home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  1 Bruger, 589 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2072 2073 [2074] 2075 2076 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4727322 gange)
willads
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #31095: 18 Jan 2011, 16:38 »

Gav vi egentligt noget for Farnerud i sin tid?

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #31096: 18 Jan 2011, 16:39 »

ved det ikke .. men kan måske have noget at gøre med, at det er en børsnoteret virksomhed ? Smiley

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #31097: 18 Jan 2011, 16:40 »

Gav vi egentligt noget for Farnerud i sin tid?
inde i fm står der 6,25 mio under histore, men ved dog ikke om det passer..

ved ikke om der er nogle regler inde for det eller om det påvirker kursen? Smiley

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #31098: 18 Jan 2011, 16:41 »

http://politiken.dk/sport/fodbold/ECE536223/broendby-koeber-offensiv-svensker/ står at transfersummen ikke blev oplyst .. så vi gav nok lidt for ham

verdenskrig
Manager

« Svar #31099: 18 Jan 2011, 17:14 »

Er i alle spejlblanke Rullende Øjne Rullende Øjne ?

Vi har lige solgt en af de eneste angribere i truppen der kan noget med en fodbold, og som rent faktisk har vist at han har niveau til at gøre en forskel.. Tilbage står vi med Agger der har lavet 1 mål i efteråret, Jallow der er faldet helt sammen, Madsen der er over the hill, samt Bruno som desværre aldrig har fået chancen, men som omvendt nok heller ikke har niveauet..

Jeg kan slet ikke se hvordan i kan glæde jer.. Farnerud og Agger viste i slutningen af efteråret at de havde oparbejdet et rigtig fint samarbejde, plus at vi nu er i total mangel af en angriber der kan få bolden i fødderne og skabe noget..

Jeg kender intet til ham russeren, men hvordan nogen kan være positive overfor at vi henter en forbandet hviderusser der vel dårligt kan snakke engelsk, eller har set et vesteuropæisk land før, er mig simpelthen en gåde! Medmindre der kommer en KLASSE handel på plads, så tror jeg meget vel at dette salg kan være med til at koste os andenpladsen..

Men som altid lever naiviteten i bedste velgående i vores fankreds. Så snart vi sælger en spiller der rent faktisk har nogle evner, så forventer alle straks at han nok skal blive erstattet med en dygtig spiller der gør en forskel.. Bliver i aldrig klogere?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31100: 18 Jan 2011, 17:22 »

Iflg. rygtet fra B4 for nogle dage siden, køber vi Movsisyan for 10 mio.

Iflg. BT, har Young Boys budt 1,5 mio. Euro (Knap 10-11 mio kr) på Farnerud.

Linje 1 + Linje 2 = X

X = Potentiel transfer(?)     

Hmmmm Rullende Øjne

Første del af ligningen er gået op.

Gi' os enten Movsisyan eller Rodionov Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #31101: 18 Jan 2011, 17:25 »

Jeg er tildels enig med VK, hvilket jeg tidligere har skrevet en masse om. Men har vi fået de 10-11 mio. dkr. for ham, som det har været rygtet, er det nu ganske fint - naturligvis også efter hvem der hentes som hans afløser, har lidt tvivl omkring Rodionov, dog vil en Movsisyan lune gevaldigt.

Go' vind til Farnerud fremover. :-)

Ikke som Hannes, der havde lavet 1 mål i 30 kampe eller hvordan det nu var.

Nu ikke disse Sigurdinho, vores bedste spiller ever!!1 Desuden blev han vidst vores topscorer i RL. Cool

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #31102: 18 Jan 2011, 17:33 »

Er i alle spejlblanke Rullende Øjne Rullende Øjne ?

Vi har lige solgt en af de eneste angribere i truppen der kan noget med en fodbold, og som rent faktisk har vist at han har niveau til at gøre en forskel.. Tilbage står vi med Agger der har lavet 1 mål i efteråret, Jallow der er faldet helt sammen, Madsen der er over the hill, samt Bruno som desværre aldrig har fået chancen, men som omvendt nok heller ikke har niveauet..

Jeg kan slet ikke se hvordan i kan glæde jer.. Farnerud og Agger viste i slutningen af efteråret at de havde oparbejdet et rigtig fint samarbejde, plus at vi nu er i total mangel af en angriber der kan få bolden i fødderne og skabe noget..

Jeg kender intet til ham russeren, men hvordan nogen kan være positive overfor at vi henter en forbandet hviderusser der vel dårligt kan snakke engelsk, eller har set et vesteuropæisk land før, er mig simpelthen en gåde! Medmindre der kommer en KLASSE handel på plads, så tror jeg meget vel at dette salg kan være med til at koste os andenpladsen..

Men som altid lever naiviteten i bedste velgående i vores fankreds. Så snart vi sælger en spiller der rent faktisk har nogle evner, så forventer alle straks at han nok skal blive erstattet med en dygtig spiller der gør en forskel.. Bliver i aldrig klogere?

