home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 881 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 153 154 [155] 156 157 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4221374 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #2310: 25 Okt 2006, 21:27 »

Så kommer jeg igen... Li et par spørgsmål: Hvordan kan man tabe til Aab 1-0 på hjemmebane. Hvad skete der får dommeren?. Svar lige hurtigst muligt

Spændende spørgsmål. Specielt når det var 1-2 og ikke 0-1, og når du udelukkende skriver for at provokere. Find dog noget bedre at tage dig til.

Men for at besvare, så er de to spørgsmål jo kædet sammen. Ganske vist er vores første straffe tyndt, men det er AaB's ligeså, og vi bliver på det groveste frarøvet en kasse.
« Seneste Redigering: 25 Okt 2006, 21:32 af United-styrer » Logged

absalonsen
Gæst

« Svar #2311: 25 Okt 2006, 21:29 »

Men Thisted, vi kan jo spørge om det samme? Hvordan kunne FCK dog tabe til AaB, og enda i Arken? Ufatteligt!

Gosser
Manager

« Svar #2312: 25 Okt 2006, 21:33 »

Spændende spørgsmål.

Ved nu ikke hvor spændende det er igen, det er ganske simpelt at svare på!

Man taber 1-0 til AaB på hjemmebane, ved at spille på hjemmebane. Er det fx Odense Boldklub (også kendt som OB), der er hjemmebane, spiller de på "Fiona Park". Måden til at tabe 1-0, er at man ikke selv scorer et mål, men at AaB scorer ét mål. Hvis det sker sådan, står der 1-0 til AaB, mens de spiller på udebane. Hvis dommeren fløjter af efter omkring 90 minutter, hvilket han plejer at gøre, og der ikke er scoret yderligere, har AaB vundet 1-0.

Sådan taber man til AaB på hjemmebane, håber du forstår hvordan det går til, nu du spurgte om det.

absalonsen
Gæst

« Svar #2313: 25 Okt 2006, 21:35 »

Du har helt ret, Gosser. Men er du sikker på, at det er 90 min.? Har hørt noget om 120?? Huh

Gosser
Manager

« Svar #2314: 25 Okt 2006, 21:36 »

Du har helt ret, Gosser. Men er du sikker på, at det er 90 min.? Har hørt noget om 120?? Huh

Derfor jeg skriver "omkring 90 minutter", for er ærlig talt ikke helt sikker Forlegen

Zone 43
Manager

« Svar #2315: 25 Okt 2006, 21:39 »

Ved nu ikke hvor spændende det er igen, det er ganske simpelt at svare på!

Man taber 1-0 til AaB på hjemmebane, ved at spille på hjemmebane. Er det fx Odense Boldklub (også kendt som OB), der er hjemmebane, spiller de på "Fiona Park". Måden til at tabe 1-0, er at man ikke selv scorer et mål, men at AaB scorer ét mål. Hvis det sker sådan, står der 1-0 til AaB, mens de spiller på udebane. Hvis dommeren fløjter af efter omkring 90 minutter, hvilket han plejer at gøre, og der ikke er scoret yderligere, har AaB vundet 1-0.

Sådan taber man til AaB på hjemmebane, håber du forstår hvordan det går til, nu du spurgte om det.

Godt beskrevet Gosser. For jeg var faktisk lidt i tvivl! Thumbs Up

Men der er faktisk også straffesparks konkurrence, hvis du har hørt om det?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #2316: 25 Okt 2006, 21:42 »

Joken er voldtaget drenge, lad os komme videre :-).

Soil
Ynglingespiller

« Svar #2317: 26 Okt 2006, 16:16 »

Nogle der ved hvornår Trond Andersen er klar igen, og hvilken skade var det han var ude med.

Brodtgaard
Manager

« Svar #2318: 26 Okt 2006, 16:20 »

Jeg ved ikke hvor længe der går før han er klar.  Mener at det er et såkaldt springer-knæ.
Samme skade som Kasper Dalgas havde...

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Brodtgaard
Manager

« Svar #2319: 26 Okt 2006, 16:22 »

Har "sakset" dette fra BIF's hjemmeside:

Trond Andersen har fået konstateret et såkaldt "springerknæ". Løbertræner uden smerter og genoptræner.

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Soil
Ynglingespiller

« Svar #2320: 26 Okt 2006, 16:24 »

Ok så er han vel nok tilbage senest december.. Han skal helt klart overtage pladsen istedet for Howard, synes ikke han har spillet så godt. Og Ind med Morten Rasmussen på venstre forsvars plads han gjorde det sgu godt mod Aab

Zone 43
Manager

« Svar #2321: 26 Okt 2006, 16:28 »

Ok så er han vel nok tilbage senest december.. Han skal helt klart overtage pladsen istedet for Howard, synes ikke han har spillet så godt. Og Ind med Morten Rasmussen på venstre forsvars plads han gjorde det sgu godt mod Aab

Jepsen, 'Molle' gjorde det rigtig godt Thumbs Up

Men vi kunne godt bruge nogen nye backs...Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Soil
Ynglingespiller

« Svar #2322: 26 Okt 2006, 16:30 »

Kildentoft plejer nu at gøre det ok nede på højre synes mere det er venstre elanga er en klovn og det samme er sennels

Soil
Ynglingespiller

« Svar #2323: 26 Okt 2006, 16:31 »

Nogen der ved hvor længe Trond Andersen har været ude med sit såkaldte "springerknæ"?

Zone 43
Manager

« Svar #2324: 26 Okt 2006, 16:38 »

Nogen der ved hvor længe Trond Andersen har været ude med sit såkaldte "springerknæ"?

Alt for længe! Wink

Jeg kan ikke finde noget, men jeg mener at han fik det i sommers.. efter at være vendt tilbage efter en skade Ubeslutsom

Kildentoft plejer nu at gøre det ok nede på højre synes mere det er venstre elanga er en klovn og det samme er sennels

Kildentoft er ok, men man kan vel finde bedre? Enig med venstre kanten.. Sennels er bare dårlig og Elanga er for offensiv Peace

Brøndby - Arsenal 4/11 Regner med at tage ud og se den Opstemt

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 153 154 [155] 156 157 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010