home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 562 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2131 2132 [2133] 2134 2135 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4769654 gange)
cjensen94
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #31980: 09 Apr 2011, 21:05 »

Truppen mod OB i morgen.
1 Michael Tørnes
16 Stephan Andersen
2 Anders Randrup
3 Max von Schlebrügge
4 Remco van der Schaaf
5 Jan Frederiksen
7 Clarence Goodson
8 Mikael Nilsson
18 Nicolaj Agger
19 Daniel Stenderup
21 Thomas Rasmussen
23 Michael Krohn-Dehli
26 Mike Jensen
27 Jan Kristiansen
28 Paul Jatta
29 Daniel Wass
32 Brent McGrath
39 Mathias Gehrt

Går og håber lidt på at vi vinder en efterhånden klassisk 0-1, men et mere realistisk bud vil efter min mening være at tallene skifter plads. Altså en 1-0 sejr til fyn.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31981: 09 Apr 2011, 21:59 »

Vi har brug for en der er ekspert i hundeslagsmål inde på midtbanen i morgen. Det tætteste vi kommer, er Jatta eller Remco. At stille med Mike-Nilsson derinde vil være livsfarligt. Og det ville måske være fornuftigt at give Goodson en reservekamp, inden han så er tilbage i næste weekend, i stedet for at sætte ham direkte ind:

Andersen

Nilsson-Stenderup/Goodson-Max-Jan F

Wass-Jatta/Remco-Mike-Dehli

Agger-Gehrt

Kom så, Brøndby!

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #31982: 09 Apr 2011, 22:03 »

Du ved jo udemærket Remco ikke kommer til at spille Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31983: 09 Apr 2011, 22:15 »

Ja, og jeg ved også at Nilsson sikkert ikke spiller højre back. Det er den jeg ville stille med selv.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #31984: 10 Apr 2011, 18:48 »

Selv hvis jeg tager Brøndby brillerne af er der jo ikke skyggen af direkte rødt kort  Huh

fck-drengen
Gæst

« Svar #31985: 10 Apr 2011, 18:50 »

Selv hvis jeg tager Brøndby brillerne af er der jo ikke skyggen af direkte rødt kort  Huh
Selv med Fck-briller på, var der ikke skyggen af rødt kort Thumbs Up

Fernando
Gæst

« Svar #31986: 10 Apr 2011, 18:57 »

Efter min mening går han klart efter bolden ikke manden og der burde kun være gult kort og ligner at Krohn dehli prøver at trække sig for ikke at støde ind i ham..

verdenskrig
Manager

« Svar #31987: 10 Apr 2011, 23:28 »

Det er kraftdeme utroligt det her.. Det er simpelthen ikke rigtigt.. Jeg nægter at tro det.. Er Michael Svendsen virkelig tilpas retardo til at give rødt kort i den situation.. Nej nej nej og NEJ! Det skete simpelthen ikke.. HVA TÆNKER HAN PÅ ticked off

Er han blind eller bare impotent? Enhver mand med den MINDSTE form for forstand på fodbold kan se at det er en simpel duel.. En simpel duel hvor begge to går ind i den... RØDT? Ja måske i basket.. Fodbold er en kontaktsport og klaphatten kan simpelthen ikke mene det her seriøst.. Han giver jo ikke det kort fordi han skal, men fordi han synes det er sjovt.. Magen til klaphat.. Gå dog hjem og hæng dig selv Svendsen og gør os andre en tjeneste!!!!!!!!!!!

