home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 617 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1977 1978 [1979] 1980 1981 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4603346 gange)
korzika
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #29670: 03 Okt 2010, 18:26 »

Nogle der ved hvad en nedrykning giver, hvis man vil spille på det?

Har lige tjekket Bet365 og Bwin, men så vidt jeg kan se, så udbyder de ikke det væddemål..

Syntes lige det kunne være interessant at se.

Gosser
Manager

« Svar #29671: 03 Okt 2010, 18:29 »

Tak for at spolere mit fødselsdagshumør. Amatører Sur

No offence, men hvis du seriøst havde regnet med mere, er det din egen skyld Cool

God fødselsdag!

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #29672: 03 Okt 2010, 18:33 »

Kunne fandme godt smide 500kr på nedrykning til Brøndby.

Ariana Grande
Manager

« Svar #29673: 03 Okt 2010, 18:42 »

Hamza_BIF
Manager

« Svar #29674: 03 Okt 2010, 18:54 »

No offence, men hvis du seriøst havde regnet med mere, er det din egen skyld Cool

God fødselsdag!

For at være helt ærlig havde jeg forventet et nederlag.. men der føles stadig som endnu et bollespark

Tak Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #29675: 03 Okt 2010, 19:57 »

Fordi han er fra Vestegnen.

Han er fra Randers.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #29676: 03 Okt 2010, 20:00 »

Lige så pinlige holdets præstationer er, lige så pinlig er måden, hvorpå tilhængerne "støtter" holdet. Det har efterhånden karakter af lynchstemning, og det virker som om, at man nærmest håber modstanderne scorer, så man kan få lov at svine holdet til. Der er ingen tvivl om, at Faxe Tribunen medvirker til at gøre krisen endnu dybere. Det der "Danmarks bedste fans"-prædikat kan de stikke skråt op.
« Seneste Redigering: 03 Okt 2010, 20:02 af United-styrer » Logged

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #29677: 03 Okt 2010, 20:02 »

Lige så pinlige holdets præstationer er, lige så pinligt er måden, hvorpå tilhængerne "støtter" holdet. Det har efterhånden karakter af lynchstemning, og det virker som om, at man nærmest håber modstanderne scorer, så man kan få lov at svine holdet til. Der er ingen tvivl om, at Faxe Tribunen medvirker til at gøre krisen endnu dybere. Det der "Danmarks bedste fans"-prædikat kan de stikke skråt op.

Omg.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #29678: 03 Okt 2010, 20:05 »

Enig med U-S. Det er imo. pinligt at hele stadion synger Bjerregaard raus mens han bare sidder nede på bænken og ingen reaktioner har. Han sidder og har tårer i øjnene. Det er voldsomt at fans skal få en gammel mand og gigantisk legende til at tude. Han kan jo INTET gøre? det er ikke hans skyld at spillerne spiller som en pose nødder. Jeg er i chok over den opførsel og fatter ikke hvad man har gang i.

Ariana Grande
Manager

« Svar #29679: 03 Okt 2010, 20:06 »

Lige så pinlige holdets præstationer er, lige så pinlig er måden, hvorpå tilhængerne "støtter" holdet. Det har efterhånden karakter af lynchstemning, og det virker som om, at man nærmest håber modstanderne scorer, så man kan få lov at svine holdet til. Der er ingen tvivl om, at Faxe Tribunen medvirker til at gøre krisen endnu dybere. Det der "Danmarks bedste fans"-prædikat kan de stikke skråt op.

Spot on.

Jeg kan ikke lige nævne hvem Danmarks bedste fans er, men det er ikke Brøndbys lige for tiden.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #29680: 03 Okt 2010, 20:10 »

Ja jeg er enig i at en nedrykning ikke længere er urealistisk for klubben Brøndby, i spilller virkelig også en forfærdelig omgang fodbold, så kan sagtens forstå at fansene er utilfredse, men hetzen mod Bjerregaard er nok lige i overkanten, som der er blevet sagt, kan han jo ikke gøre noget ved at spillerne præsterer på et niveau man knap kunne acceptere i danmarksserien.

Brøndby er på vej til at blive det sjællandske svar på AGF, storer tanker om sig selv, men et utrolig middelmådigt hold

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Zone 43
Manager

« Svar #29681: 03 Okt 2010, 20:11 »

Han kan jo INTET gøre?

Den lader vi lige stå et øjeblik.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #29682: 03 Okt 2010, 20:14 »

Den lader vi lige stå et øjeblik.

Hvordan skulle Per Bjerregaard sørge for, at den nuværende trup, som vi vel kan blive enige om bør være rigeligt god nok til at besejre Varde, Silkeborg og Horsens, spillede ordentligt? Vi er alle enige om, at Per Bjerregaard har begået en del fejl, men denne målrettede, maliciøse personforfølgelse er under lavmålet.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #29683: 03 Okt 2010, 20:16 »

Zone: Jeg mener jo at han intet kan gøre når spillerne spiller som en pose nødder. Han kan jo ikke bare råbe 'scor' også scorer vi.

absalonsen
Gæst

« Svar #29684: 03 Okt 2010, 20:16 »

Der er sku ingen, der håber, at modstanderen scorer. Gylle. Jeg kan ikke snakke på alles vegne, men vi håber naturligvis altid på sejr. Uanset om vi er i medgang eller modgang. I dag blev spillerne bakket op og Per B. fik klar besked om, hvad vi mener.
I mine øjne er det sku okay at vise vores utilfredshed. Manden er desværre ved at ødelægge klubben. Hvordan skal vi ellers vise vores utilfredshed? Sidde ved tasteturet og skrive "BJERREGAARD RAUS!!"? Den eneste måde at vise Per, at vi er utilfredse med ham og klubbens tilstand er, når han selv er der.

Nu er der nok nogen, der siger "Husk nu: Stærkt i medgang, loyal i modgang." Til det kan jeg kun sige: Hold nu kæft! Vi har været i krise de sidste 4-5 og vi er her stadig! Vi har fyldt det ene jydeafsnit op efter det andet. Efter 24 udekampe uden sejr, stod vi der stadig. Aalborg kl. 18 søndag aften... Vi fylder det stadig! Hvis vi ikke var loyale i modgang, var vi her ikke...

Ja, jeg råbte med på "Bjerregaard raus" og alle de andre sange, og ja, jeg flagede lystigt med mit røde flag... og jeg gør det gerne igen for at vise min utilfredshed.

Sider: 1 ... 1977 1978 [1979] 1980 1981 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010