home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:39:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 769 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2026 2027 [2028] 2029 2030 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4676545 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #30405: 20 Nov 2010, 15:44 »

Jamen som sagt vil jeg ikke acceptere et nej når jeg har brugt så lang tid på det. Så let giver man sgu ikke bare op når man vil se sit hold.

Jeg viste bare Brøndby-ånden crazy

Og nej. Det er ikke at man ikke accepterer et nej.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

JKJ
Gæst

« Svar #30406: 20 Nov 2010, 15:49 »

Jamen som sagt vil jeg ikke acceptere et nej når jeg har brugt så lang tid på det. Så let giver man sgu ikke bare op når man vil se sit hold.

Jeg viste bare Brøndby-ånden crazy

Og nej. Det er ikke at man ikke accepterer et nej.

Hehe jo det er det jo faktisk. De siger nej, du prøver flere gange, de siger stadig nej og alligevel smutter du ind. Det er at man ikke vil acceptere et nej

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #30407: 20 Nov 2010, 15:49 »

"Ungdommen nu om dage elsker luksus. de opfører sig dårligt og foragter autoriteter. De viser ingen respekt for ældre mennesker og elsker tomt pladder i stedet for arbejde. De rejser sig ikke længere, når ældre personer kommer ind i et rum. De siger deres forældre imod, taler før alle andre, sluger maden og tyranniserer deres forældre." - Socrates.

Lad nu være med at være så hellige, et nej har sgu aldrig betydet nej i børn og unge menneskers hoveder. Selvfølgelig skal man overholde loven, men der er her tale om en petitesse. Havde det virkelig været så vigtigt, at Altid Brøndby (og andre..) ikke så træningen, så havde de vel let kunne få en vagt til at eskortere ham udenfor igen. Det skete ikke. Mon ikke det snarere var for at holde pressen og kritiske fans på afstand.

Én stille og rolig fan er næppe et problem for spillertruppen.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30408: 20 Nov 2010, 15:51 »

Min pointe var nu at jeg ikke gav op. Fra dit synspunkt var det måske idiotisk. Men mange andre ville have gjort det samme. Jeg vil gøre alt for at se mit hold og det er jeg bare glad for at jeg kom til i dag.

JKJ
Gæst

« Svar #30409: 20 Nov 2010, 16:05 »

"Ungdommen nu om dage elsker luksus. de opfører sig dårligt og foragter autoriteter. De viser ingen respekt for ældre mennesker og elsker tomt pladder i stedet for arbejde. De rejser sig ikke længere, når ældre personer kommer ind i et rum. De siger deres forældre imod, taler før alle andre, sluger maden og tyranniserer deres forældre." - Socrates.

Lad nu være med at være så hellige, et nej har sgu aldrig betydet nej i børn og unge menneskers hoveder. Selvfølgelig skal man overholde loven, men der er her tale om en petitesse. Havde det virkelig været så vigtigt, at Altid Brøndby (og andre..) ikke så træningen, så havde de vel let kunne få en vagt til at eskortere ham udenfor igen. Det skete ikke. Mon ikke det snarere var for at holde pressen og kritiske fans på afstand.

Én stille og rolig fan er næppe et problem for spillertruppen.

Måske ikke i børns tilværelse. Men dengang jeg var i den alder havde vi altså noget mere respekt for et nej end man har idag. Bevars dengang var der også nogen der trådte siden af. Men idag skal man jo nærmest stille spørgsmål ved at nej, dengang accepterede langt de fleste af os et nej.

Og nej 1 gør ingen forskel, men hvad så næste gang 5 vil ind, så vil 30 ind osv osv. for ikke at gøre forksle skal ALLE blive ude til en lukket træning så der ikke bliver nogle misforståelser senere.

Min pointe var nu at jeg ikke gav op. Fra dit synspunkt var det måske idiotisk. Men mange andre ville have gjort det samme. Jeg vil gøre alt for at se mit hold og det er jeg bare glad for at jeg kom til i dag.

