home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 557 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1797 1798 [1799] 1800 1801 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4774044 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26970: 03 Aug 2009, 22:33 »

hvis i får jeres skader kvit, og Ilsø og bernburg ind, så er jeres trup imo, meget tæt på komplet, men hvordan vil det egentlig evt. være med resgistreringsregle r omkring Legia kampen? Vil han være spilleberretiget der, hvis han bliver handlet imorgen f. eks? Smiley
Nej, det vil han ikke, da han ikke blev registreret inden første kamp. Peace

SoAP
Gæst

« Svar #26971: 04 Aug 2009, 02:43 »

Jeg er temmelig sikker på han er KB dreng, ligesom hans lillebror lige pt. spiller for FCK .

Martin Albrechtsen spillede for AB inden han kom til FCK.

Zone 43
Manager

« Svar #26972: 04 Aug 2009, 08:17 »

Vi skulle have været tæt på, at hente Zimling, men pga. skader på Udineses midtbane, ser det ikke, at vi henter ham alligevel. Skuffet

http://www.bold.dk/nyt/Skader-holder-Zimling-fra-Broendby

"Nej, jeg rejser ikke med til Polen. Senen under min fod generer mig fortsat, og jeg regner med at sidde ude i en uges tid endnu", siger Mikkel Bischoff til tipsbladet.dk
Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 04 Aug 2009, 08:20 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

MLL
Manager

« Svar #26973: 04 Aug 2009, 10:06 »

Vi skulle have været tæt på, at hente Zimling, men pga. skader på Udineses midtbane, ser det ikke, at vi henter ham alligevel. Skuffet

Det er også ligemeget imo. Mike Jensen skal have chancen på den defensive midt, ser virkelig et stort potentiale i ham, endelig har vi en defensiv midt der kan lidt med bolden.

Tilbage på FmF Opstemt

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #26974: 04 Aug 2009, 10:22 »

Jeg synes også at Jon Jönsson bliver bedre og bedre. Gislason får rigtig svært ved at komme ind på holdet. Jeg har undret mig lidt over man intet har hørt til ham, er han måske på vej væk? - Ved godt han er skadet.

Ani-Kid
Reserveholdsspiller

« Svar #26975: 04 Aug 2009, 12:29 »

Jeg synes også at Jon Jönsson bliver bedre og bedre. Gislason får rigtig svært ved at komme ind på holdet. Jeg har undret mig lidt over man intet har hørt til ham, er han måske på vej væk? - Ved godt han er skadet.

Hopefully  Peace

Brøndby til jeg dør !

blomvikings
Manager

« Svar #26976: 04 Aug 2009, 14:09 »

Jeg tror ikke ligefrem han er på vej væk, formentlig fordi ingen vil have ham.
Ej, jeg tror bare Kent har taget konsekvensen af for langsom boldomgang, og satses på mere pasningsstærke spillere.

Hvad synes folk i øvrigt om Ilsø? I mine øjne skal han holde sig laaangt væk!

verdenskrig
Manager

« Svar #26977: 04 Aug 2009, 14:12 »

What Shockeret ?

Jeg syntes Ilsø er en kanon god spiller, med et godt drive og rigtig god omgang med bolden!.. Han har nu en hel sæson kunne skabe masser af farlige situationer for et ikke imponerende sønderjyskE hold, og jeg tror helt sikkert han ville give vores offensiv mere uforudsigelighed..

Men forklar da endelig hvorfor han skal holde sig væk Smiley ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

blomvikings
Manager

« Svar #26978: 04 Aug 2009, 14:19 »

What Shockeret ?

Jeg syntes Ilsø er en kanon god spiller, med et godt drive og rigtig god omgang med bolden!.. Han har nu en hel sæson kunne skabe masser af farlige situationer for et ikke imponerende sønderjyskE hold, og jeg tror helt sikkert han ville give vores offensiv mere uforudsigelighed..

Men forklar da endelig hvorfor han skal holde sig væk Smiley ?