Jeg kan godt se at han kan nogle ting, men jeg synes bare at han er alt for ustabil Smiley Vi skal have en angriber der scorer 15-20 mål på en sæson og sådan en type er Farnerud bare ikke Smiley Desuden havde han en alt for høj løn til en spiller der ikke er selvskrevet på holdkortet til hver kamp Smiley

Gosser
Manager

« Svar #31103: 18 Jan 2011, 17:36 »

VK: Farnerud var ikke bedre end så mange andre spillere i ligaen - ikke engang i de sidste 4 kampe. Selvfølgelig er det muligt at finde en bedre spiller til klubben, og det er da positivt at vi slipper for at betale ham en halv million(!) hver måned.

Jeg forstår udmærket din frustration, mhb. at vores indkøb plejer at være fantastisk dårlige af evne. Om ikke andet må man håbe på at ledelsen i klubben efterhånden har indset dette, og går mere op i at finde bedre spillere, i stedet for at købe utallige flops. Om det så er naivt eller ej, må tiden vise.

verdenskrig
Manager

« Svar #31104: 18 Jan 2011, 17:37 »

Jeg kan godt se at han kan nogle ting, men jeg synes bare at han er alt for ustabil Smiley Vi skal have en angriber der scorer 15-20 mål på en sæson og sådan en type er Farnerud bare ikke Smiley Desuden havde han en alt for høj løn til en spiller der ikke er selvskrevet på holdkortet til hver kamp Smiley

Hvorfor skal vi det?

Hvis vi ser hvordan FC de seneste mange år er blevet mestre er det da ikke ved at have en 15-20 scorende angriber, men et hold som skaber mange chancer, hvor målene er fordelt mellem mange.. Det er også sværere at læse.. Før Nordstrand delte topscorerværidheden i sæson 08/09, havde FCK mig bekendt aldrig haft en topscorer...

Det handler ikke om at man har en gumpetung angriber i front som scorer 4 mål i hver 4 kamp, for at man så ikke ser ham i de tre øvrige.. Det handler om at man har en duo som fungerer, som kan få bolden i fødderne, som kan skabe noget, og som kan sætte folk af.. Dermed skaber du flere chancer, og har chance for at score langt flere mål.. Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #31105: 18 Jan 2011, 17:38 »

VK: Farnerud var ikke bedre end så mange andre spillere i ligaen - ikke engang i de sidste 4 kampe. Selvfølgelig er det muligt at finde en bedre spiller til klubben, og det er da positivt at vi slipper for at betale ham en halv million(!) hver måned.

Jeg forstår udmærket din frustration, mhb. at vores indkøb plejer at være fantastisk dårlige af evne. Om ikke andet må man håbe på at ledelsen i klubben efterhånden har indset dette, og går mere op i at finde bedre spillere, i stedet for at købe utallige flops. Om det så er naivt eller ej, må tiden vise.

Jeg synes Farnerud har været forrygende i den sidste del af efteråret, og jeg har stor tillid til at ham og Agger havde fortsat det spil i foråret.. Hans løn er det eneste argument jeg kan finde for at vi skal sælge ham, men hvis hans salg koster os andenpladsen så bliver jeg nok nødt til at begå mord  crazy

Cool

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #31106: 18 Jan 2011, 17:40 »

Agger og Farnerud spillede bedre og bedre sammen jo længere vi kom hen i sæsonen, men Farnerud er ikke den angribertype som scorer 15-20 mål på en sæson og så var han alt for ustabil Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31107: 18 Jan 2011, 17:40 »

Men VK... nu hvor deres succes er på det højeste, har de rent faktisk de bombere. Har Santin og N'doye ikke scoret 28 LIGAmål tilsammen på en halv sæson? 14 hver så vidt jeg husker. Det er jo pæn vildt på en halv sæson.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

DonkeyKong
Ynglingespiller

« Svar #31108: 18 Jan 2011, 17:49 »

Ja, wauw... Farnerud var god i den sidste halvdel af efteråret. Det opvejer med det samme, at han igennem de sidste år, siden han kom, har været én lang skuffelse, og har været den ubetinget mest ugidelige og ligegyldige spiller i truppen. Han har i hele sin Brøndbytid haft en grim tendens til at stå og slå ud med armene, og havde sjældent blik for sine medspillere (hvilket blev lidt bedre i efteråret). Oveni hatten hævede han en umenneskelig hyre.

Det at han er den bedste angriber i truppen (hvilket i sig selv er grinagtigt, når manden vel ikke engang er decideret angriber), det siger nok mere om det generelle niveau i front, end det gør om albinoens evner. Og salget af ham kommer sgu næppe til at betyde hverken til eller fra i kampen om 2.-pladsen. Nu har han jo aldrig ligefrem været garant for mål.

Zone 43
Manager

« Svar #31109: 18 Jan 2011, 17:58 »

Og hvem siger at denne nye leder skal være forsvarsspiller?

Hvis ikke det er en forsvarsspiller der menes, vil det umiddelbart ikke give meget mening, at beholde MvS.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2072 2073 [2074] 2075 2076 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010