home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 587 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2104 2105 [2106] 2107 2108 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4751337 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #31575: 18 Mar 2011, 20:53 »

En hver mand havde ligget og bidt i græsset over at blive smadret på den måde Jesper blev smadret på, og hvis Mike virkelig ville fortælle at Jesper er en bøsserøv der piver, så kunne han vente til han var kommet på benene igen. Det er da meget muligt, men derfor har Kent stadig smidt ham hjem fra en del træninger.

Hahahahaha. Ved du noget, der ikke er nogen andre i den store hvide verden, der ved?

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #31576: 18 Mar 2011, 20:56 »

1. Dit indlæg er fyldt med fejl. Læs det lige igennem næste gang Smiley

2. Dine facts er ligeså rustne. Hvad har han sagt om fck-lejren? Han er blevet smidt ud én gang, er han ikke? Det var heller ikke under Kent Nielsen.

3. Ved du, hvad han sagde til Jesper Christiansen? nej. Det er blot JC der sagde, at Mike havde sagt "Rejs  dig op bøssekarl, du fejler ikke en skid". Selv sagde Mike, at han sagde "Kom nu op". Jeg tvivler på, at Mike har supersyn og kan se igennem armen, at den er brækket. Der bliver råbt langt værre ting inde på banen.

Du kan godt se, der er noget galt? Rullende Øjne

1. Jeg læser ikke mine indlæg igennem, da jeg går ud fra du hvem hvad jeg mener.
2.
http://politiken.dk/sport/fodbold/ECE668475/kent-nielsen-smider-jensen-hjem-fra-traening/
http://www.bt.dk/sport/broendby-har-sat-kamphaner-af

3. Nej, men man kan tydeligvis se at Mike Jensen kommer over til Jesper og giver ham en sviner, om han kalder ham en bøsserøv eller hvad han kalder ham er fløjtende liggyldigt, man giver bare ikke en sviner til en mand der ligger ned og lider. Jeg tror nu de fleste kunne se det så alvorligt ud.

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #31577: 18 Mar 2011, 20:57 »

Hahahahaha. Ved du noget, der ikke er nogen andre i den store hvide verden, der ved?

Der skulle havde stået et par, den beklager jeg for.

FCK

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31578: 18 Mar 2011, 21:01 »

1. Jeg læser ikke mine indlæg igennem, da jeg går ud fra du hvem hvad jeg mener.
2.
http://politiken.dk/sport/fodbold/ECE668475/kent-nielsen-smider-jensen-hjem-fra-traening/
http://www.bt.dk/sport/broendby-har-sat-kamphaner-af

3. Nej, men man kan tydeligvis se at Mike Jensen kommer over til Jesper og giver ham en sviner, om han kalder ham en bøsserøv eller hvad han kalder ham er fløjtende liggyldigt, man giver bare ikke en sviner til en mand der ligger ned og lider. Jeg tror nu de fleste kunne se det så alvorligt ud.

1. Ok.

2. Har heller ikke sagt, at han ikke er sendt hjem. Han er bare ikke sendt hjem af Kent Nielsen "flere gange". Én gang.

3. Der bliver sgu råbt af hinanden hele tiden. Med JC's pive-tendens er det nu også lidt svært at vide, om det er alvorligt.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #31579: 18 Mar 2011, 21:02 »

Du sagde han var blevet smidt hjem én gang og det var ikke af Kent Nielsen Wink
Men lad den ligge her.
Smiley

FCK

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #31580: 18 Mar 2011, 21:05 »

Jeg skal også ud til træningen imorgen og støtte gutterne (sammen med barfoed91 her fra siden) Smiley
« Seneste Redigering: 18 Mar 2011, 21:09 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31581: 18 Mar 2011, 21:06 »

Du sagde han var blevet smidt hjem én gang og det var ikke af Kent Nielsen Wink
Men lad den ligge her.
Smiley

Hvorfor lade en debat ligge? Rullende Øjne

Men ok, timingen er fin. Skal alligevel smutte nu Smiley

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #31582: 18 Mar 2011, 21:09 »

Hvorfor lade en debat ligge? Rullende Øjne

Men ok, timingen er fin. Skal alligevel smutte nu Smiley

Fordi jeg skal have noget at æde og derefter til fest Wink.

