home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 657 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2205 2206 [2207] 2208 2209 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4888956 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #33090: 11 Jul 2011, 19:40 »

FodboldRygterDKFodb oldRygterDK

Femi skifter til Brøndby IF i denne uge.
1 hour ago

Nu bliver det spændende Wink Kunne være fantastisk.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #33091: 11 Jul 2011, 22:28 »

Det er godt nok længe Thygesen er skadet.. Skuffet
Håber på det bliver en angribsduo, bestående af Agger og McGrath, til kampen mod Danmarks Afghanistan! Smiley

Et optimistisk bud herfra, er, at han nogenlunde er kampklar omkring april eller maj måned. :Q

McGrath?! Så kan vi lige så godt spille med ti mand. Tunge Eller bruge Bern i en times tid, satse på vi er foran, og så fem mand på midtbanen..

Wanna bet?

100 kroner, jeg er frisk.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33092: 11 Jul 2011, 22:36 »

Et optimistisk bud herfra, er, at han nogenlunde er kampklar omkring april eller maj måned. :Q

McGrath?! Så kan vi lige så godt spille med ti mand. Tunge Eller bruge Bern i en times tid, satse på vi er foran, og så fem mand på midtbanen..

100 kroner, jeg er frisk.

Mod St. Pauli var han den klart bedste, udover Goodson og SA, og mod Hansa Rostock scorede han da... Cool

Aldrig alene!

plutonium
Manager

« Svar #33093: 11 Jul 2011, 22:39 »

Jeg prøver faktisk helt ærligt ikke at provokere her, men:

Hvor mange kampe spillede I her i opstarten, og hvor mange vandt/tabte I? Sad og snakkede med en om den kommende sæson, og jeg blev i tvivl om hvordan jeres venskabskampe præcist var gået. Og så er jeg for doven til at finde det på et eller andet eksternt site, når der nu sidder (alt for) mange Brøndbyfans her på siden!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Zone 43
Manager

« Svar #33094: 11 Jul 2011, 22:43 »

Mod St. Pauli var han den klart bedste, udover Goodson og SA, og mod Hansa Rostock scorede han da... Cool

Mere held end forstand. Tunge
Men hvis han har forbedret sig, så skal han selvfølgelig have chancen. Jeg har bare stadig mine tvivl om ham.

Hvor mange kampe spillede I her i opstarten, og hvor mange vandt/tabte I? Sad og snakkede med en om den kommende sæson, og jeg blev i tvivl om hvordan jeres venskabskampe præcist var gået. Og så er jeg for doven til at finde det på et eller andet eksternt site, når der nu sidder (alt for) mange Brøndbyfans her på siden!

5-0 sejr over Resen Humlum.
0-0 mod Hedensted.
1-3 mod Randers, 1-2 mod Roskilde, 0-2 mod St. Pauli, 1-2 mod Hansa Rostock. Alle nederlag.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

plutonium
Manager

« Svar #33095: 11 Jul 2011, 22:44 »

Tak Smiley

Men hvad er det man siger: det skal være skidt før det kan blive godt! Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #33096: 11 Jul 2011, 22:45 »

Randers FC 3-1 Brøndby IF
Resen Humlum0 5- Brøndby IF
Hedensted IF 0-0 Brøndby IF
FC Roskilde 2-1 Brøndby IF
St. Pauli 2-0 Brøndby IF
Hansa Rostock 2-1 Brøndby IF

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33097: 11 Jul 2011, 22:48 »

Og så mangler vi stadig nogle tilfældige tyrkere, og Boilesen & co. Wink

Aldrig alene!

Yessir
Manager

« Svar #33098: 11 Jul 2011, 22:59 »

Tak Smiley

Men hvad er det man siger: det skal være skidt før det kan blive godt! Peace

Eller en dårlig generalprøve giver... en god opsættelse af et show, eller er det kun premieren der bliver god?

wcycpost
Lilleputspiller
*

« Svar #33099: 12 Jul 2011, 10:15 »

Hvor har du læst det om Femi?

