home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  1 Bruger, 576 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2113 2114 [2115] 2116 2117 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4757427 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #31710: 20 Mar 2011, 21:34 »

Nej, jeg prøver bare at komme med påstande på nogenlunde samme niveau som AFC... Desværre var der lidt mere hold i min, så det gik ikke Ubeslutsom

Jeg kan se du har fået VK med på legen. Wink

Zone 43
Manager

« Svar #31711: 20 Mar 2011, 21:39 »

Jeg er ret så skuffet over resultatet, for vi havde fortjent bedre. X'et havde været mest fair, men vores skarphed - eller mangel på samme - og deres evige held foran kassen, udgjorde kampens udfald.
Spillemæssigt kan vi tage meget med, for vi gjorde det udemærket, og forhåbenlig fik Agger hul på bylden, hvad angår målscoringerne.

Et stort tak til de personer, der forsøgte med liv og sjæl, at få skabt lidt stemning. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

3.v evaB
Gæst

« Svar #31712: 20 Mar 2011, 21:44 »

Ja han kunne høre Brøndby sange fremfor FCK korrekt.
Af hvad jeg lagde mærke til så var der én gang hvor det var helt tydeligt at man kunne høre Brøndby fremfor FCK.
Da der bliver fløjtet til halvleg, og efter det synes jeg det var småt med det.

fck-drengen
Gæst

« Svar #31713: 20 Mar 2011, 21:45 »

Jamen Hamza har fint nævnt eksempler, som tydeligt viser, at man gang på gang bliver snydt i Parken. Så er det vel forståeligt nok? Hvordan kan du sige de piver, når du ikke selv har set situationen? Christ.
Hvorfor har han ret? Nogle af hændelserne er tvivlsomme, men det giver ikke Hamza ret Huh

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31714: 20 Mar 2011, 21:53 »

Alle hændelserne er nogle der sætter jer i gang. Vi har jo fans til at sætte spillerne i gang, men i skal åbenbart bruge dommeren mod os i hvert fald Wink

Dermed ikke sagt, at vi havde vundet alle kampene.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

patrick J
Manager

« Svar #31715: 20 Mar 2011, 21:57 »

Det er bare generelt når Brøndby spiller i PARKEN. Dommeren skal altid have skylden.

Jeg vil nu lade Brøndby fansne pive i ro og fred. Wink
Noget af det mest latterlige jeg har læst. Er du fuldstændig stære blind? Der ér da frispark på 1-1 målet, og mindst 2 straffespark som sagtens kunne dømmes. Kan du ikke se det, så er den da helt gal?

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #31716: 20 Mar 2011, 21:58 »

Alle hændelserne er nogle der sætter jer i gang. Vi har jo fans til at sætte spillerne i gang, men i skal åbenbart bruge dommeren mod os i hvert fald Wink

Nej, en enkelt var nok endt uafgjort Opstemt

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31717: 20 Mar 2011, 21:58 »

Hvorfor slettede du nu dit indlæg, fck-drengen?

Nå, du kom vel bare til at trykke "slet"... eller noget. Men her er det så igen:

"Hvorfor har i så aldrig nogen fans med til Derbykampene? Wink "

Og mit svar ville have været:

funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

3.v evaB
Gæst

« Svar #31718: 20 Mar 2011, 21:58 »

Noget af det mest latterlige jeg har læst. Er du fuldstændig stære blind? Der ér da frispark på 1-1 målet, og mindst 2 straffespark som sagtens kunne dømmes. Kan du ikke se det, så er den da helt gal?
Til hans forsvar skal det siges at han ikke har set kendelserne, hvorfor hans argumenter er reelle og vi piver ubegrundet.

fck-drengen
Gæst

« Svar #31719: 20 Mar 2011, 21:59 »

Så må I tage lidt flere end 150 fans med næste gang  Smiley Det havde været lidt mere ''Derby'' hvis jeres fans gad at komme, så der kunne komme en stemning fra begge hold Smiley

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #31720: 20 Mar 2011, 22:01 »

Så må I tage lidt flere end 150 fans med næste gang  Smiley Det havde været lidt mere ''Derby'' hvis jeres fans gad at komme, så der kunne komme en stemning fra begge hold Smiley

Obviously, this boy doesn't have a clue about the things happening here...

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

fck-drengen
Gæst

« Svar #31721: 20 Mar 2011, 22:01 »

Hvorfor slettede du nu dit indlæg, fck-drengen?

Nå, du kom vel bare til at trykke "slet"... eller noget. Men her er det så igen:

"Hvorfor har i så aldrig nogen fans med til Derbykampene? Wink "

Og mit svar ville have været:

funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny
Nej, nej ville lige omformulere det lidt... Ellers meget god joke ikke: "Hvorfor har i så aldrig nogen fans med til Derbykampene? Wink " Lang tid siden at i har vundet, kan godt forstå du også syntes det var sjovt  Wink

patrick J
Manager

« Svar #31722: 20 Mar 2011, 22:01 »

Til hans forsvar skal det siges at han ikke har set kendelserne, hvorfor hans argumenter er reelle og vi piver ubegrundet.
Det er i hvert fald den eneste tænkelige begrundelse.
Der plejer jo altid kun at være stemning fra det ene hold? Denne gang var det  bare jeres tur.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

fck-drengen
Gæst

« Svar #31723: 20 Mar 2011, 22:02 »

Obviously, this boy doesn't have a clue about the things happening here...
Hvis ikke man ville lave ballade, hvorfor så ikke regristrere sig i 48 timer? Thumbs Up

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #31724: 20 Mar 2011, 22:04 »

Hvis ikke man ville lave ballade, hvorfor så ikke regristrere sig i 48 timer? Thumbs Up

Pånær den her kamp, så er det da altid os, der står for stemningen? Thumbs Up

Sider: 1 ... 2113 2114 [2115] 2116 2117 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010