FCK

Zone 43
Manager

« Svar #31583: 18 Mar 2011, 21:19 »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-38284144:kriseregnskab-f%C3%A5r-konsekvenser.html

Fem spillere skal væk til sommer, og der kommer nok ikke nogle den anden vej. Der vil i hvert fald ikke blive betalt en overgangssum.

Intet nyt under solen, det er sagt op til flere gange. Direkte som indirekte. Mon ikke at MvS, TR og Jan K. står øverst på listen over dem, man helst vil af med? Der udover er der også et stykker, der har kontrakt udløb efter sæsonen..

Der er en masse spændende spillere, der ligeledes kan hentes gratis til sommer - har faktisk en lille liste, om enkelte er realistiske skal jeg dog lade være usagt - og umiddelbart vælger jeg, at tro, at maks. 2, måske 3 endda, vil komme til udefra, og der udover bliver yderligere 2-3 fra A+- eller U-19-holdet hevet op i A-truppen, kunne jeg forestille mig. Spændende bliver det at se, hvordan sommerens vindue bliver. Smiley

Jeg er naturligvis at finde på bane 2 i morgen kl. 10. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #31584: 18 Mar 2011, 21:20 »

Der skal en ind til hver kæde hverken mere eller mindre, for store udskiftninger er også farligt.

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #31585: 18 Mar 2011, 21:31 »

Intet nyt under solen, det er sagt op til flere gange. Direkte som indirekte. Mon ikke at MvS, TR og Jan K. står øverst på listen over dem, man helst vil af med? Der udover er der også et stykker, der har kontrakt udløb efter sæsonen..

Der er en masse spændende spillere, der ligeledes kan hentes gratis til sommer - har faktisk en lille liste, om enkelte er realistiske skal jeg dog lade være usagt - og umiddelbart vælger jeg, at tro, at maks. 2, måske 3 endda, vil komme til udefra, og der udover bliver yderligere 2-3 fra A+- eller U-19-holdet hevet op i A-truppen, kunne jeg forestille mig. Spændende bliver det at se, hvordan sommerens vindue bliver. Smiley

Jeg er naturligvis at finde på bane 2 i morgen kl. 10. Smiley

Er det en liste du vil ud med ?  Tunge

Zone 43
Manager

« Svar #31586: 18 Mar 2011, 21:48 »

Der skal en ind til hver kæde hverken mere eller mindre, for store udskiftninger er også farligt.

Ingen tvivl om, at mange udskiftninger kan være farligt. Men en god del af truppen skal udskiftes til noget bedre før eller siden, og så mener jeg, at man godt kan tage en god del af denne til sommer, evt. januar også. Ikke mindst hvis vi skal også være en udfordrer til mesterskabet i 12/13-sæsonen. Smiley

Er det en liste du vil ud med ? Tunge

Naturligvis, men det er med forbehold, da den ikke er up-to-date fra den jeg lavede denne. Smiley

Simon Pouplin, 25-årig fransk keeper fra Freiburg
Fredrik Stenman, 27-årig svensk venstreback fra Groningen
Pa-Modou Kah 30-årig nordmand fra Roda
Francis Dickoh, 28-årig dansk/ghaneser fra Hibernian
Wouter Corstjens, 23-årig belgisk/hollænder fra Westerlo - begrænset viden, synes dog spændende.
Dalibor Stevanovic, 26-årig slovensk central midtbanespiller fra Vitesse
Banel Nicolita, 26-årig rumænsk fløj fra Steaua
Johan Vonlanthen, 24-årig østrisk/colombiansk højrefløj fra Salzburg
Mikael Forssell, 29-årig finsk angriber fra Hannover
John Guidetti, 19-årig svensk angriber

Der udover er også Karim Haggui fra Hannover, men han er næppe realistisk. Thygesen har jeg ikke skrevet på, da han er oplagt i forvejen. Desuden er Jurica Vranjes, Robert Vittek og det tidligere FM-talent Genero Zeefuik klubløse. Tvivler dog på Zeefuiks talent, når han hverken rigtigt har været brugt i den bedste og næstbedste hollandske række. Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #31587: 18 Mar 2011, 22:30 »

