home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 645 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1821 1822 [1823] 1824 1825 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4740596 gange)
Andersen
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #27330: 12 Aug 2009, 21:46 »

"Det tror jeg ikke, man kan regne med. Men nu må vi se"
 - AB, om et evt. køb af Bernburg.

Suk.. En lorte offensiv året ud. Skuffet

.. Og nu med link!
http://onside.dk/node/39623

Hæfter mig mest ved "nu må vi se". Lader til, at den ikke er helt lukket.

Det værste er, at vores offensiv på papiret burde være ganske god. I hvert fald til top3 i DK. Aber nein... Underpræstation er "nationalsport" i Brøndby.

Bernburg eller KAOS.  crazy
« Seneste Redigering: 12 Aug 2009, 21:48 af Andersen » Logged

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #27331: 13 Aug 2009, 11:11 »

Så er JJ også blevet skadet...

Hvordan ser det ud med Bissen? Synes sku ikke det er for godt, at vi bliver ved med at få skader i den bageste kæde. Jeg kan virkelig ikke sove trygt før jeg ved med sikkerhed at Randrup ikke skal spille i centerfosvaret.

Synes efterhånden ikke der kan være så langt til at vi burde hente en central forsvarsspiller når JJ og bissen hele tiden er skadet. Hvad med Albrechtsen? Har han ikke fået løst sin kontrakt i Derby?

Ved godt han er tidligere F*cker, men skide værd med det.

Kunne også godt tænke mig vi rykkede på Løvenkrands, men med den indstilling som AB har til indkøb sker der næppe noget før helvede fryser over. 

verdenskrig
Manager

« Svar #27332: 13 Aug 2009, 14:45 »

Så skal der hentes en forsvarer og det skal være NU!!!
Vi har ingen i truppen der kan gå ind gå ind og agere brugbar makker til Max nu hvor Jon er skadet, og det kræver simpelthen at vi skal hente en forstærkning!

At jeg derudover slet ikke anser Jon for at være god nok, men mere en middelmådig satsende, fysisk svag forsvarsspiller, gør det vel nærmere til "positivt" at han er skadet..

Henter klubben ikke en forstærkning her er der simpelthen noget galt Grin.. Så skulle de da være fordi man pludselig anser Bissen for at kunne spille hele efteråret..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #27333: 13 Aug 2009, 16:49 »

Det sker ikke. De henter hverken bernbur eller nogen andre. De skal lige være færdige med deres årlige næsepilleri på kontoret også måske engang i september/oktober henter de en 1,20 m høj lille dværg på 34 år der har spillet en landskamp for afghanistan som vi får på en fri transfer ved årsskiftet. Skuffet

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #27334: 13 Aug 2009, 16:52 »

Bissen er begyndt, at træne fuldt ud, og det ventes han udtages til kampen på søndag. Og nu med Jönssons skade i mente, bør han udtages! Så må tiden vise, om han starter inde eller det endnu en gang bliver Randrup.

Albrechtsen, og Løvenkrands for den sags skyld, sidder derhjemme og triller tommelfingre. Hent dem nu, AB for helvede. Laudrup ligeså. Peace
Men er vi heldige, ender vi vel med at smide 5-10 mio. for Allan Gaarde. Hævet Øjenbryn

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #27335: 13 Aug 2009, 16:58 »

Bissen er begyndt, at træne fuldt ud, og det ventes han udtages til kampen på søndag. Og nu med Jönssons skade i mente, bør han udtages! Så må tiden vise, om han starter inde eller det endnu en gang bliver Randrup.

Albrechtsen, og Løvenkrands for den sags skyld, sidder derhjemme og triller tommelfingre. Hent dem nu, AB for helvede. Laudrup ligeså. Peace
Men er vi heldige, ender vi vel med at smide 5-10 mio. for Allan Gaarde. Hævet Øjenbryn

Hvorfor i al verden har jeg aldrig tænkt på ham!? Shockeret

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #27336: 13 Aug 2009, 21:03 »

Det sker ikke. De henter hverken bernbur eller nogen andre. De skal lige være færdige med deres årlige næsepilleri på kontoret også måske engang i september/oktober henter de en 1,20 m høj lille dværg på 34 år der har spillet en landskamp for afghanistan som vi får på en fri transfer ved årsskiftet. Skuffet

Dit indlæg fik mig til at grine, indtil jeg indså det sagtens kunne tages seriøst, for sådan kunne det sagtens ende. Det er helt til grin Skuffet

Løvenkrands kunne sgu være en god signing, og det er fandeme heller ikke en hemmelighed at vi mangler en midterforsvar. Ikke bare en gardering, men en stærk spiller, for personligt synes jeg hverken JJ eller Bischoff er gode nok...

