home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  1 Bruger, 617 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1829 1830 [1831] 1832 1833 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4734735 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #27450: 17 Aug 2009, 18:25 »

I øvrigt højdepunkter fra i går: http://brondby.com/tv/?id=51908

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #27451: 17 Aug 2009, 20:29 »

FÅ NU FOR FFS SMIDT DE PENGE I HOVEDET PÅ ALLAN K!!!! ticked off

Man er da en værre mongol hvis man sidder og dovner den af i Brøndby IF! DET ER 4-6 FUCKING MILLIONER! Gør det nu! giv dem de lortepenge og så er jeg ligeglad om de to hurtige der de ryger med men HENT HAM NUUU!!!!!!! ticked off

4-6 millioner er mange penge for én mand, når man kan få ham gratis om godt 4½ måned. Så ser jeg hellere, man sender 1-2 reserver til Farum.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #27452: 17 Aug 2009, 21:05 »

4-6 millioner er mange penge for én mand, når man kan få ham gratis om godt 4½ måned. Så ser jeg hellere, man sender 1-2 reserver til Farum.

Titler koster penge, og vores direktør har netop udtalt at vi har rigeligt med transferpenge.. Hvis pengene er der skal de bruges, og de skal bruges hvor vi har mest brug for dem!

det er i Angrebet, og nej 4 mio er ikke mange penge i fodboldens verden, specielt hvis bernburg kan være med til at holde os i toppen med et par mål!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #27453: 17 Aug 2009, 21:13 »

Blot fordi man har lidt penge, er det ikke ensbetydene med, at de skal skydes af her og nu.

Fire millioner er måske ikke meget, men vi råder ikke over kongens mønt, og derfor er det fint nok imo, at man ikke bare sender det ønskede beløb fra AKP afsted.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #27454: 17 Aug 2009, 21:21 »

Ifølge FCN vil Bernburg sandsynligvis tjene 4,5 mio. ind på det halve år, han spiller der, fordi han banker kasser ind og holder dem i toppen. Så det vil han nok også gøre ved os.. crazy Så hellere sende de få millioner af sted (når vi alligevel har dem) og så lade ham banker kasser ind, end at lade være og håbe det bedste! Hvis vi går videre til gruppespillet kommer vi nok til at tjene i omegnen af 25-30 mio kroner læste jeg på SSO, så hvis han er manden, der kan gøre det for os, hvor så være nærige og lade være med at tage et lille "sats"? Altså enten mister vi 4 millioner (hvis han ikke slå igennem), men så vi har i det mindste prøvet.. Hvis han sparker os til gruppespillet kan vi ende med at tjene 25 mio. på det! Og hvis vi lader være kan det være vi ikke får de 25-30 mio. der er på spil. Jeg ved helt klart godt, hvad jeg vil vælge..
« Seneste Redigering: 17 Aug 2009, 21:23 af BenMusalho » Logged

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #27455: 17 Aug 2009, 21:32 »

Kunne man ikke leje ham indtil jul, så ville FCK da ingen penge få ?

Ville være så lækkert med ham nu. Så kunne der ske noget i vores angreb !

Zone 43
Manager

« Svar #27456: 17 Aug 2009, 22:30 »

Ifølge FCN vil Bernburg sandsynligvis tjene 4,5 mio. ind på det halve år, han spiller der, fordi han banker kasser ind og holder dem i toppen.

AKP er da godt nok naiv at tro det. 4.5 mio på 4½ måned.. Ja, det siger vel alt om ham.

- Daniel Agger.

Andreas93
Gæst

« Svar #27457: 17 Aug 2009, 22:33 »

Kunne man ikke leje ham indtil jul, så ville FCK da ingen penge få ?

Ville være så lækkert med ham nu. Så kunne der ske noget i vores angreb !

Hvorfor skulle Fcn dog gå med til det ?

De ville miste ham nu og slet ikke få noget for ham. Det ville jo være direkte tåbeligt af dem og vil aldrig ske.

Hvis i kommer i Europa League, tror jeg også, at i vælger at købe Bernburg Wink

Jeg nægter at tro på, at det er fordi, at i ikke vil give penge til fck.

N17
Manager

« Svar #27458: 17 Aug 2009, 22:51 »

Hvorfor skulle Fcn dog gå med til det ?

Tror han mener, at vi kunne betale et beløb for at leje ham frem til januar.... Altså, derved skal fck ikke have nogen penge, da det jo ikke er salg!

Ifølge FCN vil Bernburg sandsynligvis tjene 4,5 mio. ind på det halve år, han spiller der, fordi han banker kasser ind og holder dem i toppen.

Hvordan pokker skulle det kunne lade sig gøre, at tjene det på den tid? Det forstår jeg ikke rigtigt Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

BenMusalho
Gæst

« Svar #27459: 18 Aug 2009, 07:57 »

Tror han mener, at vi kunne betale et beløb for at leje ham frem til januar.... Altså, derved skal fck ikke have nogen penge, da det jo ikke er salg!

Hvordan pokker skulle det kunne lade sig gøre, at tjene det på den tid? Det forstår jeg ikke rigtigt Smiley
Der er så stor forskel på, hvor mange penge man tjener på de forskellige pladser, at de mener, han vil kunne tjene det ind for dem, ved at give dem en højere placering!

absalonsen
Gæst

« Svar #27460: 18 Aug 2009, 11:14 »

verdenskrig
Manager

« Svar #27461: 18 Aug 2009, 11:18 »

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaa Opstemt Opstemt Opstemt!!!!!!!!!!!!!!

FANTASTISK!!!!! Helt perfekt, ØJ hvor er jeg glad! Det er lige det vi mangler, og damn jeg glæder mig til at se ham i kamp Grin

Bliver en helt ny forandring at se vores hold med en "GOD" angriber Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

absalonsen
Gæst

« Svar #27462: 18 Aug 2009, 11:21 »

Smukt!  Græder

GudenEricsson
Gæst

« Svar #27463: 18 Aug 2009, 11:23 »

Skide godt!!!!! Hvor er det en fremragende handel!! Godt vi viser noget slagkræft og smider de millioner.. Havde virkelig ikke regnet med, at vi ville sikre ham i dette vindue Opstemt

Endelig har vi en angriber, der kan gøre en forskel. Med al respekt til Jallow, Duncan og Madsen, så kan de ikke afgører kampene, som Bernburg kan Opstemt

Virkelig godt Anders Bjerregaard Thumbs Up Thumbs Up !

Helt enig Absa, så må vi se om han kan overtage Ericssons nr. med stil Wink Grin

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #27464: 18 Aug 2009, 11:26 »

Fuck hvor er det fedt Opstemt Opstemt Opstemt glæder mig til at se ham i aktion. Kan han spille i hertha kampen?

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 1829 1830 [1831] 1832 1833 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010