home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 638 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1974 1975 [1976] 1977 1978 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4601235 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #29625: 03 Okt 2010, 11:22 »

Cool Cool nu ser det udtil at der sker noget i Brøndby.... jeg håber at de har gennemtænkt konceptet og at de har folk med økonien i orden bag sig.... alt for mange fejltrin har vi ikke råd til.

Det er aldrig rart at se en klublegende blive ofret især ikke Køhlert.... men sådan er fodbold også ikke mindst i en prof drevet klub..... men at ansætte A. Bjerregaard igen som EB påstår vil ske...det virker ikke som en fornuftig beslutning.... hmmm lige nu så vil jeg bare håbe at vi vinder 3 point og så venter der en spændende mandag.

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #29626: 03 Okt 2010, 12:11 »

Skandalen er fuldkommen.. Hvis Per Bjerregaard gør det så er han top 5 over personer jeg hader indenfor fodbolden! Han er et VÆRDILØST menneske!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #29627: 03 Okt 2010, 12:17 »

http://www.bold.dk/nyt/Anders-Bjerregaard-paa-vej-tilbage-i-Broendby

Muligvis den værste nyhed man kunne vågne op til. Hvis det her sker er skandalen om PER B jo fuldkommen. Indtil videre sidder han bare lidt i baggrunden, men hvis den her går i gennem er det jo alt for åbenlyst at han kun tænker egoistisk og ikke en skid på klubben.

Hvordan er det lige at AB har klaret sig mht spillerindkøb? LORT

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #29628: 03 Okt 2010, 12:23 »

Det her må jo næsten stå på første side i grundbogen om nepotisme. Jeg har sgu oprigtigt ondt af alle der kæmper for BIF, når langt de fleste af dem der burde kæmpe endnu mere for BIF, lederne, hvorend de sætter deres aftryk, sætter et svedigt aftryk af INKOMPETENCE.

absalonsen
Gæst

« Svar #29629: 03 Okt 2010, 12:33 »

Jeg er simpelthen så træt af det! Træt af én mand, der ødelægger det for så mange. Træt af at blive pisset op og ned ad ryggen. Træt af at lægge så mange penge i klubben. Træt af Per Bjerregaard. Hvornår helved indser den mand, at han skal skride ad helvedes til? Hvornår tager han sit tøj og går? Hvorfor er han så skide blind? Hvorfor kan han ikke se, at han er ved at splitte klubben fuldstændigt ad?
Fuck nu af, Per! Du er LORT! Du er ubrugelig! Du er fuldstændig blind overfor, at nytænkning kan redde klubben! Klubbens fremtid er satme dyster pt.

Føj, hvor er jeg træt af det!

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #29630: 03 Okt 2010, 13:17 »

Jeg er simpelthen så træt af det! Træt af én mand, der ødelægger det for så mange. Træt af at blive pisset op og ned ad ryggen. Træt af at lægge så mange penge i klubben. Træt af Per Bjerregaard. Hvornår helved indser den mand, at han skal skride ad helvedes til? Hvornår tager han sit tøj og går? Hvorfor er han så skide blind? Hvorfor kan han ikke se, at han er ved at splitte klubben fuldstændigt ad?
Fuck nu af, Per! Du er LORT! Du er ubrugelig! Du er fuldstændig blind overfor, at nytænkning kan redde klubben! Klubbens fremtid er satme dyster pt.

Som taget ud af mind mund..

Jeg håber virkelig at spillerne tager sig sammen idag, og viser at de vil det her, ellers kan de ligeså godt stoppe i Brøndby.

