|
Hamza_BIF
|
|
Det har ikke været godt nok i 1. Halvleg. Defensiven er for usikker. Fatter simpelthen ikke at man bruger målmanden i situationer hvor han bliver presset og laver en fejlaflevering eller sparker den ud uanset hvad. Aaalt for mange fejlafleveringer også. Dog dejligt at se at mange af de unge (f. eks Jallow, Stryger og Mike) har den rette indstilling. Derudover er det en fornøjelse at høre Jan K råbe som en sindssyg. 0-0 er hvis man kigger rent resultatmæssigt et fint resultat. Men vi skal simpelthen slå dem!
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
HVORDAN KAN MAN UNDGÅ AT RAMME DEN DER?
Nej, nej, nej. Hold nu op!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26-sorensen-10
|
|
nu har jeg siddet og læst optakten til kampen. og der står at det hold er et meget defensivt hold som står kompakt og nok brøndbys bedste våben i den her kamp er MKD med hans frispark osv .. og brøndby er meget heldige ikke at have deres fans som skulle være virkelige sindsyge... barbarene som de bliver kaldt:d
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
HVORDAN KAN MAN UNDGÅ AT RAMME DEN DER?
Nej, nej, nej. Hold nu op!
Min far sad og brokkede sig i stuen, så jeg løb ud og troede desværre brøndby var bagud! men gudskelov det var de ikke :-) Men rigtigt hvordan kan Wass brænde den!  Håber virkelig brøndby kommer længere op på banen og præser mere på! det skulle jo gerne blive til en sejr!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Jeg tror at en Farnerud og Bernburg kommer ind .. Det kunne være Bernburg kan holde på bolden og måske Farnerud kunne drible en masse af dem  Hvad sagde jeg 
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Farnerud er da for selvisk og mister bolden for let! og har en dårlig attitude og tror han kan drible ALT og ALLE! nej det var her man godt kunne bruge Batata! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
 dejligt Brøndby ser ud til at gå videre... 
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Man kan kun elske vores forsvarsspil og opdækning på dødbolde! Så lækkert. 2-1, I love it.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Så fik jeg ret i resultatet og i den ene af de to målscorere. Fucking lortemål de scorer.
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
En dejlig sejr tror sgu vi er sikkert videre! Må man ikke have trøjen nede bukserne når man spiller EL?  EDIT: Skod! trode lige vi kunne holde nullet!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Man kan kun elske vores forsvarsspil og opdækning på dødbolde! Så lækkert. 2-1, I love it.
Du mener vist 1-2 ik min ven? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Så fik jeg ret i resultatet og i den ene af de to målscorere. Fucking lortemål de scorer.
Tillykke! Well, skidt kamp generelt. Vi vinder dog. 2-0 eller 2-1, så er der ingen tvivl om, at vi naturligvis skal gå videre. Alt i alt er en sejr på udebane et fint udgangspunkt til næste uges opgør.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Du mener vist 1-2 ik min ven?  Whatever 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
JAAAAAAAAAA JA JA JA JA!  Fyldestgørende og meget informativt indlæg. Det giver virkeligt stof til eftertanke. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF