home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23587
  0 Brugere, 673 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hyderabadgodrej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2148 2149 [2150] 2151 2152 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4783900 gange)
Philips
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #32235: 19 Maj 2011, 10:32 »

tvivler på han gider skifte til en klub der er dårligere/ lige så god som den han er i

JKJ
Gæst

« Svar #32236: 19 Maj 2011, 11:03 »

Så er det jo på lidt andre præmisser. Her har vi at gøre med to store hold og langt bedre faciliteter. Altså et bliver der givet et bedre produkt for pengene. Omend jeg også foretrak det lidt billigere i de her kampe, er den lidt nemmere at sluge netop på grund af man er tættere på at få hvad man betaler for her.

Så når andre hæver prisen er det ikke i orden men når i selv gør det så er det helt i orden?

Er det ikke lidt dobbeltmoralsk?

Når feks i og FCK kommer på besøg hos Lyngby skal du måske se det fra deres side. Så får de besøg af de "store" drenge.
Hvad er der så galt i at hæve prisen her?

Jeg har lige siddet og læst hvad en kamp i PL. For 200 kr kan du ikke engang komme ind og se Blakpool - Wigan. Du kan knap få lov til bare at nærme dig stadion for den pris.

Så selv om der er nogle få kampe hvor prisen bliver hævet en smule så tror jeg slet ikke du skal være utilfreds Wink

Yessir
Manager

« Svar #32237: 19 Maj 2011, 11:22 »

Så når andre hæver prisen er det ikke i orden men når i selv gør det så er det helt i orden?

Er det ikke lidt dobbeltmoralsk?

Når feks i og FCK kommer på besøg hos Lyngby skal du måske se det fra deres side. Så får de besøg af de "store" drenge.
Hvad er der så galt i at hæve prisen her?

Jeg har lige siddet og læst hvad en kamp i PL. For 200 kr kan du ikke engang komme ind og se Blakpool - Wigan. Du kan knap få lov til bare at nærme dig stadion for den pris.

Så selv om der er nogle få kampe hvor prisen bliver hævet en smule så tror jeg slet ikke du skal være utilfreds Wink

I = FCK bare lige så det er på det rene.
Bliver prisen hævet når Lyngby kommer på besøg?
Der er det galt at pris ikke matcher produkt hvis det hele skal være så koldt. Og så er der det menneskelige aspekt i det, hvor priserne nærmer sig et niveau hvor ikke alle kan være med mere.

England er også højborgen når det kommer til opskruede priser... Læs lidt om priserne i Bundesligaen i stedet for.

Og jeg vil tillade mig at være utilfreds hver eneste gang der bliver trådt på den lille mand i samfundet. Det har hjulpet i Parken, hvor de kunne se fornuften i billigere priser.

JKJ
Gæst

« Svar #32238: 19 Maj 2011, 11:28 »

I = FCK bare lige så det er på det rene.
Bliver prisen hævet når Lyngby kommer på besøg?
Der er det galt at pris ikke matcher produkt hvis det hele skal være så koldt. Og så er der det menneskelige aspekt i det, hvor priserne nærmer sig et niveau hvor ikke alle kan være med mere.

England er også højborgen når det kommer til opskruede priser... Læs lidt om priserne i Bundesligaen i stedet for.

Og jeg vil tillade mig at være utilfreds hver eneste gang der bliver trådt på den lille mand i samfundet. Det har hjulpet i Parken, hvor de kunne se fornuften i billigere priser.

Ups sorry, det var jeg faktsik godt klar over.

Tanketorsk fra min side  Forlegen

Yessir
Manager

« Svar #32239: 19 Maj 2011, 11:35 »

Ups sorry, det var jeg faktsik godt klar over.

Tanketorsk fra min side  Forlegen

Du er tilgivet den her gang, men lad det ske igen og jeg vil for altid kommentere på dine ting som var du man utd fan  Tunge

Zone 43
Manager

« Svar #32240: 19 Maj 2011, 19:47 »

Ærlig talt, så tror jeg, at Lyngby og alle andre hold er ligeglade om der boycuttes eller ej. Det er blevet standard, at når man møder store hold, så stiger prisen også, og det er tilfældet her, ligesom det var det da vi, Brøndby hvis nogen skulle være i tvivl Wink, mødte Rosenborg, Hertha og Sporting bl.a. Og sådan er det med stensikker garanti også uanset på hvilket hold, og kamp, og man kigger på i en sådan sammenhæng.

Jeg kan godt forstå irritationen over priserne, men tror næppe klubberne ændrer på dette - og ej ligger søvnløs over manglende/få tilskurer til kampene.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #32241: 19 Maj 2011, 19:55 »

Du er tilgivet den her gang, men lad det ske igen og jeg vil for altid kommentere på dine ting som var du man utd fan  Tunge

Det er jo hvad englænderne og amerikerne kalder cruel and unusual punishment, og det er altså bare ikke i orden Opstemt

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32242: 19 Maj 2011, 20:24 »

tvivler på han gider skifte til en klub der er dårligere/ lige så god som den han er i

Tjaeh tror nu vi får ham.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32243: 19 Maj 2011, 21:47 »

Thomas K
Ynglingespiller

« Svar #32244: 19 Maj 2011, 21:49 »

Det bliver spændende.. Havde gerne set han bare forlængede med Brøndby istedet for en ny klub.

verdenskrig
Manager

« Svar #32245: 19 Maj 2011, 21:49 »

Det kan jo være han afslører at han gør det Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32246: 19 Maj 2011, 21:50 »

Det kan jo være han afslører at han gør det Wink

tror jeg næppe på Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32247: 19 Maj 2011, 21:54 »

Det er Benfica.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32248: 19 Maj 2011, 21:57 »

Det er Benfica.
Er du sikker?

Jeg kunne forestille mig at det var i Tyskland.

Thomas K
Ynglingespiller

« Svar #32249: 19 Maj 2011, 21:59 »

Jeg tror det er Dortmund Smiley

Sider: 1 ... 2148 2149 [2150] 2151 2152 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010