home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  1 Bruger, 580 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 32 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1800 1801 [1802] 1803 1804 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4775700 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #27015: 05 Aug 2009, 14:34 »

Skønt at han endelig er i hus. Forhåbentlig kan vi få forhandlet en fair pris på plads og få ham nu og her, men der er grænser for, hvad man skal betale for en mand, man får gratis om fem måneder.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #27016: 05 Aug 2009, 14:37 »

Skønt at han endelig er i hus. Forhåbentlig kan vi få forhandlet en fair pris på plads og få ham nu og her, men der er grænser for, hvad man skal betale for en mand, man får gratis om fem måneder.

Det er vel ca 10 sasliga kampe inden han skifter..

Vi skal alle være her.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #27017: 05 Aug 2009, 14:40 »

tror i at Brøndby lurer på endnu et køb ? måske en Defensiv midtbane ? eller er der stor tiltro til : Mike Jensen , JJ og Gislason ?

Da Zimling handlede glippede, pga. skader i Udinese og samtidig med at Mike har spillet godt på det sidste, så tror jeg ikke vi henter en ny til den def. midt. Hvilket jeg også har det fint med, hvis han fortsætter sin opblomstring.

Jeg mener derimod vi burde hente en Midterforsvar, som vi ved ikke har haft problemer med skader før i sin karriere.
For pga. den høje skadefrekvens JJ og Bissen har, så får vi aldrig et stabilt forsvar.
Og vi ser gang på gang at vores defensiv sejler ved de mål der bliver scoret imod os, så jeg mener i den grad vi har brug får en ny!

Men sådan tror jeg ikke klubben tænker Skuffet

verdenskrig
Manager

« Svar #27018: 05 Aug 2009, 14:45 »

Også selvom vi er sat af i topstriden når han så kommer til vinter ? Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #27019: 05 Aug 2009, 14:46 »

Da Zimling handlede glippede, pga. skader i Udinese og samtidig med at Mike har spillet godt på det sidste, så tror jeg ikke vi henter en ny til den def. midt. Hvilket jeg også har det fint med, hvis han fortsætter sin opblomstring.

Jeg mener derimod vi burde hente en Midterforsvar, som vi ved ikke har haft problemer med skader før i sin karriere.
For pga. den høje skadefrekvens JJ og Bissen har, så får vi aldrig et stabilt forsvar.
Og vi ser gang på gang at vores defensiv sejler ved de mål der bliver scoret imod os, så jeg mener i den grad vi har brug får en ny!

Men sådan tror jeg ikke klubben tænker Skuffet

Har Mike Jensen ikke snart kontraktudløb ? Det kunne have været fedt hvis BIF havde hentet Thomas Augu da han var i Aab .

Vi skal alle være her.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #27020: 05 Aug 2009, 14:48 »

Har Mike Jensen ikke snart kontraktudløb ? Det kunne have været fedt hvis BIF havde hentet Thomas Augu da han var i Aab .

Jo det har han, til nytår.

Men sådan som Kent har rost ham og han selv siger at det er en drøm at slå igennem i Brøndby, tror jeg forlængelsen er lige om hjørnet Smiley

patrick J
Manager

« Svar #27021: 05 Aug 2009, 14:49 »

Jeg håber da så sandelig Brøndby har tænkt sig at forlænge med Mike.
Vi skal da ikke give penge for en mand vi kan få gratis om nogle måneder, højst 1 million så!
Vores angribere kan ikke bive ved med at være så uskarpe, det kan jo ikke lade sig gøre?!

Tror i vi henter flere? Smiley

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

United-styrer
Gæst

« Svar #27022: 05 Aug 2009, 14:52 »

Også selvom vi er sat af i topstriden når han så kommer til vinter ? Smiley

Det er jo et kompliceret regnestykke. Hvor mange point kan vi skønnes at tabe på at bruge Duncan/Jallow/Farnerud indtil vinter, og hvor mange penge er disse point hver? Det kan ingen af os svare på. Bernburg er en dygtig spiller, men han er ingen mirakelmand, og helt ærligt, så tror jeg, det er begrænset, hvor stor forskellen vil være.

verdenskrig
Manager

« Svar #27023: 05 Aug 2009, 14:59 »

Det er jo et kompliceret regnestykke. Hvor mange point kan vi skønnes at tabe på at bruge Duncan/Jallow/Farnerud indtil vinter, og hvor mange penge er disse point hver? Det kan ingen af os svare på. Bernburg er en dygtig spiller, men han er ingen mirakelmand, og helt ærligt, så tror jeg, det er begrænset, hvor stor forskellen vil være.

Jeg tror at vi specielt på udebane vil lide under ikke at have Bernburg.. Ingen af disse spillere er gode nok teknisk OG fysisk til at kunne modtage bolde oppe i front og holde fast i den indtil medspillerne kommer frem..