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

BenMusalho
Gæst

« Svar #27337: 13 Aug 2009, 21:09 »

.. og igen: hvad er det helt præcist vi skal bruge Løvenkrands til, når vi spiller 4-4-2 og uden nogen rigtig angriber? Rullende Øjne

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #27338: 13 Aug 2009, 21:14 »

.. og igen: hvad er det helt præcist vi skal bruge Løvenkrands til, når vi spiller 4-4-2 og uden nogen rigtig angriber? Rullende Øjne

Løvenkrands kan da godt agere angriber, selvom det nok ikke er der hans potentiale udnyttes bedst....?. Han har et nice CV, og kan UMULIGT være dårligere end dem vi har i forvejen. Og HAR man mulighed for at hente en spiller af hans kaliber, så gør det dog for helvede! Jeg købte ham i min første sæson i FM 2009 med BIF og han bombede UHÆMMET  Opstemt

Ej, helt seriøst, jeg tror Løvenkrands ville være en god signing. Måske er jeg blandt få der synes det, men jeg er træt af at se BIF  tabe. Jeg synes efterhånden de taber hele tiden, og vinder de endelig er det mere held end flot spil, og jeg synes at Bernburg og Løvenkrands har højere niveau end det vi har i forvejen...

Brøndby fan til jeg dør!

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #27339: 13 Aug 2009, 21:17 »

Løvenkrands sker altså ikke.. det nægter jeg at tro på

maaahhh-h-h-h

BenMusalho
Gæst

« Svar #27340: 13 Aug 2009, 21:23 »

Løvenkrands kan da godt agere angriber, selvom det nok ikke er der hans potentiale udnyttes bedst....?. Han har et nice CV, og kan UMULIGT være dårligere end dem vi har i forvejen. Og HAR man mulighed for at hente en spiller af hans kaliber, så gør det dog for helvede! Jeg købte ham i min første sæson i FM 2009 med BIF og han bombede UHÆMMET  Opstemt

Ej, helt seriøst, jeg tror Løvenkrands ville være en god signing. Måske er jeg blandt få der synes det, men jeg er træt af at se BIF  tabe. Jeg synes efterhånden de taber hele tiden, og vinder de endelig er det mere held end flot spil, og jeg synes at Bernburg og Løvenkrands har højere niveau end det vi har i forvejen...
Hmm, som angriber er selvfølgelig en mulighed, selvom han nok er bedst som kant Wink Men hvis vi ikke kan bruge ham nogle steder er det dog bedre at lade være, ligemeget hvor godt hans CV er - han er formentlig meget løntung! Men ham og Bernburg i angrebet lyder fint.. Så skal Jan K. og et par andre dog skydes af sted!

Og tro mig, du er langt fra den eneste Wink

Kezman: Hvorfor ikke? Han har sagt, at Storbritannien er førsteprioritet, men at han også gerne vil til Danmark.. Og i Danmark er vi nok stadig i toppen blandt de mest attraktive klubber (selvom det nok bliver sværere og sværere), så vil nu mene, vi har en god chance.. Spørgsmålet er nok bare lønnen!

Zone 43
Manager

« Svar #27341: 13 Aug 2009, 21:24 »

Han skal bruges i den rolle, han spillede i Rangers 05-06; Angriber! 14 mål i 33 kampe taler for sig selv. Desværre var det nedad bakke for ham i Schalke, men han fik noget oprejsning i Newcastle. Og den oprejsning skal vi udnytte maksimalt! Thumbs Up

Han vil være en genial sign for samtlige danske hold, inkl. ob og fck. Derfor håber jeg, at Baby Doc får sine fede fingre ud af røven, og signet ham i en hvis fart!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #27342: 13 Aug 2009, 22:07 »

Løvenkrands er vel efterhånden mere angriber, end han er fløjspiller, og han ville være en glimrende erhvervelse. Ham og Bernburg i angrebet kunne være guf.

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #27343: 13 Aug 2009, 23:32 »

Løvenkrands er vel efterhånden mere angriber, end han er fløjspiller, og han ville være en glimrende erhvervelse. Ham og Bernburg i angrebet kunne være guf.

Et angreb der tæller Løvenkrands og Bernburg giver personligt mig en bule i bukserne, så kom da forhelvede til vestegnen du dejlige knægt!!

Brøndby fan til jeg dør!

absalonsen
Gæst

« Svar #27344: 13 Aug 2009, 23:33 »

Et angreb der tæller Løvenkrands og Bernburg giver personligt mig en bule i bukserne, så kom da forhelvede til vestegnen du dejlige knægt!!

Så må vi håbe, at de har en god kaskoforsikring.  Cool

Sider: 1 ... 1821 1822 [1823] 1824 1825 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010