|
-Benja-
|
|
Fede huer  Haha ja  Er Stryger blevet skadet under opvarmningen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lasse Jatta
Gæst
|
|
Tørnes
Wass-Max-Stender-Jan F
Jan K-Mike-Nilsson-Krohn
Agger-Alex
fedt nok med Jan F som venstre back  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Haha ja  Er Stryger blevet skadet under opvarmningen? Nej det tror jeg ikke... men han fik i hvert fald en mindre skade til træningen i går. Kunne virkelig være legendarisk hvis man overtalte spillerne til at spille med huerne på 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
claus-vest
|
|
fuck det kunne være fedt ja ..  gad sgu godt lige have sådan en for de sgu ret fede 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Godt nok skuffende hvis huerne er tifoen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Bud på resultat. Har desværre bange anelser. Hvis vi taber kan vi komme til at ligge 6 point fra 2. pladsen. Tror på en aab-sejr men så kan jeg på den anden side kun blive positivt overrasket. 1-3 med Mike som målscorer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daniel SS
|
|
Håber der kommer en tifo. Som ikke er huerne.
meen--- YES! En angriber der scorer!!!!
|
|
|
|
|
|
19. 5. 2012.
|
|
|
|
|
Lasse Jatta
Gæst
|
|
Håber virkelig på en sejr i dag, fordi hvis vi mister point ser det lidt svært ud hvis man kigger op i tabelen  . Håber og tror på en 0-2 sejr (ja jeg tror faktisk vi kan holde målet rent i dag) hvor Agger og Mike kommer tavlen, og glæder mig til tifoen  . Har alt rigtigt bortset fra resultatet  . Virkelig vigtig sejr, jeg var ved at begå selvmord til sidst. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Nøj, det var spændende, næsten ulideligt!  Men super vigtigt med de tre point, og så kan vi håbe på uafgjort resultat imorgen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daniel SS
|
|
Fantastisk med en sejr!
Og vild pyro!
|
|
|
|
|
|
19. 5. 2012.
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Ja en rigtig spændene kamp og utrolig vigtigt med de 3 point og også rigtig dejligt at vi kunne holde nullet idag! super præstation idag! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Vild pyro. Bare hold det på tribunen.
Vigtig sejr. Kæft det holdt hårdt. Hvis ikke det var for Tørnes' megadrop havde vi holdt nullet!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|