|
Zone 43
|
|
Fuuuuck, det blev en alt andet end stille og rolig aften i Esbjerg i går. Fandme i orden da, mere af den slags vildskab!  Men endnu engang spiller vi godt, og henter fortjent alle tre point. VI HÆVER VOR FANER HØJT I SKY FOR BRØNDBY ER MERE END EN BY VOR HJERTER DE VIL ALTID SLÅ FOR KLUBBEN FØDT I GUL OG BLÅ OLÉ, OLÉ, OLÉ..
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 01 Nov 2010, 07:50 af Zone 43 »
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
papi
|
|
Det var en lækker stemning øverst i midten igår.. Kunne slet ikke høre fiskerne (dog kunne jeg i fjernsynet)
|
|
|
|
|
|
BJERREGAARD RAUS - Ingen over klubben
|
|
|
|
|
TMazz
|
|
Fuuuuck, det blev en alt andet end stille og rolig aften i Esbjerg i går. Fandme i orden da, mere af den slags vildskab!  Men endnu engang spiller vi godt, og henter fortjent alle tre point. VI HÆVER VOR FANER HØJT I SKY FOR BRØNDBY ER MERE END EN BY VOR HJERTER DE VIL ALTID SLÅ FOR KLUBBEN FØDT I GUL OG BLÅ OLÉ, OLÉ, OLÉ.. Det har set rigtig godt ud i de to kampe mod Randers og Esbjerg, lækker vildskab som du siger og pres spillet har virket helt perfekt! Og lækkert spil... Nu det bare fortsætte, og få en masse point. En lille ting kunne være at Van der schaaf skal nok snart til at skrue ned for alle de svinestreger han går og laver inde i feltet! Man så det tydeligt på tv, hvordan han holder fast i modstanderen eller river shortsne af Tim Janssen. Det kunne sagtens have kostet et straffespark igår. Og tror efterhånden at dommerne holder mere øje med ham. Han er en hidsig lille hollænder og laver mange dumme ting... en dag bliver det opdaget.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dufke
Lilleputspiller
|
|
En lille ting kunne være at Van der schaaf skal nok snart til at skrue ned for alle de svinestreger han går og laver inde i feltet! Man så det tydeligt på tv, hvordan han holder fast i modstanderen eller river shortsne af Tim Janssen. Det kunne sagtens have kostet et straffespark igår. Og tror efterhånden at dommerne holder mere øje med ham. Han er en hidsig lille hollænder og laver mange dumme ting... en dag bliver det opdaget.
Helt enig. Van der Schaaf er er svin.. Han laver en masse gode ting men jeg er bange for at han kommer til at koste når det gæder!! Men lad os se på søndag!! Skal gerne være tæt på andenpladsen til vinterpausen -OG så købe en 3-4 spillere til at styrke holdet.. Er det bare mig der synes at opstillingen i går så ''lidt'' tynd ud når man vil konkurrere med FCK?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Han havde faktisk et rimelig godt potientale i FM 09. Andet ved jeg ikke om ham. 
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
Lasse Jatta
Gæst
|
|
Ifølge wikipedia har han spillet 2 landskampe, det samme har Jallow (også ifølge wiki) men han spiller med reseverne i dag så vi må se tiden an.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
Helt enig. Van der Schaaf er er svin.. Han laver en masse gode ting men jeg er bange for at han kommer til at koste når det gæder!! Men lad os se på søndag!! Skal gerne være tæt på andenpladsen til vinterpausen -OG så købe en 3-4 spillere til at styrke holdet.. Er det bare mig der synes at opstillingen i går så ''lidt'' tynd ud når man vil konkurrere med FCK? Nej, du er ikke den eneste. FCK er desværre klasser over os. Og selv om vi køber 3-4, så vil de stadig være det. FCK er desværre suveræne. Ikke kun på banen, men også på papiret.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Kan godt være fck er SUveræne iår men DET ER BRØNDBY IF der er Nr 1 på tribynen 
|
|
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Ifølge wikipedia har han spillet 2 landskampe, det samme har Jallow (også ifølge wiki) men han spiller med reseverne i dag så vi må se tiden an.
Jallow har efterhånden spillet en del landskampe og også fået scoret et par mål. Bare wiki der ikke har opdateret...
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
Daniel SS
|
|
Nogle af jer der var i Esbjerg igår? For hold da op et vildt pyroshow der fandt sted. Klasse! Derudover lækker sejr - det er jo en hel stime vi er inde i. 
|
|
|
|
|
|
19. 5. 2012.
|
|
|
|
|
Lasse Jatta
Gæst
|
|
Jallow har efterhånden spillet en del landskampe og også fået scoret et par mål. Bare wiki der ikke har opdateret...
Min fejl  ifølge Brøndbys side har han spillet 4 landskampe.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26-sorensen-10
|
|
jeg købte ham i mit brøndby save i fm 2010:D der bombede han:D og havde en nogle pæne stats andet ved jeg ikk om ham:D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dufke
Lilleputspiller
|
|
Nej der er vel kun.. hmm.. måske 2 spillere der kan gå ind på et FCK hold. Og det er vel højt sat. for ringe!!!
Og brøndby fans.. jo.. Hvis man kan få sorteret de svin væk som ødelægger ALT med deres opførsel - så måske.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Min fejl  ifølge Brøndbys side har han spillet 4 landskampe. Hm.. synes bare at jeg har hørt at han var oppe på 8 for nogle måneder siden.. EDIT: Så troede han var på 10-15 stykker nu
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|