home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23581
  2 Brugere, 609 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2102 2103 [2104] 2105 2106 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4748212 gange)
cjensen94
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #31545: 13 Mar 2011, 23:08 »

Ville simpelthen græde mig selv i søvn hvis han røg til FCK. De har sågar lige nævnt at det kunne være en mulighed i Frispark på Canal9. Der er enkelte ting der taler for, som fx. at hans kæreste er gravid, og de derfor kan blive boende. Barnet kan derfor kommer i dansk vuggestue, og hvad ved jeg.

Jeg tror dog at han er så meget Brøndby-mand at han ikke tager dertil. Han vil helt sikkert også gerne prøve sig af i udlandet, og nu kunne måske være et godt tidspunkt. Han har fået en masse spilletid, han har været et kort ophold i Norge, som sikkert også gav lidt hår på brystet. Derudover kan han jo spille det hele i højre side, hvilket nok gør ham lidt mere attraktiv. Så jeg tror han ender sydpå, men håber selvfølgelig han kommer til fornuft, og forlænger Smiley

Det er i øvrigt angående Wass, hvis folk ikke skulle have luret det.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #31546: 13 Mar 2011, 23:41 »

Ville simpelthen græde mig selv i søvn hvis han røg til FCK. De har sågar lige nævnt at det kunne være en mulighed i Frispark på Canal9. Der er enkelte ting der taler for, som fx. at hans kæreste er gravid, og de derfor kan blive boende. Barnet kan derfor kommer i dansk vuggestue, og hvad ved jeg.

Jeg tror dog at han er så meget Brøndby-mand at han ikke tager dertil. Han vil helt sikkert også gerne prøve sig af i udlandet, og nu kunne måske være et godt tidspunkt. Han har fået en masse spilletid, han har været et kort ophold i Norge, som sikkert også gav lidt hår på brystet. Derudover kan han jo spille det hele i højre side, hvilket nok gør ham lidt mere attraktiv. Så jeg tror han ender sydpå, men håber selvfølgelig han kommer til fornuft, og forlænger Smiley

Det er i øvrigt angående Wass, hvis folk ikke skulle have luret det.

Tror sgu han har skrevet med FuCKerne... Græder Netop pga. de ting du nævnte med gravid kæreste osv. Men håber sgu ikke det er sandheden... Græder Tror ikk jeg nogensinde ville kunne komme mig over det...  Skuffet

Aldrig alene!

3.v evaB
Gæst

« Svar #31547: 13 Mar 2011, 23:44 »

Altså det ville forklare hvorfor han ikke har udtalt sig om hvor han skifter til.
Men man kunne vel håbe han elsker os nok til ikke at skifte til dem.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #31548: 13 Mar 2011, 23:46 »

Altså det ville forklare hvorfor han ikke har udtalt sig om hvor han skifter til.
Men man kunne vel håbe han elsker os nok til ikke at skifte til dem.

Han ville jo brænde alle broer til sine rødder, og store dele af sit netværk, så det tror jeg ganske simpelt ikke på. Noget tyskland på grund af sit nyfødte barn, eller ned til fætter, så der er nogen man kender omkring en.

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #31549: 13 Mar 2011, 23:52 »

Han ville jo brænde alle broer til sine rødder, og store dele af sit netværk, så det tror jeg ganske simpelt ikke på. Noget tyskland på grund af sit nyfødte barn, eller ned til fætter, så der er nogen man kender omkring en.
Undskyld jeg spørg men hvem er hans fætter?

EDIT: har fundet ud af det er Nicki Bille Smiley

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Yessir
Manager

« Svar #31550: 13 Mar 2011, 23:53 »

Undskyld jeg spørg men hvem er hans fætter?

Nicki Bille

verdenskrig
Manager

« Svar #31551: 14 Mar 2011, 17:01 »

Det kan jeg ikke i min vildeste fantasi forestille mig ske.. Jeg mindes ikke at der er røget en spiller direkte fra Brøndby til FCK eller omvendt på noget tidspunkt.. At en Brøndby dreng som Wass skulle være ham der bryder den tradition, finder jeg dybt urealistisk, og sker det så hader jeg ham mere end man nogensinde kan forestille sig...

Og det har jeg ikke lyst til, da jeg synes han er en fantastisk fodboldspiller og virker som et sympatisk menneske Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #31552: 14 Mar 2011, 17:19 »

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #31553: 14 Mar 2011, 17:23 »

Det kan jeg ikke i min vildeste fantasi forestille mig ske.. Jeg mindes ikke at der er røget en spiller direkte fra Brøndby til FCK eller omvendt på noget tidspunkt.. At en Brøndby dreng som Wass skulle være ham der bryder den tradition, finder jeg dybt urealistisk, og sker det så hader jeg ham mere end man nogensinde kan forestille sig...

Og det har jeg ikke lyst til, da jeg synes han er en fantastisk fodboldspiller og virker som et sympatisk menneske Smiley
Allan Nielsen skiftede fra PSE til Brøndby

Zone 43
Manager

« Svar #31554: 14 Mar 2011, 17:25 »

Og det må så være enden på det - i mine øjne - mærkelige rygte. Jeg har haft en mavefornemmelse hele dagen, at han forlænger med os til sommer.. Men mon ikke han tager til Tyskland eller Holland, det synes oplagt imo.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #31555: 14 Mar 2011, 17:49 »

VIRKELIG rart at høre! Opstemt

Og det må så være enden på det - i mine øjne - mærkelige rygte. Jeg har haft en mavefornemmelse hele dagen, at han forlænger med os til sommer.. Men mon ikke han tager til Tyskland eller Holland, det synes oplagt imo.

Har jeg faktisk også, men det er nok bare et håb... Skuffet

Håber virkelig bare han forlænger!
♥ En gang Brøndby, altid Brøndby ♥

Aldrig alene!

Fernando
Gæst

« Svar #31556: 14 Mar 2011, 17:57 »

Håber virkelig også han blir' og tror også han gør! det samme tror min far!. Smiley

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #31557: 14 Mar 2011, 18:10 »

Jeg er også begyndt at få et lille håb i maven om at han forlænger, men han har jo stadigvæk trods alt sagt offentligt at han ikke forlænger Skuffet

Zone 43
Manager

« Svar #31558: 14 Mar 2011, 21:23 »

I dagens reserverskamp mod Horsens, som vi vandt 4-1, var Bernburg blandt målscorerne. Glædeligt, og forhåbenlig er han inden længe kampklar igen. Jeg tror virkelig, at han og Agger kan udgøre en farlig duo oppe foran, lidt i stil med Skoubo og Elmander fra 'de gode gamle dage'. Agger synes at have få bugt med skaderne, forhåbenlig bliver det også sådan med Bernburg - og Jatta også for den sags skyld. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brodtgaard
Manager

« Svar #31559: 15 Mar 2011, 08:16 »

Jeg synes at der er ærgeligt at man ikke støtter drengene:

http://www.bold.dk/nyt/150-Broendby-billetter-solgt-til-derby

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: 1 ... 2102 2103 [2104] 2105 2106 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010