home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 699 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1781 1782 [1783] 1784 1785 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4763737 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26730: 27 Jul 2009, 13:44 »

Nu har jeg læst de seneste mange sider igennem.

Er i virkelig kritiske overfor jeres spillere, træner og ledelse, ikke fordi jeg er uenig.

Alligevel kan det falde i øjnene at i så op til en kamp simpelthen ikke tror på i kan tabe.

I tror altså ikke på holdet men heller ikke på at i kan tabe  Huh

Det er da om noget dobbelt moralsk, når man efter en kamp læser den ene eder og forbandelser efter den anden, når man tidligere netop har læst at de samme brugere spår at i vinder...
hmm

Det du siger her syntes jeg ikke man kan sige( eller jo det kan man godt, men det er imo ik rigtigt Wink)

Som fan håber man altid på det bedste inden enhver kamp, og man besidder altid en optimisme af at man i dag rammer dagen.. Ingen har mig bekendt sagt at vi er esbjerg overlegne (for så er de ret retaderede) men at tro på at ens hold kan vinde ligger sku naturligt for en fan...

At holdet så gang på gang skuffer er så hvad det er.. Men jeg syntes ikke du kan kritisere os fans for at tro på det bedste inden en kamp..

For uanset om Jan K, Farnerud, og alle de andre indkompetente idioter på vores hold gang på gang viser at de ikke har klassen, så er bolden stadig rund og alt kan ske..

Derfor syntes jeg slet ikke det er forkert at håbe på det bedste inden en kamp Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #26731: 27 Jul 2009, 13:53 »

Jamen det er så imo dobbelt moralsk at man det ene øjeblik sviner holdet osv totalt mens man det næste øjeblik sviner dem til fordi de ikke vinder...

Jeg synes man mangler lidt situations fornemmelse hos jer.
I siger holdet ikke er til toppen, men alligevel er i rasende hvis i vinder hver kamp.

Selvfølgelig skal man tro på sit hold, men det er der efterhånden rigtig mange herinde i tråden der ikke gør. Hvorfor så ikke bare indse at i ikke kan vinde hvergang. Med alt respekt nu har KN været træner i et godt stykke tid og i må da snart indse at han bare ikke er manden der kan føre jer tilbage i toppen Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #26732: 27 Jul 2009, 14:07 »

Jamen det er så imo dobbelt moralsk at man det ene øjeblik sviner holdet osv totalt mens man det næste øjeblik sviner dem til fordi de ikke vinder...

Jeg synes man mangler lidt situations fornemmelse hos jer.
I siger holdet ikke er til toppen, men alligevel er i rasende hvis i vinder hver kamp.

Selvfølgelig skal man tro på sit hold, men det er der efterhånden rigtig mange herinde i tråden der ikke gør. Hvorfor så ikke bare indse at i ikke kan vinde hvergang. Med alt respekt nu har KN været træner i et godt stykke tid og i må da snart indse at han bare ikke er manden der kan føre jer tilbage i toppen Wink

Jaja men jeg siger ikke det ikke er dobbeltmoralsk, men jeg mener ikke du kan stille det op som en kritik af os.. For som fan vil man da uanset hvad altid tro og håbe på at næste kamp giver 3 point, og når den ikke kommer så kan man da med rette svine spillerne..

Men derfor stadig håbe på dem næste gang..

Syntes du ikke selv det ville se afsindigt dumt ud hvis vi på forhånd nægtede muligheden for at vinde Wink Grin..

altså vi har nu engang en tro på vores hold, og selvom jeg selv har sagt at vi skal droppe at glo på historien, så gør det ondt at se en tidligere kæmpe være så MONSTER indkompetente som vi rent faktisk er nu-.

AaB og Brøndby kan på mange måder tage hinanden i hånden Peace

Men som jeg har et indtryk af at du selv er, så er jeg også ved at overveje om jegik bare skal stille mig tilfreds med mindre, for så bliver jeg ik så skuffet Skuffet

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #26733: 27 Jul 2009, 14:13 »

Jeg har for længe siden indsat at AaB slet ikke har noget at gøre i toppen i år.

Jeg håber naturligvis på at de vinder hvergang men det går mig ikke så meget på mere for jeg er sådan forberedt på at de bare ikke vinder sålang tid MP er ved roret.

Det er det jeg mangler lidt hos jer, jeg ved ikke om det fordi i ikke vil indse at jeres tid lige pt er ovre eller i bare er en smule naive og tror i er verdensmestre selv om i hverken har truppen eller træneren til det.

Selvfølgelig skal man som sagt tro på sit hold, men man skal også være realistisk og bare indse at holdet ikke har samme styrke som tidligere...

verdenskrig
Manager

« Svar #26734: 27 Jul 2009, 14:18 »

Jeg har for længe siden indsat at AaB slet ikke har noget at gøre i toppen i år.

Jeg håber naturligvis på at de vinder hvergang men det går mig ikke så meget på mere for jeg er sådan forberedt på at de bare ikke vinder sålang tid MP er ved roret.

Det er det jeg mangler lidt hos jer, jeg ved ikke om det fordi i ikke vil indse at jeres tid lige pt er ovre eller i bare er en smule naive og tror i er verdensmestre selv om i hverken har truppen eller træneren til det.

Selvfølgelig skal man som sagt tro på sit hold, men man skal også være realistisk og bare indse at holdet ikke har samme styrke som tidligere...