Fordi andre gør det samme er jo ikke ensbetydende med at du også SKAL gøre det.
Sorry men fordi andre ville have gjort det og så du også må er altså en dårlig undskyldning Smiley

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #30410: 20 Nov 2010, 17:00 »

Måske ikke i børns tilværelse. Men dengang jeg var i den alder havde vi altså noget mere respekt for et nej end man har idag. Bevars dengang var der også nogen der trådte siden af. Men idag skal man jo nærmest stille spørgsmål ved at nej, dengang accepterede langt de fleste af os et nej.

Og nej 1 gør ingen forskel, men hvad så næste gang 5 vil ind, så vil 30 ind osv osv. for ikke at gøre forksle skal ALLE blive ude til en lukket træning så der ikke bliver nogle misforståelser senere.

Bevares, jeg var da også selv nok bare gået hjem. Min pointe var blot, at alle træder ved siden af, alle modsiger et nej i ny og næ - specielt unge. Det er også en måde at søge grænser på. Gør man noget ulovligt/forkert, må man bare være klar på konsekvenserne. I denne sag havde de næppe været større end en udsmidning fra træningen og en skideballe. Så må man jo vurdere om det er det værd Smiley Men jeg tror nu ikke, at børn og unge i dag er så forskellige fra børn og unge for 20 år siden.

Nå, det er også massivt OT. Smiley

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #30411: 20 Nov 2010, 17:03 »

Ja, kan vi ikk snart få nogle nyheder på banen. jeg kan slet ikke se hvorfor at Altid Brøndbys eskapader skal fylde 2 sider. Han deler bare en dejlig info med os. Han ofrede sig Opstemt

maaahhh-h-h-h

Zone 43
Manager

« Svar #30412: 20 Nov 2010, 21:04 »

Nu, hvor der er al den snak om dette, så er det sgu for dårligt, der ikke er nogen opdatering omkring træningen. Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #30413: 21 Nov 2010, 16:17 »

"Noget der ikke er set i Danmark før" - Brøndby tifo. Jeg glæder mig meget til at se hvad de har i ærmet!

Tror og håber på en sejr, vi har ikke tabt i Aalborg i over to år - senest var i 2008.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30414: 21 Nov 2010, 16:22 »

Dagens program er selvfølgelig som altid:

1. Perez læser direkte op i 2 timer

2. Rasmus Lund fortæller at Brøndby har fået 3 skader i løbet af træningen

3. Vi taber efter en jammerlig indsats

Same shit, different day.

Og ja, glæder mig helt vildt til tifoen. Nu har de offentliggjort det for et par uger siden eller noget i den stil så nu er vi tæt på 'forløsningen' Smiley

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #30415: 21 Nov 2010, 16:24 »

Så går turen snart til Aalborg for at se Brøndby smadre AAB! Peace

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #30416: 21 Nov 2010, 17:03 »

Håber virkelig på en sejr i dag, fordi hvis vi mister point ser det lidt svært ud hvis man kigger op i tabelen Græder.
Håber og tror på en 0-2 sejr (ja jeg tror faktisk vi kan holde målet rent i dag) hvor Agger og Mike kommer tavlen, og glæder mig til tifoen Thumbs Up.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30417: 21 Nov 2010, 17:05 »

Fede huer Grin

Daniel SS
Ynglingespiller

« Svar #30418: 21 Nov 2010, 17:06 »

Ååååååålborg away! Er mega træt af jeg ikke selv kan idag, men der skal gang i tribunen idag, drenge. Regner med en sejr på 2-0.

19. 5. 2012.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30419: 21 Nov 2010, 17:07 »

Tørnes

Wass-Max-Stender-Jan F

Jan K-Mike-Nilsson-Krohn

Agger-Alex

Sider: 1 ... 2026 2027 [2028] 2029 2030 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010