home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1148 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1929 1930 [1931] 1932 1933 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4215017 gange)
Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28950: 26 Aug 2010, 21:40 »

Han kunne starte med at give sin søn sådan en skideballe, og derefter tag fat i dem en for en.

Og bede sin søn om at sige tak til Thomas Rasmussen for den fantastiske tackling! Græder

Aldrig alene!

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #28951: 26 Aug 2010, 21:50 »

PINLIGT SKUFFELSE OG FRUSTATION ARGH Hva er det lige der sker vi spiller uden angriber jo vidst jallow kan da lidt men synes han viser det for sjældent vi mangler simpelthen en der laver mål i om kring hver anden kamp!! Forsvaret synes jeg heller ikk er for sikkert i nu Bissen er den bedste makker til Power MAX det siger vdst alt.... jeg begynder og sku og tvivle på noget top 3 i år fcm ser stærkere ud end os og nu kommer ob lige så stille.... Vi Spiller godt til tider men tager nogle gevaldige koger.....

Mit BIF hjerte Bløder lige nu måske osse for hårdt skrevet men HOLD KÆFT JEG ER SKUFFET ARRRRRRGGHH

Brøndby ´96
Arsenal ´96

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #28952: 26 Aug 2010, 21:54 »

Nej nej og nej hvor jeg er skuffet! Ligeså overrasket jeg var over at kunne vinde 0-2 i lissabon.. er jeg endnu mere overrasket over man kan smide det væk og tabe 0-3 hjemme. Det kan kun ske i Brøndby!
Jeg håber virkelig de bliver sat på plads med en skideballe for det her var simpelthen for amatøragtigt. Typisk dansk at tro man er kings of the world fordi man laver et super resultat i første kamp.
Der bør være stor kritik af træneren! og ALLE 11 spillere. Og Stephan Andersen koster et mål, men syntes ikke man kan kritisere ham, han er trodsalt den der altid har holdt niveau.

Resten burde skamme sig gevaldigt. Ja jeg ved ikke hvad jeg skal sige.

Brøndby satte bare en tyg streg under hvor henne Brøndby er..
klam ledelse der ikke har handlet ind.. Angrebet er jo idag bevis på det for dårligt!

Den bliver svær at komme over den her. Måden det sker på er så trist.. det samme er tidpunktet de score på.. 45 minut & 90 minut. Hvor nederen har det lov at være.

What to do... i don't know.... Alle var sat op på det her. tssk!

absalonsen
Gæst

« Svar #28953: 26 Aug 2010, 21:57 »

FIASKO!
Der står 20.000 mennesker og hopper samtidigt, de har 2-0 med i bagagen, de har en fantastisk opbakning, de har alle chancer... Hvad mere vil de have?

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #28954: 26 Aug 2010, 22:01 »

Det er et rigtig godt spørgsmål.

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #28955: 26 Aug 2010, 22:02 »

God indsats af Wass, Stryger, TR og MAX i dag. Mike Jensen har været helt skandaløs efter landskampen, og specielt i dag var han langt under niveau ticked off.

Jeg håber vrkelig ledelsen nu kan se at vi ikke kan satse på at Jallow skal være vores start-angriber. Han løber bare febrilsk rundt og han kæmper da godt, men når han har bolden er han ikke i nærheden af at kunne noget på egen hånd. (andet end at sparke på mål fra midten...  Ubeslutsom Huh).

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #28956: 26 Aug 2010, 22:03 »

FIASKO!
Der står 20.000 mennesker og hopper samtidigt, de har 2-0 med i bagagen, de har en fantastisk opbakning, de har alle chancer... Hvad mere vil de have?
Græder

ja.......
det spørgsmål har jeg også stillet mig selv 50.000 gange på vej hjem  Græder
jeg ved ikke hvad jeg skal sige... har aldrig været så skuffet

maaahhh-h-h-h

HansenLFC
Gæst

« Svar #28957: 26 Aug 2010, 22:09 »

Lige så stort det var sidste uge - ligeså skuffende er det idag for dansk fodbold ...

absalonsen
Gæst

« Svar #28958: 26 Aug 2010, 22:12 »

Surt Hermansen ikke dømte kampen så havde i jo nok vundet kampen   funny

Skrid!

absalonsen
Gæst

« Svar #28959: 26 Aug 2010, 22:15 »

Men du har kun ét formål med din kommentar: At provokere. Nok ikke det bedste tidspunkt, smarte.

henssel
Gæst

« Svar #28960: 26 Aug 2010, 22:17 »

Men du har kun ét formål med din kommentar: At provokere. Nok ikke det bedste tidspunkt, smarte.
Bare iorden havde bare den sammen følelse sidste uge men nu har jeg det meget bedre  Wink

søgaard
Gæst

« Svar #28961: 26 Aug 2010, 22:19 »

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at provokationer og hånende kommentarer omkring aftenens kamp ikke hører hjemme i denne tråd!
Brøndbyfolkene er med garanti lidt oppe at køre og derfor er der ingen grund til at tirre dem mere.

WinLimit
Lilleputspiller
*

« Svar #28962: 26 Aug 2010, 22:19 »

gal hvor er jeg tosset ! Har aldrig været mere skuffet over Brøndby.. 2 mål i dommerens tillægstider er jo bare absurt koncentrationssvigt .. det burde fandme ikke ske på sådan et niveau som brøndby jo gerne vil spille.. Der er efterhånden en del der har sat spørgsmålstegn ved Jallows berettigelse som start angriber, men Bruno var da helt væk da han kom ind.. Han ligner en ny Giovanni Rector i mine øjne, så ham ikke træffe en eneste rigtig beslutning.. Efter at have siddet og overværet udskifterne varme op i halvlegen var det også kun så meget mere åbenlyst at manden ikke kan have en god førstegangsberøring . Randrup og Farnerud spillede rundt med fancy afleveringer og små lækre detaljer, hver gang Bruno prøvede at være med faldt det ligesom bare til jorden. Allerede der havde jeg min tvivl ved ham...

SKUFFET BIG TIME !

henssel
Gæst

« Svar #28963: 26 Aug 2010, 22:21 »

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at provokationer og hånende kommentarer omkring aftenens kamp ikke hører hjemme i denne tråd!
Brøndbyfolkene er med garanti lidt oppe at køre og derfor er der ingen grund til at tirre dem mere.
Iorden undskylder meget min opførelse  Wink

Zone 43
Manager

« Svar #28964: 26 Aug 2010, 22:41 »

FIASKO!

Sikkert sølvfadet tilbage, som vi forærede dem. Tunge

Jeg hverken kan eller vil sætte ord på kampen. Så stor er skuffelsen, og den varer sikkert ved indtil søndag eftermiddag. Jeg håber i den grad PER henter 2-3 klasse spillere asap. Ellers er sæsonen meget vel ovre allerede nu. Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 1929 1930 [1931] 1932 1933 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010