Ja okay set ud fra det her perspektiv med at vi måske har FOR meget tro på holdet, kan jeg egentlig godt give dig ret i Peace

Men det er satme svært at omvende sig fra at være en vinderklub, til en som efterhånden ville holde folkefest over en sejr Skuffet

Cool

GudenEricsson
Gæst

« Svar #26735: 27 Jul 2009, 14:30 »

Men det er satme svært at omvende sig fra at være en vinderklub, til en som efterhånden ville holde folkefest over en sejr Skuffet

Præcis!!! Vi ser jo efterhånden at det kun er os, som er decideret utilfredse med et nederlag. Jeg gider bare ikke stille mig tilfreds med en uafgjort mod ÅB fc, eller et nederlag til Esbjerg for så bliver vi ALDRIG et tophold igen!!! Hvis vi stiller os tilfreds med at være midterhold og ikke at kunne vinde mod top 6, så fører det jo ingen vegne.. Så kan vi kun rykke nedad i tabellen.

Siger ikke at vi ikke skal stille os tilfreds med 1 point ude mod AaB, OB og FCK fx. Men når vi er "tilfredse" med at tabe til Esbjerg, så er mentaliteten HELT forkert, og så kommer vi ikke op i toppen igen...

Mht. kampen i går er der ikke så meget at sige.. Man tager helt til Esbjerg for at se nogle boldmongoler blive snydt gang på gang af nogle fiskere  Skuffet

United-styrer
Gæst

« Svar #26736: 27 Jul 2009, 14:44 »

Vi er altså heller ikke heldige. Vi spillede jo ikke dårligere end Esbjerg i første halvleg i går, tværtom var der en fornuftig rytme i vores pasningsspil, og vi havde nogle nærgående situationer. Men vi er lidt som en bi uden brod for tiden. Det er det tilbagevendende problem under Kent: vi skaber ingenting. I forhold til, hvor meget spil vi egentlig har, er det rystende, hvor få målchancer vi tilspiller os. Der er fremskridt at spore, det er der altså. Men vi mangler skarpheden på den sidste tredjedel, såvel offensivt som defensivt.

Desuden har vi mod både OB og Esbjerg haft kæmpechancer i overtiden (Max' hovedstød og Jallows chance), som vi har forspildt. Det er forskellen på at have et og fire point efter to kampe. Og på blomstrende optimisme og dette totale mismod.
« Seneste Redigering: 27 Jul 2009, 14:46 af United-styrer » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #26737: 27 Jul 2009, 15:11 »

Præcis!!! Vi ser jo efterhånden at det kun er os, som er decideret utilfredse med et nederlag. Jeg gider bare ikke stille mig tilfreds med en uafgjort mod ÅB fc, eller et nederlag til Esbjerg for så bliver vi ALDRIG et tophold igen!!! Hvis vi stiller os tilfreds med at være midterhold og ikke at kunne vinde mod top 6, så fører det jo ingen vegne.. Så kan vi kun rykke nedad i tabellen.

Siger ikke at vi ikke skal stille os tilfreds med 1 point ude mod AaB, OB og FCK fx. Men når vi er "tilfredse" med at tabe til Esbjerg, så er mentaliteten HELT forkert, og så kommer vi ikke op i toppen igen...

Mht. kampen i går er der ikke så meget at sige.. Man tager helt til Esbjerg for at se nogle boldmongoler blive snydt gang på gang af nogle fiskere  Skuffet

Jeg siger bestemt heller ikke i skal opgive jeres hold. I skal måske bare være lidt mere realistiske i jeres vurdering af holdet.

Det er jo netop ikke en selvfølge at i tager feks til Esbjerg og spiller dem ud af banen som i engang gjorde.
Langt de fleste hold kan slå hinanden i superligaen idag, der er vel 2-3 hold som man bare skal slå mens de resterende 9-10 hold vel alle kan slå hinanden.

Nu siger du det selv at det var engang boldmongoler der blev slået, med alt respekt så har jeg svært ved at se hvordan man så også kan se dem vinde når de ikke er bedre.

Jeg ser stadig BIF som en del af toppen af superliagen, det er bare ikke en selvfølge at i ligger der mere og i skal kæmpe en del mere end i nogensinde har gjort tidligere... Wink

Minitim
Ynglingespiller

« Svar #26738: 27 Jul 2009, 21:25 »

kan man betale med visaelectron, hos brønby vis man vil bestiller online over nettet ? for den viser hele tiden rødt når jeg skriver kort nummeret ind

absalonsen
Gæst

« Svar #26739: 27 Jul 2009, 21:54 »

kan man betale med visaelectron, hos brønby vis man vil bestiller online over nettet ? for den viser hele tiden rødt når jeg skriver kort nummeret ind

Niks, kun Dankort.

cjensen94
Gæst

« Svar #26740: 27 Jul 2009, 22:11 »

De ville tjene meget mere hvis man kunne bruge Electron Opstemt

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #26741: 28 Jul 2009, 13:13 »

nej for det koster penge at skulle kunne tage imod andre kort end Dankort/visadankort

Bimmand
Gæst

« Svar #26742: 28 Jul 2009, 15:14 »

Så er der bestilt billetter.

Men har gjordt det over billenet så det er Print selv billeter, emn skal der være farve på det A4 ark man skal have med til kampen?

MLL
Manager

« Svar #26743: 28 Jul 2009, 15:28 »

Så er der bestilt billetter.

Men har gjordt det over billenet så det er Print selv billeter, emn skal der være farve på det A4 ark man skal have med til kampen?

Det er ligegyldigt

Tilbage på FmF Opstemt

Yessir
Manager

« Svar #26744: 28 Jul 2009, 16:20 »

Bjerregaards kandidater til direktørposten - http://tv2sport.dk/node/36687 Ikke mange overraskelser  Tunge

Sider: 1 ... 1781 1782 [1783] 1784 1785 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010