home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1159 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1919 1920 [1921] 1922 1923 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4214309 gange)
N17
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28800: 22 Aug 2010, 22:36 »

Du siger det er OB fans der er forkert på den, jeg vil nu mene at det er omvendt tror ikke der er mange
Du siger det er OB fans der er forkert på den, jeg vil nu mene at det er omvendt. Tror ikke der er mange andre end bif fans der synes at Brøndby ikke bør takke dommeren idag.

Der er INGEN Brøndby fans jeg kender, der ikke siger, at AH havde en dårlig dag i dag. Men det gik bestemt BEGGE veje. I kunne have fået tre mand smidt ud, uden problemer. Men jeg indrømmer gerne, at jeg ikke kan se det store straffespark fra den vinkel som jeg ser. På den anden er det vel AHs vurdering om det er bold til arm eller arm til bold. Hans arm er jo op af siden, men selvfølgelig kan den dømmes, det er bare en vurderingssag.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Runddreng
Ynglingespiller

« Svar #28801: 22 Aug 2010, 22:39 »

http://www.superstats.dk/visdommer-klub.php?hold=2&dommer=34
http://www.superstats.dk/visdommer-klub.php?hold=7&dommer=34
- Ville bare lige smide de to statistikker i tråden. Har ærligt talt ikke nogen umiddelbar kommentar til dem.

Sidst vi spillede mod jer (11. april i Odense) var I også utilfredse over dommeren.. Bla bla bla dumme dommer bla bla bla dumme Brøndby bla bla bla... Samme sang hver gang.
Dommeren var lige ringe hver vej.. Smiley

Vi kan vist godt blive enige om, at Brøndby næppe havde vundet, hvis Jan Kristiansen var blevet vinket offside som han jo unægteligt var i kampen den 11. April.  
Dommerne er måske lige ringe hver vej, men det er bare i afgørende situationer at dommeren er mod OB i dag således som den 11. April. Det er forskellen.

absalonsen
Gæst

« Svar #28802: 22 Aug 2010, 22:42 »

Vi kan vist godt blive enige om, at Brøndby næppe havde vundet, hvis Jan Kristiansen var blevet vinket offside som han jo unægteligt var i kampen den 11. April.  
Dommerne er måske lige ringe hver vej, men det er bare i afgørende situationer at dommeren er mod OB i dag således som den 11. April. Det er forskellen.

Det kan vi sagtens... Men 'hvis' kan man jo ikke bruge til så meget. At dommeren tilfældigvis dømmer mod OB i nogle situationer og med OB i andre situationer jo tilfældighedernes spil. Men når alt kommer til alt, er det, imo., ikke dommerens skyld, at OB smider to point, som de ellers havde ganske godt fat på.

nesloone
Lilleputspiller
*

« Svar #28803: 23 Aug 2010, 11:41 »

Man kan altid diskutere dommerkendelser som afgør tætte kampe, men dommeren har ret og det er ham som har magten uanset hvor meget vi andre kommenterer eller kan lide det !

Nyd disse kampe og heldigvis er der langt til tuneringen er forbi.....

verdenskrig
Manager

« Svar #28804: 23 Aug 2010, 19:36 »

OB fans fat nu noget... Nu har vi talrige gange fået afgørende kendelser med os og fået point mod jer på baggrund af det.. Hvornår fatter i at dommerne bare bedre kan lide os ?.. Det kan sgu da forhelvede ikke komme som en overraskelse længere  Djævel (drille-smiley)

FANTASTISK comeback.. I øvrigt fuldt fortjent at vi kommer tilbage i kampen, OB har som sædvanligt ikke andet at byde på end deres pindsvinefodbold, svinske tacklinger, samt brok brok og atter brok..