Ingen tvivl om, at mange udskiftninger kan være farligt. Men en god del af truppen skal udskiftes til noget bedre før eller siden, og så mener jeg, at man godt kan tage en god del af denne til sommer, evt. januar også. Ikke mindst hvis vi skal også være en udfordrer til mesterskabet i 12/13-sæsonen. Smiley

Naturligvis, men det er med forbehold, da den ikke er up-to-date fra den jeg lavede denne. Smiley

Simon Pouplin, 25-årig fransk keeper fra Freiburg
Fredrik Stenman, 27-årig svensk venstreback fra Groningen
Pa-Modou Kah 30-årig nordmand fra Roda
Francis Dickoh, 28-årig dansk/ghaneser fra Hibernian
Wouter Corstjens, 23-årig belgisk/hollænder fra Westerlo - begrænset viden, synes dog spændende.
Dalibor Stevanovic, 26-årig slovensk central midtbanespiller fra Vitesse
Banel Nicolita, 26-årig rumænsk fløj fra Steaua
Johan Vonlanthen, 24-årig østrisk/colombiansk højrefløj fra Salzburg
Mikael Forssell, 29-årig finsk angriber fra Hannover
John Guidetti, 19-årig svensk angriber

Der udover er også Karim Haggui fra Hannover, men han er næppe realistisk. Thygesen har jeg ikke skrevet på, da han er oplagt i forvejen. Desuden er Jurica Vranjes, Robert Vittek og det tidligere FM-talent Genero Zeefuik klubløse. Tvivler dog på Zeefuiks talent, når han hverken rigtigt har været brugt i den bedste og næstbedste hollandske række. Tunge

Han er vidst desværre kommet til Manchester City, så der skal nok betales en del, hvis man skal hente ham Wink

Aldrig alene!

Zone 43
Manager

« Svar #31588: 18 Mar 2011, 22:38 »

Han er vidst desværre kommet til Manchester City, så der skal nok betales en del, hvis man skal hente ham Wink

Han blev hentet til City under Eriksson, og har kontraktudløb til sommer. Han har ingen fremtid der, og har tidl. været udlejet til Burnley og Brommapojkarna ved jeg. Smiley

- Daniel Agger.

Yessir
Manager

« Svar #31589: 19 Mar 2011, 03:14 »

Fordi min far en komplet sindssyg idiot. Nok om det.

Hvornår har han været arrogant? Han har ikke nedgjort nogen modstandere, eller deres fans. De udtalelser han kommer med, er hans egen mening i modsætning til Zanka - Han ved sgu godt at vi er milevidt foran fck på tribunen! At sige, at han ikke kan høre os, er usandt og alt for latterligt. Derudover er det nu heller ikke helt sandt, at ingen af vores spillere kan være i fck's startopstilling. Imo. kunne både Krohn-Dehli og Wass være det. Krohn-Dehli er bedre end f. eks. Vingaard som så vidt jeg husker er startet på venstre for jer de seneste gange. Wass er ligeså god som Pospech, som efter min mening har haft sine bedste dage. Wass sprudler for tiden.

Det er derby optakt ffs. Hvis jeg ikke vidste bedre, ville jeg tro du aldrig har fulgt med i medierne op til derby før nu.

Manden har været arrogant lige indtil han blev sat på plads af Kent Nielsen, nu er han kun et svin på banen.  Wink
Så vidt jeg kan se, er det også Zankas egen holdning, der bliver i hvert fald brugt ordet "jeg" to gange i en forholdsvis kort sætning. Og ja efter din mening kunne de to spillere måske godt være inde omkring FCKs startopstilling, Derfor kan Zanka vel sagtens være af en anden mening, og det er bare udtryk for at han er fint tilfreds med Danmarks pt. stærkeste trup.

Siden det åbenbart er gået dig på, har Zanka løst sin opgave til topkarakter.
Hvis M. Jensen så lige fik dig til at hade Zanka og FCK lidt mere, har han så også løst sin opgave til topkarakter

Alt i alt rimelig win/win.

Sider: 1 ... 2104 2105 [2106] 2107 2108 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010