home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 648 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1814 1815 [1816] 1817 1818 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4746054 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #27225: 10 Aug 2009, 11:17 »

Også i følge Onside i går aftes Thumbs Up

Uha! Ja godt vi ikke hentede ham! vi kunne jo risikere at VINDE en kamp Shockeret

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #27226: 10 Aug 2009, 11:43 »

Han har fået kontrakt til næste sommer - spændende.

http://www.bold.dk/nyt/Camili-flyvende-fra-land

Hamza_BIF
Manager

« Svar #27227: 10 Aug 2009, 11:45 »

"Det er en teknisk dygtig spiller"

Hvad sagde jeg Rullende Øjne

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #27228: 10 Aug 2009, 11:48 »

Øhm, er der andre der har sagt andet?

GudenEricsson
Gæst

« Svar #27229: 10 Aug 2009, 12:33 »

http://www.bold.dk/nyt/Holmen-Klar-til-at-blive-et-aar-eller-to

Han har indset at han ikke kan komme væk i dette vindue. Hvis det stod til mig, skulle vi skrive en 7 årig kontrakt med ham!! En af vores vigtigste spiller imo. kun overgået af Max!

verdenskrig
Manager

« Svar #27230: 10 Aug 2009, 12:36 »

http://www.bold.dk/nyt/Holmen-Klar-til-at-blive-et-aar-eller-to

Han har indset at han ikke kan komme væk i dette vindue. Hvis det stod til mig, skulle vi skrive en 7 årig kontrakt med ham!! En af vores vigtigste spiller imo. kun overgået af Max!

Helt enig. Og han er den midtbanespiller vi har der passer bedst ind i Kents tonser filosofi!.. Holmen er alfa omega for vores hold Peace

Og syntes faktisk at han indtil videre i denne sæson sammen med Mike har været den eneste der kunne være sin indsats bekendt.. Nilsson kan også komme i betragtning til det.. Men Holmen ser rigtig god ud nu fordi der i Kents filosofi slet ingen fokus er på bevægelighed og snævre hurtige kombinationer samt kantspil.. Det er bare at tonse tonse tonse og så håbe på det bedste.. Her er Holmen jo guds gave til fodbolden Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #27231: 10 Aug 2009, 12:54 »

Kopierer dertil lige et indlæg som jeg skrev på sso i går, og jeg syntes at dette er ret underligt!

"Er det ikke på tide at klubben ændrer på det her http://brondby.com/article.asp?aid=13278

For jeg må ærligt erkende at jeg syntes det her lyder helt fantastisk, og det er klart sådan jeg ønsker at se Brøndby..

Men klubben formår jo delvist at arbejde i mod den gode branding med den helt elendige kommunikation vi lægger for dagen, der giver indtrykket af en forhistorisk kæmpe der ikke tør melde klart ud, frem for en positiv klub i fremdrift..

Og dertil ved at hente en træner der jo helt åbenlyst ikke magter at give vores hold den spillelyst der gør det underholdene at komme på stadion, hvor man ifølge dette burde have mulighed for at se et sprudlende Brøndby hold der altid tror på egne evner..

apropos tro på egne evner.. Hvor er den blevet af.. Hvor er "her kommer vi attituden" i truppen og hos kent.. Hver gang der er interwiev hører jeg ik andet en positivt pis om modstanderen med at det bliver åårh så svært, og vi kan måske være heldige og få tre point osv..

Hvis klubben vil have et image der siger " her kommer vi" og vi tror på os selv, hvorfor ser man det så ik blandt spiller og trænere?..

Jeg syntes det er rimelig skidt af have skrevet ens visioner op på den officielle hjemmeside, når man helt åbenlyst intet gør for at arbejde hen i mod dem!

Hilsen er trist Brøndby fan, der efterhånden ikke gider finde sig i indkompetencen mere!"

Det undrer mig bare at man kan have sine visioner stående på sin hjemmeside, og så faktisk kan se at klubben ikke følger et eneste af de punkter.. Men tværtimod modarbejder dem!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

absalonsen
Gæst

« Svar #27232: 10 Aug 2009, 13:39 »

Så er mine billetter til kampen i parken den 30. hjemme. Andre der har fået billetter? Smiley

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #27233: 10 Aug 2009, 14:33 »

Bernburg nu!!

Kan man ikke starte en landsdækkende indsamling? Jeg donerer gerne et beløb for at betale Bernburg fri NU! Så kræver det bare at andre også gør Rullende Øjne

Ej det er seriøst en joke der her. Som fan støtter man sit hold i medgang og modgang, men man er sgu snart nær depressionen...

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #27234: 10 Aug 2009, 14:53 »

Hvis der er 10.000 Brøndbysupportere der donerer 450 kroner, har klubben ham for de 4,5 millioner. Wink

Echoes, Silence, Patience and Grace

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #27235: 10 Aug 2009, 15:05 »

Hvis der er 10.000 Brøndbysupportere der donerer 450 kroner, har klubben ham for de 4,5 millioner. Wink

Der må sgu være mere end 10.000 der gider at donere, så bliver beløbet også mindre pr. person. Og klubben må da også være villig til at betale mindst 1-2 mio for ham, så er det ik  så dyrt Opstemt

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Hamza_BIF
Manager

« Svar #27236: 10 Aug 2009, 16:34 »

Det er faktisk ikke så svært! Shockeret

Der er jo 450.000 BIF fans i DK så hvis de donerer en 10'er hver crazy

Pepe
Gæst

« Svar #27237: 10 Aug 2009, 16:39 »

450.000 BIF fans? Næppe.. Så skulle næsten hver 10. dansker være Brøndbyfan..

Hamza_BIF
Manager

« Svar #27238: 10 Aug 2009, 16:42 »

Det er rigtigt. Det har været nævnt flere gange i tv og også sidste år på nettet.

Zone 43
Manager

« Svar #27239: 10 Aug 2009, 16:53 »

Kan du komme med et link omkring det, AB? Smiley

Han har fået kontrakt til næste sommer - spændende.

http://www.bold.dk/nyt/Camili-flyvende-fra-land

En yderst lovende start, det kan der ingen tvivl være. Jeg er sikker på, at han nok skal blive fast inventar på 2DØ holdet inden længe!

Og hvad indsamlingen til Bernburg angår, så smider jeg gerne 12 kr. i bøssen, så jeg er fri for alle de småpenge, jeg har. Hævet Øjenbryn

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 1814 1815 [1816] 1817 1818 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010