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

« Svar #33100: 12 Jul 2011, 12:01 »

taizon4
Ynglingespiller

« Svar #33101: 12 Jul 2011, 12:14 »

Brøndby vil hente Femi på en leje-aftale. Samtidig kan man læse at konkurrenterne fra FCK henter den ene klassespiller efter den anden. De har nu købt endnu en afrikansk angriber. Må indrømme at jeg er misundelig på FCK's trup samt den stab der bare er mere ambitiøs og bedre end de der er i Brøndby Skuffet

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33102: 12 Jul 2011, 12:26 »

De køber jo fordi de har fået lov af Nordea.

Nordea er interesseret i at hente flest penge hjem og det får de ved CL-deltagelse i år samt DM som giver 1xx.xxx.xxx pga. direkte deltagelse i CL.

Nu håber jeg at vi får en springfyldt energisk trup som vil kæmpe for den blå/gule farve og så skal mesterskabet hjem ; D

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #33103: 12 Jul 2011, 12:53 »

Yderst fornuftigt, hvis vi henter Femi på en lejekontrakt i udfald af hvis han nu går hen og bliver et flop, hvilket jeg dog ikke tror, men det kan meget vel være sandt at vi henter ham, hvis det rygte om at vi måske præsentere en spiller inden fredag er sandt, men det vel bare et rygte? I dont give a f#ck, det er rygter og jeg tror ikke på dem. Tunge

Forventer det værste mod AaB, da opstarten har været forfærdelig. At vi ikke kan vinde over især FC Roskilde, det er jo decideret pinlig! og uafgjort mod Hedensted, hvor er de iøvrigt fra? Tunge Men glæder mig til at se Bernburg & McGrath, håber virkelig at Brent kan vise sine talenter i denne sæson og om Daniel Norouzi, Franck Semou, Alexander Green, og Dario Dumic får chancen på førsteholdet. For vil virkelig gerne se at vi bruger vores unge talenter lidt mere og håber virkelig de blomstre op i denne sæson.

Sad lige og tænkte på om der ikke evt. kunne være nogle danskere i udlandet, som ikke får så meget spilletid i deres klub, som mange ikke kunne hente hjem? Tænker nu på Sebastian Svärd, Bo svensson, Daniel Jensen eller Dennis Sørensen, altså siger ikke de er mulige emner eller nogen der ville være gode at inverstere penge i, men er der ikke nogle danskere man evt. kunne hente hjem til Danmark igen? Smiley

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33104: 12 Jul 2011, 13:00 »

Yderst fornuftigt, hvis vi henter Femi på en lejekontrakt i udfald af hvis han nu går hen og bliver et flop, hvilket jeg dog ikke tror, men det kan meget vel være sandt at vi henter ham, hvis det rygte om at vi måske præsentere en spiller inden fredag er sandt, men det vel bare et rygte? I dont give a f#ck, det er rygter og jeg tror ikke på dem. Tunge

Forventer det værste mod AaB, da opstarten har været forfærdelig. At vi ikke kan vinde over især FC Roskilde, det er jo decideret pinlig! og uafgjort mod Hedensted, hvor er de iøvrigt fra? Tunge Men glæder mig til at se Bernburg & McGrath, håber virkelig at Brent kan vise sine talenter i denne sæson og om Daniel Norouzi, Franck Semou, Alexander Green, og Dario Dumic får chancen på førsteholdet. For vil virkelig gerne se at vi bruger vores unge talenter lidt mere og håber virkelig de blomstre op i denne sæson.

Sad lige og tænkte på om der ikke evt. kunne være nogle danskere i udlandet, som ikke får så meget spilletid i deres klub, som mange ikke kunne hente hjem? Tænker nu på Sebastian Svärd, Bo svensson, Daniel Jensen eller Dennis Sørensen, altså siger ikke de er mulige emner eller nogen der ville være gode at inverstere penge i, men er der ikke nogle danskere man evt. kunne hente hjem til Danmark igen? Smiley

BO SVENSSON ER FuCK'ER!!! Ham kan man da ikk hente! Peace

Aldrig alene!

Sider: 1 ... 2205 2206 [2207] 2208 2209 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010