home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 684 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1820 1821 [1822] 1823 1824 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4742147 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #27315: 11 Aug 2009, 22:05 »

Bernburg skulle tiltræde i dag, det kan nåes endnu, hvis han skal være med til de to kampe mod Hertha BSC.

@ AB: Du burde næsten sende det der, i en mail til Baby doc. Grin

Ja svar på det citat Rullende Øjne ?

Omformuler det, så det kan forståes.

Men du siger jo netop at kasi jesper siger det mange af os tænker.. Deriblandt os to går jeg ud fra.. Hvorfor er det så negativt?..

Hvordan kan det nogensinde være et problem når en person fortæller sandheden til en eller flere?.. Hvis det skaber uro i klubben, skal der ik meget til..

Og det sidste er jeg SÅ enig i.. Jeg tager bladet for munden.. Jeg vil have Kasi Jesper i ledelsen!
Han har vist at han kan opbygge en stærk virksomhed med godt overskud, og han har de samme følelser og tanker om Brøndby som os fans = Han tænker som et normalt mennesker og forsøger ik at drible udenom problemerne!

Timing er ordet. Den har ikke været god nok. Jeg er enig i hans udtalelser, men de kommer på det forkerte tidspunkt.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #27316: 11 Aug 2009, 22:11 »

Har skrevet en mail til HH Rullende Øjne

Men han blev så fyret Shockeret

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #27317: 11 Aug 2009, 22:12 »

Hvornår er deadlinen for spillerindkøb hvis man skal udtage ham til Hertha?

verdenskrig
Manager

« Svar #27318: 11 Aug 2009, 22:12 »

Bernburg skulle tiltræde i dag, det kan nåes endnu, hvis han skal være med til de to kampe mod Hertha BSC.

@ AB: Du burde næsten sende det der, i en mail til Baby doc. Grin

Omformuler det, så det kan forståes.

Timing er ordet. Den har ikke været god nok. Jeg er enig i hans udtalelser, men de kommer på det forkerte tidspunkt.

Hvad er det du ik forstår Grin.. Hvis spillerne er proff, må de sku da kunne klare at høre den barske sandhed?.. det er bare det Smiley

Timining Huh.. Hvornår kunne timningen være bedre?.. Skal han brokke sig og udtale sig kritisk når det går godt eller hvad..

det forstår jeg ikke rigtigt?..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

N17
Manager

« Svar #27319: 11 Aug 2009, 22:18 »

Hvis det kun drejer sig om én spiller, så kan det gøres indtil 23.59 dagen før!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hamza_BIF
Manager

« Svar #27320: 11 Aug 2009, 22:21 »

@ Zone: Nå du mente det med indkøb Grin
Troede du mente det med bernburg. Men ja man må bruge penge for at få penge i fodbold. Det er en skam at se OB være sat i forbindelse med klassespillere mens AB bare sidder på kontoret og piller næse Skuffet

Hamza_BIF
Manager

« Svar #27321: 11 Aug 2009, 22:22 »

Så vi kan faktisk købe bernburg 23.59 onsdag aften hvis det er det? (næste onsdag)

Zone 43
Manager

« Svar #27322: 11 Aug 2009, 22:23 »

Hvad er det du ik forstår Grin.. Hvis spillerne er proff, må de sku da kunne klare at høre den barske sandhed?.. det er bare det Smiley

Timining Huh.. Hvornår kunne timningen være bedre?.. Skal han brokke sig og udtale sig kritisk når det går godt eller hvad..

det forstår jeg ikke rigtigt?..

Jeps, det forklarede du lige. Thumbs Up
Men mon ikke, at de godt er klar over denne situtation, den barske sandhed. Andet ville overraske mig.

Hermann blev fyret, mens Jesper var på ferie, hvorfor han måtte tage hjem før tid og få det forklaret. Frank Buch-Andersen nåede dårligt, at møde første dag, før man hørte ham, Jesper, komme med sin udtalelse. Frank burde have fået nogen tid til falde til i sit nye erhverv, inden der kom nogen udtalelser om han. Og det på et tidspunkt, hvor der blev råbt Kent og Bjerregaard raus.

Den regel kendte jeg så ikke til, men lækkert nok. Så burde vi tilhængere have samlet nok penge sammen, så han kan hentes, nu hvor Baby Doc ikke vil åbne pengekassen. Cool

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

patrick J
Manager

« Svar #27323: 11 Aug 2009, 22:23 »

I vores situation er Bernburg ikke nok. Der skal nok også en ny træner til Peace

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

BenMusalho
Gæst

« Svar #27324: 11 Aug 2009, 22:24 »

http://onlineunderskrift.dk/Vis/Skriv%20Under/UDMEDKENTNIELSEN skriv under så hvis kan få den uduelige træner ud af klubben Thumbs Up

N17
Manager

« Svar #27325: 11 Aug 2009, 22:25 »

I vores situation er Bernburg ikke nok. Der skal nok også en ny træner til Peace

Men træneren skal ikke registreres Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hamza_BIF
Manager

« Svar #27326: 11 Aug 2009, 22:28 »

HAHA! funny

Lige en der har skrevet under der hedder "brøndby stinker" og er fra berlin Grin

Har skrevet under Benny Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #27327: 11 Aug 2009, 22:37 »

@ Zone: Nå du mente det med indkøb Grin
Troede du mente det med bernburg. Men ja man må bruge penge for at få penge i fodbold. Det er en skam at se OB være sat i forbindelse med klassespillere mens AB bare sidder på kontoret og piller næse Skuffet

Nu er der vel næppe nogen tilhængere, der ved, hvad Baby Doc foretager sig, når han er på arbejde. Det kan være, der præsenteres et stort navn i morgen. Hvem ved.

Men er ikke et sekund i tvivl, om Brink gør en kanon handel, i Adu. Håber Baby Doc får hentet en profil mere eller to, så den eneste profil i dette vindue kun bliver Nilsson.

@ BenM: Tvivler stærkt på det hjælper.

- Daniel Agger.

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #27328: 12 Aug 2009, 14:22 »

Havde aldrig troet OB ville kunne få Adu, men nu kan man læse andet på bold. Hold da kæft de skide fynboere har fandeme oppet sig de sidste par år.  Skuffet

Jeg synes personligt vi skulle gå efter løvenkrands. Kender ikke helt hans niveau, men han burde da være bedre end det vi i forvejen har, og han kan da også sagtens bruges som angriber? Personligt synes jeg ikke en eneste af Brøndbys angribere har vist bare i nærheden af et niveau der indikerer topklub i sas-ligaen.....

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #27329: 12 Aug 2009, 21:37 »

"Det tror jeg ikke, man kan regne med. Men nu må vi se"
 - AB, om et evt. køb af Bernburg.

Suk.. En lorte offensiv året ud. Skuffet

.. Og nu med link!
http://onside.dk/node/39623
« Seneste Redigering: 12 Aug 2009, 21:42 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 1820 1821 [1822] 1823 1824 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010