|
Hamza_BIF
|
|
Han er som han selv siger ikke fck'er. Det var kun i hans udviklingsår. Og i øvrigt er det da ligemeget hvor man har spillet for 3 år siden eller noget.
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Han er som han selv siger ikke fck'er. Det var kun i hans udviklingsår. Og i øvrigt er det da ligemeget hvor man har spillet for 3 år siden eller noget.
Selvfølgelig er han da FCK'er  han er vokset op i FCK
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Du lyder som en lidt misundelig FCK fan. Desuden siger han ikke "Mit hjerte er i Brøndby" nogen som helst steder, så kom igen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Bernburg er Fremad Amager dreng, ligesom Patrick Mortensen bl.a.
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Hold da kæft han er dum at høre på  "Mit hjerte er i Brøndby". Ja dit hjerte var også i FCK og FCN. Men jeg begynder sgu at grine hvis i får en FCK'er som fanfavorit  Så kan vi jo grine sammen  Jeg vil nemlig tillade mig at grine når han demonstrerer fcks totale mangel på syn for potientiale hos unge spillere.. Mest af alt vil jeg grine/juble hvis eller når han bomber en kasse ind bag Jesper smørhår, mens hele fcks direktion kan klø sig i skægget..  Derudover syntes jeg du skal smutte ud af denne tråd, da du helt åbenlyst ikke bidrager med andet end misundelse 
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Og så er munden vidst lukket på "Altid FCK" - lad os da i det mindste håbe.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Det er da fuldkommen ligemeget at han har spillet der. Det gør ikke at han er fck'er. han har kun SPILLET DER. Det kunne ligeså godt være Vejle og det er sgu ikke ensbetydende med at han ville være vb'er. På den måde kan man f. eks sige at der ingen fck'ere er stort set i fcks A-trup?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PGReimer
|
|
Hold da kæft han er dum at høre på  "Mit hjerte er i Brøndby". Ja dit hjerte var også i FCK og FCN. Men jeg begynder sgu at grine hvis i får en FCK'er som fanfavorit  Du mener ligesom Peter Møller?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Du lyder som en lidt misundelig FCK fan. Desuden siger han ikke "Mit hjerte er i Brøndby" nogen som helst steder, så kom igen.
"Mit hjerte kommer da til at være i Brøndby"? Hvis det ikke er det samme, så ved jeg sgu snart ikke. Det er da fuldkommen ligemeget at han har spillet der. Det gør ikke at han er fck'er. han har kun SPILLET DER. Det kunne ligeså godt være Vejle og det er sgu ikke ensbetydende med at han ville være vb'er. På den måde kan man f. eks sige at der ingen fck'ere er stort set i fcks A-trup? Ja det kan man sagtens 
|
|
|
|
|
|

|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Du mener ligesom Peter Møller?
Peter Møller spillede for FCK før han spillede for Brøndby 
|
|
|
|
|
|

|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Godt så kan du da være ligeglad med hvor mange fck'ere der er i vores trup. Der er INGEN. Som Zone også siger er han FA dreng. Nu ved jeg ikke hvem der er fanfavorit i fck men han er med garanti ikke "fck'er"?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
"Mit hjerte kommer da til at være i Brøndby"? Hvis det ikke er det samme, så ved jeg sgu snart ikke. Ja det kan man sagtens  Må jeg egentlig spørge hva relevans det har at han er gammel fck spiller.. Han blev jo ikke engang brugt i fck ? Jeg syntes bare du skriver for at skrive nu, og medmindre du kan komme op med noget relevant burde du stikke piben ind og koncentrere dig om dit eget hold hvor det mig bekendt ikke går alt for godt 
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Peter Møller spillede for FCK før han spillede for Brøndby  Inden han skiftede til fck igen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Så kan vi jo grine sammen Jeg vil nemlig tillade mig at grine når han demonstrerer fcks totale mangel på syn for potientiale hos unge spillere.. Mest af alt vil jeg grine/juble hvis eller når han bomber en kasse ind bag Jesper smørhår, mens hele fcks direktion kan klø sig i skægget..  Derudover syntes jeg du skal smutte ud af denne tråd, da du helt åbenlyst ikke bidrager med andet end misundelse  Ja for den evne har Brøndby jo altid haft  Inden han skiftede til fck igen  Ja nemlig 
|
|
|
|
|
|

|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Ja for den evne har Brøndby jo altid haft  Ja nemlig  Kahlenberg, Agger, PerPer bla bla bla. hvis der er NOGET vi er gode til så er det satme at udvikle spillere!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|