home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1237 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1857 1858 [1859] 1860 1861 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4216032 gange)
Brodtgaard
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #27870: 18 Jun 2010, 09:19 »

Hahaha...  Åh Fønix din gamle hankat

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

vesperGT
Manager

« Svar #27871: 18 Jun 2010, 09:24 »

Hahaha...  Åh Fønix din gamle hankat

Ja, jeg bliver 23 om 2 uger, så jeg er gammel af gårde  Ubeslutsom

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #27872: 18 Jun 2010, 10:16 »

Tror ikke vi får Sølvi i denne omgang..

http://onside.dk/nyheder/sas-ligaen/fck-taet-pa-soelvi

absalonsen
Gæst

« Svar #27873: 18 Jun 2010, 10:16 »

Intet er sikkert, men det ville da være ærgerligt at se ham skifte til den forkerte klub. Jeg ville dog ikke have noget i mod det, hvis vi bare henter en bedre forsvarsspiller. Wink

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #27874: 18 Jun 2010, 10:17 »

Intet er sikkert, men det ville da være ærgerligt at se ham skifte til den forkerte klub. Jeg ville dog ikke have noget i mod det, hvis vi bare henter en bedre forsvarsspiller. Wink
De dumme københavnere har bare lidt mere at lokke med, Champions League, danske mestre Wink
Det ville jeg ikke have noget i mod, men nu må der snart godt ske noget derinde.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #27875: 18 Jun 2010, 12:21 »

Jeg er enig, hvis vi henter en bedre forsvarsspiller... Men det gør vi jo ikke.
Vi dør, hvis fck henter Ottesen. Så er vi intet værd jo, han skulle hentes for stadig at være en attraktiv klub efter min mening.
Det er så skuffende

maaahhh-h-h-h

absalonsen
Gæst

« Svar #27876: 18 Jun 2010, 12:53 »

Lad os nu vente at se. Farnerud blev også rygtet til fck, men få dage senere præsenteret i Brøndby.

absalonsen
Gæst

« Svar #27877: 18 Jun 2010, 16:07 »

Hamza_BIF
Manager

« Svar #27878: 18 Jun 2010, 16:23 »

Fornuftigt salg.. Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #27879: 18 Jun 2010, 16:59 »

Når nu vi sikkert ikke kan hente sölvi, kunne vi så ikke kigge på en Magnus Troest? Han har en rigtig god alder og er en super centerforsvarer... Kan godt være han måske er lidt dyr, men så måske leje med mulighed for køb? Genoa vil ikke bruge ham i hvert fald...  Rullende Øjne

Kunne det ikke være en mulighed at hente Djiby Fall? Nu var han vist tæt på i vinters, men jeg synes altså han kunne være klasse. Selvom jeg virkelig godt kan lide Jallow og jeg tror på ham, så synes jeg altså at Fall er en klasse over. Specielt hvis han skal ligge som alene angriber. Fall er jo stor og stærk og kunne være god at spille bolden op på. Jallow er mere flagrende og tager nogle vilde løb en gang imellem. Synes mere han skal have en joker-rolle. Molde har jo ikke penge til ham Opstemt

Troest koster mellem 15-20 mio dkr., hvilket er mange penge efter danske standarter, så ham tror jeg ikke rigtigt på. Med mindre det er leje med forkøbsret, som du også nævner.
Personligt vil jeg hellere have Bjelland eller Reginiussen til, som nok også er lidt billigere at hente til.

Fall er jeg til gengæld i tvivl om, man skal hente.

Pøj pøj til Jönsson i Elfsborg. Hans to tacklinger i hans første derby, vil altid blive husket. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

krelle1987
Ynglingespiller

« Svar #27880: 18 Jun 2010, 17:46 »

Ottesen til fck suk suk hvornår lærer vores elskede klub man skal smede mens jernet er varmt endnu et skuffende vindue incomming ...

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #27881: 18 Jun 2010, 17:50 »

Damn hvor er det skuffende at vi ikke får ham. Og det er endnu mere skuffende at FCK får fat i ham. Han ville jo have passet perfekt ind hos os. Syntes efterhånden, det er lang tid siden vi kom først til sådan en spiller..Skuffende. .. Skuffet

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Zone 43
Manager

« Svar #27882: 18 Jun 2010, 18:18 »

Tja, ærgeligt han skifter til konkursboet, men jeg bliver nu ikke knock-outet af det, som jeg har kunne læse her og SSO. Det er ikke engang sikkert, han har været i Henrik Jensens kikkert, og der findes jo mange andre alternativer, hvori der nok også kan findes en bedre end Sölvi, på både den korte og lange bane - nogen der sagde Bjelland, Reginiussen og Troest?
Læg dertil vi allerede har fire mand til de to midterforsvarsposit ioner, plus man kan smide Randrup derind, og Dumic kan meget vel nærmere sig pladsen. Så er det sgu heller ikke værre, Sölvi skifter derind.

Der kommer ikke mange ændringer på holdet til den kommende sæson, og den forgange. Jeg har stor tiltro til Henrik og ledelsen, de ved sgu hvad de laver.

I øvrigt har vi jo heller ikke været helt heldige med de seneste to islændige, vi har haft hentet. Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #27883: 18 Jun 2010, 19:13 »

Tja, ærgeligt han skifter til konkursboet, men jeg bliver nu ikke knock-outet af det, som jeg har kunne læse her og SSO. Det er ikke engang sikkert, han har været i Henrik Jensens kikkert, og der findes jo mange andre alternativer, hvori der nok også kan findes en bedre end Sölvi, på både den korte og lange bane - nogen der sagde Bjelland, Reginiussen og Troest?
Læg dertil vi allerede har fire mand til de to midterforsvarsposit ioner, plus man kan smide Randrup derind, og Dumic kan meget vel nærmere sig pladsen. Så er det sgu heller ikke værre, Sölvi skifter derind.

Der kommer ikke mange ændringer på holdet til den kommende sæson, og den forgange. Jeg har stor tiltro til Henrik og ledelsen, de ved sgu hvad de laver.

I øvrigt har vi jo heller ikke været helt heldige med de seneste to islændige, vi har haft hentet. Wink

Sölvi ville kun skifte til en dansk klub, ja, 1!
Så Brøndby har aldrig været en mulighed.

Thaurat al Shabab

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #27884: 18 Jun 2010, 19:24 »

Sölvi ville kun skifte til en dansk klub, ja, 1!
Så Brøndby har aldrig været en mulighed.

Ja, det er godt du! "Brøndby var klart med i mine overvejelser, men med et mulehårs sikkerhed i sindet valgte jeg FC København over deres ærkerivaler..." - Helt sikkert en god måde at starte sin karriere i en ny klub. Sölvi er ikke dummere end så mange andre, og derfor siger han naturligvis at der kun var én mulighed.

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Sider: 1 ... 1857 1858 [1859] 1860 1861 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010