For fedt da vi bare spillede videre selvom Traore lå ned for 2000 gang i kampen.. Jeg kunne simpelthen ikke lade være med at grine Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SB
Juniorspiller
**

« Svar #28805: 23 Aug 2010, 19:44 »

OB fans fat nu noget... Nu har vi talrige gange fået afgørende kendelser med os og fået point mod jer på baggrund af det.. Hvornår fatter i at dommerne bare bedre kan lide os ?.. Det kan sgu da forhelvede ikke komme som en overraskelse længere  Djævel (drille-smiley)

FANTASTISK comeback.. I øvrigt fuldt fortjent at vi kommer tilbage i kampen, OB har som sædvanligt ikke andet at byde på end deres pindsvinefodbold, svinske tacklinger, samt brok brok og atter brok..

For fedt da vi bare spillede videre selvom Traore lå ned for 2000 gang i kampen.. Jeg kunne simpelthen ikke lade være med at grine Grin

Var vel i og for sig fortjent nok men ingen vej uden om at det aldrig var lykkedes uden dommerens hjælp, og synes nu egentligt ikke at vi spillede destruktivt eller lign. men ja vi har haft det med at trække for langt tilbage på banen når vi er foran.. hvis vi ikke havde gjort det havde det været en mere end fortjent sejr til os, da jeg ærlig talt synes at vi var bedre end BIF langt det meste af kampen.

Bimmand
Gæst

« Svar #28806: 23 Aug 2010, 19:47 »

Kan man betale med Mastercard hvis jeg bestiller billetter på brondby.com eller gennem fællesskabet ?

absalonsen
Gæst

« Svar #28807: 23 Aug 2010, 19:52 »

Kan man betale med Mastercard hvis jeg bestiller billetter på brondby.com eller gennem fællesskabet ?

Du kan jo prøve at gå derind og se... Smiley

Bimmand
Gæst

« Svar #28808: 23 Aug 2010, 19:54 »

Du kan jo prøve at gå derind og se... Smiley

Har jeg der stå bare dankort/visa og edankort?

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28809: 23 Aug 2010, 19:54 »

Ja så kan man nok ikke...

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Bimmand
Gæst

« Svar #28810: 23 Aug 2010, 19:56 »

Ja så kan man nok ikke...

Pis og Papir

Bimmand
Gæst

« Svar #28811: 23 Aug 2010, 20:06 »

men der står også  inde på sidden det her :

Denne butik anvender DIBS.
Betalingen med kreditkort i denne butik er derfor sikkert og certificeret af VISA og Mastercard.

Er meget i tvivl om jeg kan eller ikke kan Skuffet

absalonsen
Gæst

« Svar #28812: 23 Aug 2010, 20:08 »

men der står også  inde på sidden det her :

Denne butik anvender DIBS.
Betalingen med kreditkort i denne butik er derfor sikkert og certificeret af VISA og Mastercard.

Er meget i tvivl om jeg kan eller ikke kan Skuffet

Prøv? Det værste der kan ske er, at du bliver afvist.

Bimmand
Gæst

« Svar #28813: 23 Aug 2010, 20:11 »

okay Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #28814: 23 Aug 2010, 20:27 »

Var vel i og for sig fortjent nok men ingen vej uden om at det aldrig var lykkedes uden dommerens hjælp, og synes nu egentligt ikke at vi spillede destruktivt eller lign. men ja vi har haft det med at trække for langt tilbage på banen når vi er foran.. hvis vi ikke havde gjort det havde det været en mere end fortjent sejr til os, da jeg ærlig talt synes at vi var bedre end BIF langt det meste af kampen.

Nu tæller et forkert dommerskøn heldigvis ikke mindre på måltavlen.. Specielt før i får jeres 1-0 mål er vi klart det bedste hold og i var dårligt over midten.. Derefter kom i mere i kontrol men offensivt formåede i først at spille rigtigt med da vi skulle frem ad banen for alvor...

Derudover synes jeg det er fan fucking tastisk at jeres spillere på rad og række tuder som om de var blevet ramt af en meteor.. Specielt Traore er totalt til grin og smider sig til højre og venstre.. Det er sgu lidt tragikomisk at se så stor en mand med så lille et fodboldhjerte!  crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 1919 1920 [1921] 1922 1923 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010