Tør ikke spå et resultat, men håber på en sejr.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #29631: 03 Okt 2010, 13:25 »

Altså, sådan som jeg ser hele det her cirkus pt.
kommunikationsleder en samt marketingslederen har begge valgt at sige deres stillinger op.
Legenden Tom Køhlert og ikonet Per Nielsen bliver begge fyret. Sandsynligvis fordi de ikke udførte deres arbejde godt nok eller passede til den kommende omstrukturering.
Nu går rygterne så på, at i vil genansætte klubbens værste faktor i klubbens historie, Ander Bjerregaard? Det er jo et fuckin mafia!!!
For mig at se, styrer Per Bjerregaard den klub som han lyster. Hvis folk svarer ham igen, bliver de fyret. Han ansætter uduelige familiemedlemmer mv. Hvad fanden sker der?
Hvis Brøndby skal fungerer, så skal jeres mafiastyre af vejen, der skal en direktion til, med en kortsigtet og en langsigtet målsætning, en mission, en plan. Ellers kommer det ikke til at fungere og ihvertfald ikke med Anders Bjerregaard som talentspejder. god tur!

Thaurat al Shabab

DeBuur
Manager

« Svar #29632: 03 Okt 2010, 13:52 »

Heey drenge og måske piger, jeg kan desværre ikke tage Canel 9, men der var engang en der viste mig en hjemmeside hvor man kunne se kampene, jeg kan dog ikke huske hvad den hed, kan i hjælpe?
Har virkelig brug for det, da jeg ikke kan komme på stadion!!! Sur ticked off

Wink en sådan hjemmeside findes.... men det er i strid med vores retningslinjer at henvise til dem åbent her i vores forum. men jeg forstår din frustration  Wink

YNWA

TMP
Førsteholdsspiller

« Svar #29633: 03 Okt 2010, 13:58 »

Spørgsmålet er bare om grunden at Anders Bjerregaard "sagde op" kan bruges. De sagde jo at han havde valgt at opsige sin stilling pga. trusler fra fans osv.
Fis i en hornlygte, eftersom alle folk godt ved at det var Frank Buch-Andersen som fik Anders Bjerregaard væk. Men ja, nu skal Junior ind i bestyrelsen igen - SURPRISE!!

At fyre en klublegende som Tom Køhlert som har været i Brøndby, på en eller anden måde, i størstedelen af hans liv er fuldkommen uacceptabelt!!!!!! Det kan man virkelig ikke tillade sig!!!!

BJERREGAARD RAUS!!!!!!!!!! AN APPLE A DAY................ ............

Lavezzi
Gæst

« Svar #29634: 03 Okt 2010, 14:10 »

Wink en sådan hjemmeside findes.... men det er i strid med vores retningslinjer at henvise til dem åbent her i vores forum. men jeg forstår din frustration  Wink
Nu kan man jo godt finde sider, hvor man kan betale for at se kampe. Jeg ved, at man kan på Tv2sport. Om Brøndby kampen er der, skal jeg ikke kunne svare på.
I øvrigt kan jeg godt lide, du citerer ham, hvorefter du sletter hans besked. 

DeBuur
Manager

« Svar #29635: 03 Okt 2010, 14:17 »

Nu kan man jo godt finde sider, hvor man kan betale for at se kampe. Jeg ved, at man kan på Tv2sport. Om Brøndby kampen er der, skal jeg ikke kunne svare på.
I øvrigt kan jeg godt lide, du citerer ham, hvorefter du sletter hans besked. 

Jeg har ikke slettet hans indlæg.

YNWA

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #29636: 03 Okt 2010, 14:40 »

Har det fra ret sikre kilder, at fra det sekund AB røg ud blev det PBs vigtigste mål at skille sig af med dem der stod bag, samt få AB tilbage i klubben igen. Ser ud til at han nu har fået opfyldt begge.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #29637: 03 Okt 2010, 14:56 »

Klar udmelding: "Anders Bjerregaard bliver ikke ansat her i Brøndby igen" Ole Palmå.

Thumbs Up

EDIT: Han er nok fyret i morgen.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #29638: 03 Okt 2010, 14:58 »

Klar udmelding: "Anders Bjerregaard bliver ikke ansat her i Brøndby igen" Ole Palmå.

Thumbs Up

EDIT: Han er nok fyret i morgen.

Lige præcis! "Så længe jeg er direktør Wink"

Vinokourov
Manager

« Svar #29639: 03 Okt 2010, 14:59 »

Fordi han er fra Vestegnen.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sider: 1 ... 1974 1975 [1976] 1977 1978 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010