Jeg er helt enig i at Ilsø har været supergod for SønderjydskE og at han har vist rigtig godt spil. Men jeg tror også grunden til det, er at hele deres offensiv har drejet sig udelukkende om ham stort set. Den rolle ville han aldrig få i Brøndby, og jeg tror desværre han vil ende op som spillere a la Tobias Mikkelsen og Dalgas i gamle dage.

verdenskrig
Manager

« Svar #26979: 04 Aug 2009, 14:27 »

Jeg er helt enig i at Ilsø har været supergod for SønderjydskE og at han har vist rigtig godt spil. Men jeg tror også grunden til det, er at hele deres offensiv har drejet sig udelukkende om ham stort set. Den rolle ville han aldrig få i Brøndby, og jeg tror desværre han vil ende op som spillere a la Tobias Mikkelsen og Dalgas i gamle dage.

Den eneste grund til at Dalgas kun fik en rigtig god sæson hos os var at han konstatn var skadet, og ikke at vores offensiv drejede sig om ham.. Dalgas var en genial spiller så længe han var i kampform, og ærgeligt han ikke blev ved med at være det Skuffet

Men jeg syntes den klare forskel på toby og Ilsø er at Ilsø har bevist sit værd i superligaen over en hel sæson og ligefrem har en stor aktie i at et ellers rimelig ordinært sønderjyskE hold er blevet oppe..

Hvis Ilsø kunne viderbringe det spil til os, så tror jeg han ville blive meget værd Smiley.. For er der noget jeg savner så er det godt nok nogle der kan sætte 2-3 mand af i høj fart og derefter lave noget kvalificeret i form af et godt skud eller chanceskabende aflevering Peace

edit: og chancen for at en spiller ikke slår igennem er der jo uanset hvem man køber... Skyder man ikke scorer man aldrig Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #26980: 04 Aug 2009, 16:53 »

Må indrømme, at jeg er meget i tvivl. Jeg ser ham som en type, som Diego; 10'eren. En sådan én, er der ikke i Kents nuværende system, hvorfor han så skal bruges på en helt anden plads, hvor vi imo er ganske fint besat.

Skyder man ikke scorer man aldrig Wink

Så må man satse på selvmål fra modstanderen. crazy

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #26981: 04 Aug 2009, 17:08 »

Må indrømme, at jeg er meget i tvivl. Jeg ser ham som en type, som Diego; 10'eren. En sådan én, er der ikke i Kents nuværende system, hvorfor han så skal bruges på en helt anden plads, hvor vi imo er ganske fint besat.

Så må man satse på selvmål fra modstanderen. crazy

I SønderjyskE har han mig bekendt også spillet angriber til tider med god succes.. Han ville i hvertfald være mere værd deroppe end Farnerud!

Ilsø-Bernburg ja tak  Smiley

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #26982: 04 Aug 2009, 18:08 »

Tja hellere Farnerud eller Duncan fremfor Ilsø, i hvert fald til at starte med, hvis han skal bruges i front. Ser ham hellere på fløjen, hvis han hentes, og gerne i venstre side, så Jan Kristiansen kan sendes hjem til Esbjerg og være elendig dér. Thumbs Up

- Daniel Agger.

Newton Heath
Manager

« Svar #26983: 04 Aug 2009, 18:12 »

Tja hellere Farnerud eller Duncan fremfor Ilsø, i hvert fald til at starte med, hvis han skal bruges i front. Ser ham hellere på fløjen, hvis han hentes, og gerne i venstre side, så Jan Kristiansen kan sendes hjem til Esbjerg og være elendig dér. Thumbs Up

Vi tager hellere end gerne Jan K hjem igen...

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #26984: 04 Aug 2009, 18:29 »

Vi tager hellere end gerne Jan K hjem igen...

Åh hvor jeg da håber at vi kunne tage dig på ordet funny
Han har virkelig været elendig hos os...

Personligt ser jeg meget gerne Ilsø til klubben, men må give jer ret i at han måske ikke ville være selvskrevet til en startplads. Jeg ville gerne se ham på den ene kant og så MKD på den anden.

Og så Farne og Bernburg på toppen Thumbs Up

Dunken må de gerne smide væk for min skyld.

Vi så mod FCM at lige så snart han er på banen begynder vi at spille lange bolde op på ham, og det fungerer ikke og så er det også pisse kedeligt at se på. (Dette er selvfølgelig en meget subjektiv synsvinkel Tunge)

Sider: 1 ... 1797 1798 [1799] 1800 1801 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010