Jeg tror at Bernburg ville være god for 6-7 mål på 10 kampe!. De mål kan give de point som vi står og har i overskud til sidst og dermed er mestre..

Jeg savner logisk tænkning fra ledelsen.. Henter vi ham nu for noget jeg betragter som småpenge i fodboldens verden, kan vi få en angriber der kan gøre holdet noget nær komplet, og som kan være med til at holde os i toppen..

Holder vi os i toppen nu og er med hele foråret kan vi hurtigt ende med at have vundet guld, og vinder vi guld kan vi komme i cl.. Pengene kan altså nemt blive tjent ind, hvis man turde bruge dem nu.. Men typisk for vores ledelse så er det safety first!

Jeg savner en ledelse med visioner og som har lyst og evner til at tage chancer.. Men de kan naturligvis nå det endnu  Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #27024: 05 Aug 2009, 15:25 »

Man må jo sige at Peter Madsen gjorde det fint forleden, og Duncan er lige kommet tilbage fra sin skade. Jallow skal nok også komme igang og så er Agger jo også lige på nippet til at få sit gennembrud. Der er altså angribere i truppen og selvom jeg håber da man får ham med det samme, så ville det være tåbeligt at smide 4-5 mill. efter en som man kan få gratis om 5 mdr. Lad os glæde os over vi slog de andre der bød på ham og at vi får en kvalitetspiller hertil Januar. Når det er sagt, tror jeg bestemt ikke at det sidste ord er sagt i denne transfersaga. FCN ser nu at BIF ikke er desperate og så falder prisen forhåbentligt. Der er vel heller ikke nogen som er interesseret i at have en spille ri truppen, som bare glæder sig til at han skal væk.
Hvis det kun gælder om at kæmpe, undrer jeg mig over, at jeg ikke er på holdet! Hvad godt lavede han udover det? Jo, et enkelt lob over forsvaret, som så flot ud, men den ene chance, han kom frem til, der afsluttede han elendigt!

Lækkert med MB, undrer mig dog over, at de ikke køber ham nu.. som Allan K siger: "Han peger på, at TV-pengene som fordeles efter hvor i tabellen det enkelte hold slutter, betyder at det ofte bedre kan svare sig at holde på spilleren end at sælge ham.

- Det er jo ikke alle spillere, der partout skal sælges for at man tjener penge på dem. Vi har jo også sagt nej til adskillige tilbud, fordi vi mente, at han havde større værdi for os, siger Allan K. Pedersen.

- Vi vil da også helst sælge spillerne og tjene på dem, hvis vi kan. Men der er jo sket nogle ændringer i dansk fodbold, som gør at det i dag er meget væsentligt hvor man ligger placeret. Der er pokkers mange TV-penge til forskel på, om man ligger i den ene eller anden ende af rækken, og derfor har vi nok haft lidt is i maven i relation til hans afgang, siger han. "

http://www.bold.dk/nyt/Allan-K-Vi-har-tjent-paa-Bernburg

Så hent ham for fanden da nu, så vi kan vinder lortet.. Man vinder ved at score mål, og jeg tvivler stærkt på, at midtbanen og forsvaret kan fortsætte med at redde angribernes røv.. crazy

BenMusalho
Gæst

« Svar #27025: 05 Aug 2009, 15:42 »

http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2009-2010/ny-brondby-boss-pa-plads
Hmm, kender ikke noget til ham, men håber da, han tør sætte sig imod Per B igen Thumbs Up

Ani-Kid
Reserveholdsspiller

« Svar #27026: 05 Aug 2009, 15:53 »

http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2009-2010/ny-brondby-boss-pa-plads
Hmm, kender ikke noget til ham, men håber da, han tør sætte sig imod Per B igen Thumbs Up

Frank Buch-Andersen lyder til, at være Per B's højre hånd, efter han har været i bestyrelsen i flere år. Enige?

Brøndby til jeg dør !

cjensen94
Gæst

« Svar #27027: 05 Aug 2009, 17:01 »

Jeg tror ikke der vil blive hentet flere før vinter. Den defensive midt skal lige ses an. Tror Mike får chancen og hvis han ikke griber den, bliver den overladt til JJ. Hvor der så kan komme en ny til vinter Smiley

cjensen94
Gæst

« Svar #27028: 05 Aug 2009, 17:07 »

Hele bestyrelsen er PB venner (:

verdenskrig
Manager

« Svar #27029: 05 Aug 2009, 17:15 »

Hele bestyrelsen er PB venner (:

Surprise surprise at det er sådan en type der bliver ansat  Peace

vi skulle jo nødigt have uoverenstemmelse overfor bjerrega øøh undskyld resten af bestyrelsen Wink

Jeg glæder mig til den dag Bjerregaard siger stop, og overlader sit regime til kompetente folk Smiley

Cool

Sider: 1 ... 1800 1801 [1802] 1803 1804 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010