home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 583 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2069 2070 [2071] 2072 2073 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4723312 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #31050: 16 Jan 2011, 17:37 »

Max er faldet meget i niveau siden 08/09 sæsonen, og jeg tror det vil være bedst for begge parter hvis vi går hver til sit nu... Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #31051: 16 Jan 2011, 17:46 »

Max skal bare fyres af fremtiden er Goodson og Stenderup

Zone 43
Manager

« Svar #31052: 16 Jan 2011, 18:22 »

-  De leder efter en lignende spiller. En ledertype, men lidt yngre; 25-26 år. Finder de sådan en, så vil de slippe Max direkte, forklarer agenten.

Mon han har hørt om Goodson? Smiley
Men lad os få skudt MvS af, mens vi stadig kan få lidt håndører for ham, selvom det næppe bliver kongens mønt. Goodson, Stenderup, Remco og en af de unge som 4. valg i foråret, er nu engang ganske udemærket imo.

Og for at skifte boldgade en gang, så er fingerregisteringen da godt nok en noget skidt idé. Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

patrick J
Manager

« Svar #31053: 16 Jan 2011, 18:24 »

Der bliver også snakket om et boykot af kampen, især på SLÆNGET er der heftig debat. Møder ikke selv op til kampen, for det er en lang rejse, hvis det bliver et "fesent" derby..

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

verdenskrig
Manager

« Svar #31054: 16 Jan 2011, 18:26 »

Hvordan man nogensinde kan sætte sine principper i sådan en sag, over det at støtte klubben på tribunen er mig en livslang gåde, og simpelthen så fesent.. Så betyder Brøndby bare ikke nok for en!

( Ikke møntet på dig Patrick Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

patrick J
Manager

« Svar #31055: 16 Jan 2011, 18:30 »

Enig. Smiley
Synes selvfølgelig det er et latterligt forslag som klubben er kommet med, og forventede stadigvæk at møde op. Da jeg så læser inde på slænget, hvor mange som vil boykotte kampen, så mister man også lidt lysten til at tage afsted, hvis mange af stemningsfolkene bliver væk. Men håber dog at forslaget om boykot bliver droppet af alle! Smiley

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #31056: 16 Jan 2011, 18:35 »

Naturligvis er det jo at gå langt at begynde med sådanne metoder. men er alternativerne bedre ? at vi bliver fratrukket point, får frataget hjemmekampe etc ?. Selvjustits må vi jo desværre erkende ikke er til stede mere. Enten stopper vi selv problemerne eller også gør andre det for os så simpelt er det, og vi har ikke selv formået det så nu prøves dette, derudover er det jo trods alt også kun til højrisiko kamp.

Det er i bund og grund meget simpelt enten prøver klubben selv at løse problemet, eller også gør andre det for os i form af strenge straffe restrektioner etc.

Vi kan kun takke visse af vores "med" fans for det er kommet så vidt.
Jeg ville ønske der var andre skridt end det man nu har taget der kunne prøves først, men hvad skulle de være ?.
« Seneste Redigering: 16 Jan 2011, 18:41 af Sunbao » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #31057: 16 Jan 2011, 19:27 »

Ingen tvivl om, at der skal ske noget, men jeg mener at det forslag er lidt uigennemtænkt.

- Registeringeringen viser 'kun' hvem der kommer til kampene, ikke hvem der laver balladen.
- Man kan kun købe billet til sig selv, og ikke drengene også - hvilket vel også må give nogen problemer for dem, der bor langvejsfra - hvilket tager længere tid ved køb af billetterne, samt ved indgangene til stadion, plus der også skal visiteres.

Og der kan sikkert stilles flere spørgsmål ved det.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31058: 16 Jan 2011, 19:38 »

Iflg. en på Celtics fanforum, er Jos Hooiveld et emne på en lejeaftale i København. Han er næppe god nok til fck med det CV han har ihf. Så måske os med Max' agents udtalelse i baghovedet...

http://bif-support.dk/sso/forum_entry.php?id=409781&page=0&category=0&order=last_answer
« Seneste Redigering: 16 Jan 2011, 19:41 af Hamza_BIF » Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

patrick J
Manager

« Svar #31059: 16 Jan 2011, 19:48 »

Kender intet til ham fra den virkelig verden..Men han ser da god nok ud i FM. Peace (Som jeg godt ved vi ikke kan sammenligne)

Zone 43
Manager

« Svar #31060: 16 Jan 2011, 20:27 »

Har mine tvivl om Hooiveld, da han har været meget skadet i sin Celtic tid, og vel dårligt rundet et to-cifret antal kampe siden skiftet fra AIK sidste år. Så hellere beholde Remco, hvis det endelig skulle være..

- Daniel Agger.

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #31061: 17 Jan 2011, 22:17 »

AIK's manager bekræfter at F*CK har lejet ham der Hooiveld :S case closed og lad os komme videre. Håber sku snart der sker noget i BIF, selvom det jo næsten har været rart ikke at høre den ene skandale efter den anden i den sidste uge Wink

Kunne godt forestille mig der snart kommer låg på Farnerud-handlen. Måske også noget mht. Gisla og Bissen. Og så kan vi måske tænke på at se på forstærkninger Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31062: 17 Jan 2011, 22:21 »

Iflg. rygtet fra B4 for nogle dage siden, køber vi Movsisyan for 10 mio.

Iflg. BT, har Young Boys budt 1,5 mio. Euro (Knap 10-11 mio kr) på Farnerud.

Linje 1 + Linje 2 = X

X = Potentiel transfer(?)     

Hmmmm Rullende Øjne

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

patrick J
Manager

« Svar #31063: 17 Jan 2011, 22:26 »

Ville da ikke være tosset, hvis den ligning gik op. :-)

Fernando
Gæst

« Svar #31064: 17 Jan 2011, 22:26 »

Håber sgu det bliver en realitet.. Smiley

Sider: 1 ... 2069 2070 [2071] 2072 2073 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010