Ellers fed fed away.. Rigtig godt gang i den på tribunen, og synes sgu vi var med til at bære holdet frem i anden halvleg.. Er så stolt af spillerne.. De gjorde ALT hva de kunne og fik et yderst fortjent point med 10 mand i 60 min.. Vi holdt OB totalt fra kæmpechancer, og deres betonfodbold er endnu engang blevet udstillet af os.. Dog kan det røde kort ikke bruges som undskyldning ved OB's mål.. En simpel hjørnesparksbold må jo aldrig gå ind der.. Og vi var lige kommet foran, det var så fedt.. ØV Skuffet

Men havde sgu gerne solgt den for 1 point.. Så alt i alt kan man leve med det, men at Michael Svendsen får lov at gå frit omkring efter det her, er simpelthen ikke godt nok af dansk politi.. Kan i ikke se at manden er til fare for samfundet?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #31988: 10 Apr 2011, 23:35 »

Blind næh, dårligt placeret ja, han kan desværre ikke se situationen og bedømmer den derfor helt skævt. altid noget fjolset indrømmer det. Synes det er langt mere graverende at han i mange tilfælde undlader at give ob'erne gult, selvom de laver noget vi lige har fået gult for.

Næh vi var helt væk på den udlignende dødbold.
Er overrasket over vi fik point med hjem, da vi igen igen så et hold helt uden ledere til at gå forrest.

Der var fin stemmning på tribunen idag bestemt, dog for åndsvagt at begynde at kaste rundt med kanonslag.
Håbløst i indgangen som altid her i Odense, men sådan er det jo.

verdenskrig
Manager

« Svar #31989: 10 Apr 2011, 23:44 »

Der var fin stemmning på tribunen idag bestemt, dog for åndsvagt at begynde at kaste rundt med kanonslag.

Bah man har kun det sjov man selv laver   Kys

edit: det er selvfølgelig ikke i orden Wink.. Men det gider jeg simpelthen ikke fokusere på.. Folk var så gearet efter vi blev ti mand.. Det var så smukt at se.. Jeg er så stolt!
« Seneste Redigering: 10 Apr 2011, 23:47 af verdenskrig » Logged

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Badefar
Manager

« Svar #31990: 11 Apr 2011, 00:28 »

Priser mig lykkelig for at vi for en gangs skyld har dommeren med os i en så afgørende kendelse for ellers tror jeg vi havde tabt. Brøndby virkede klart farligst og mest sejrsvillige op til udvisningen. Selv med en mand i overtal formår vi ikke at kreere det mål der skal til og nuvel vi havde nogle chancer men det var ikke så Stephan Andersen skulle hive et par klasseredninger op ad lommen for at holde dem inde. Vinder vi sølvet i år er det sku godt nok en joke når man ser på hvor ringe vi har været men man kan omvendt sige det samme om FCM og Brøndby. Det bliver alt andet end lige en sørgelig repræsentant Danmark smider i CHL bedst placerede kvalen til sommer.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #31991: 11 Apr 2011, 08:28 »

Bah man har kun det sjov man selv laver   Kys

edit: det er selvfølgelig ikke i orden Wink.. Men det gider jeg simpelthen ikke fokusere på.. Folk var så gearet efter vi blev ti mand.. Det var så smukt at se.. Jeg er så stolt!

Det er vi nu desværre nød til at fokusere på, er kun et spørgsmål om til før vi får lov at spille for tommetribuner

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #31992: 11 Apr 2011, 13:08 »

Var der nogen af jer Brøndby fans derved over og se den? Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #31993: 11 Apr 2011, 13:31 »

Var der nogen af jer Brøndby fans derved over og se den? Smiley

Ja jeg var Smiley.. Super fed dag.. Rigtig god stemning inden kampen, under Marchen.. På stadion var der kog på, og specielt efter udvisningen kom stemningen helt op og ringe..

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #31994: 11 Apr 2011, 18:21 »

Ingen tvivl om at Michael Svendsen ikke er den stiveste pik i saunaen, hvordan han kan vise Krohn-Delhi ud, når han står lige ved siden af, er mig stadig en gåde. Og at det netop var Krohn-Delhi der røg ud, gjorde ekstra ondt på offensiven, da Agger ikke var specialt overbevisende på kanten, indtil Jan K. på ind, og efterfølgende alene oppe på toppen. Ellers en masse roser til drengene, som kæmpede røven ud af bukserne resten af kampen og gjorde det ganske flot. Smiley

Bliver karantænen ophævet - som man må formode, hvis der sendes en indberetning - så skulle der sker ligge tre forhåndsvis sikre point og vente på søndag..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2131 2132 [2133] 2134 2135 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010