jeg noget af kampen mellem WKS Śląsk Wrocław og Dundee United FC, og der er ingen af dem der bør frygtes. Dundee så specielt ufarlige ud, og havde to meget store chancer som de brændte. Kampen endte iøvrigt 1-0 til polske Wroclaw.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #33252: 14 Jul 2011, 23:16 »

Forstår det ikke helt. Kan vi ikke blive trukket sammen mod en fra vores egen gruppe? (Gruppe 7)
Ja vi skal møde et af de unseedede hold Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33253: 14 Jul 2011, 23:17 »

Begynder mere og mere at håbe på Häcken... både sportsligt, men også geografisk, de spiller deres EL-kampe i Halmstad, som efter sigende ikke er meget længere væk end Odense (fra KBH og omegn) Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #33254: 14 Jul 2011, 23:18 »

Jo i bliver netop trukket sammen med en fra jeres egen pulje. Dog er i seedet, derfor skal i møde et af de useedet hold..

Sider: 1 ... 2215 2216 [2217] 2218 2219 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010