home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  1 Bruger, 584 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1768 1769 [1770] 1771 1772 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4755135 gange)
Andersen
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26535: 21 Jul 2009, 15:08 »

Brugt kan de næppe være blevet. De er nok røget i banken. Vi har ikke lavet større indkøb transfer-mæssigt. Lønnen har taget et gevaldigt hop. Men de seneste par år er vi nogenlunde gået i 0. Vi solgte sidste sommer Katongo og han finansierede så de senere indkøb.

Man kan stadig håbe, at vi får skibbet specielt Jan K. videre. Farnerud har måske lidt potentiale til videresalg. Men Jan K. burde tjene under det halve.

Noget jeg godt kunne tænke mig, ovenpå det her. Som måske vil medfører en ændring af direktionen. Jeg regner selv med, at Ole Palmå bliver ny adm. direktør. Så mangler vi en til hans plads. Der nævnes i de artikler, ar Hermann angiveligt har efterlyst en langsigtet plan. Jeg mener at klubben kunne have godt af en sportsdirektør. En der kan være bindeled mellem den sportslige afdeling og direktionen. (AB er pt. sportschef, hvor han må formodes at blive). Hvem det skulle være, har jeg dog ingen anelse om...

Zone 43
Manager

« Svar #26536: 21 Jul 2009, 15:18 »

Jeg mindes at der flere gange blev sunget "Køhlert Raus!" - og nu vil man lige pludselig have ham tilbage. Hvordan hænger det sammen?

Fordi Køhlert, modsat Kent, har formodet, at vende en dårlig periode om til en god en af slagsen.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #26537: 21 Jul 2009, 15:19 »

Ha ha - du mener vel:  Det kan kun gå for langsomt ?  Og det er jeg enig i - vi skal have ham hurtigst muligt.
Det var vist en "lille" brøler fra mig af   Cool Skulle havde stået det, som du skriver  Hævet Øjenbryn

!!  Supra Societatem Nemo  !!

JKJ
Gæst

« Svar #26538: 21 Jul 2009, 17:34 »

Mogens Krog i spil som direktør??

Nu skal jeg passe på hvad jeg skriver, men det ender sgu med en ordentlig gang indavl hos jer. Det er jo kammerateri af værste skuffe...
Det skal gå galt hvis man ikke tør tage nye folk ind og give dem bare lidt indflydelse frem for at hente gamle spillere ind til de vigtige poster i klubben som vel bare klapper PB og AB på skulderne alt hvad de kan...

http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php?id=23841057

Edit: Kasi-Jesper er vist heller ikke helt tilfreds med tingenes tilstand i klubben, han har da i hvert fald indkaldt til krisemøde...

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-23840018.html?cbox2
« Seneste Redigering: 21 Jul 2009, 17:37 af JKJ » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #26539: 21 Jul 2009, 17:42 »

Mogens Krog i spil som direktør??

Nu skal jeg passe på hvad jeg skriver, men det ender sgu med en ordentlig gang indavl hos jer. Det er jo kammerateri af værste skuffe...
Det skal gå galt hvis man ikke tør tage nye folk ind og give dem bare lidt indflydelse frem for at hente gamle spillere ind til de vigtige poster i klubben som vel bare klapper PB og AB på skulderne alt hvad de kan...

http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php?id=23841057

Edit: Kasi-Jesper er vist heller ikke helt tilfreds med tingenes tilstand i klubben, han har da i hvert fald indkaldt til krisemøde...

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-23840018.html?cbox2
Anders Bjerregaars, Mogens Krogh, Perper, Per bjerregaard = no good som direktør!

Det går simpelthen ikke.. Vi kan ikke bruge alt det indavl og kendte folk fra fortiden som direktøre.. vi skal have noget nyt ind..

Faktisk tror jeg vi har brug for et rigtigt svin.. en don ø v2.. En mand der er pisse ligeglad med alt, og gør tingene på sin måde fordi han er selvsikker og har styr på sagerne.. samtidigt en der er kendt for moderne metoder..
Med andre ord, en der skider hul i hvordan man plejer at gøre tingene.. For det er helt klart at de metoder der bruges i Brøndby hindrer vores udvikling og de skal afskaffes NU!

Der nu vi må tage skridtet og blive en prof virksomhed hvis vi ever vil se skyggen af et mesterskab igen, og ikke ende som AGF 2..

For der går ikke længe før vores gode ry ude blandt spillerne i andre klubber forsvinder og at vi dermedvil have svært ved at tiltrække de spillere der kan løfte holdet!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #26540: 21 Jul 2009, 18:11 »

Hvordan danske medier skaber nyheder i agurketiden:

Mogens Krogh kan man oddse på, som mulig direktør hos Bet24 (en joke) -> Mogens Krogh bliver et emne på fansites (endnu en joke) -> Tv2 har en "kilde" som nævner ham som et emne.....

Det er godt nok agurketid...

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #26541: 21 Jul 2009, 18:13 »

Hvordan danske medier skaber nyheder i agurketiden:

Mogens Krogh kan man oddse på, som mulig direktør hos Bet24 (en joke) -> Mogens Krogh bliver et emne på fansites (endnu en joke) -> Tv2 har en "kilde" som nævner ham som et emne.....

Det er godt nok agurketid...

Selv Don Ø bliver nævnt som mulig direktør og en mand som også nævnes er Lars Berendt og ham kan jeg ikke klare .. men favoritten er Anders Bjerregaard og Ole Palmå .

Vi skal alle være her.

N17
Manager

« Svar #26542: 21 Jul 2009, 18:16 »

Brian Mollerup var vidst på tale sidst - så mon ikke det bliver ham. Han er jo arbejdsløs nu!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Bimmand
Gæst

« Svar #26543: 21 Jul 2009, 18:17 »

Glæder mig virkelig til at hører hvorfor HH blev fyret Smiley, Han gjorde det da godt ikke?

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #26544: 21 Jul 2009, 18:28 »

Glæder mig virkelig til at hører hvorfor HH blev fyret Smiley, Han gjorde det da godt ikke?

Det var fordi at Kasi Jesper ville købe aktieposter i Brøndby og så ville han gøre HH til Adm. Direktør og det synes PB ikke om så kalder han det bare Uenigheder som grunden til at han blev fyret..

Link :

http://www.onside.dk/node/37423

Vi skal alle være her.

Bimmand
Gæst

« Svar #26545: 21 Jul 2009, 18:34 »

JKJ
Gæst

« Svar #26546: 21 Jul 2009, 18:55 »

Han kan jo snakke alt det han vil, hvis PB vil en anden vej så gør han jo bare det. Jeg tror personligt ikke på PB vil noget nyt, han lever stadig i 80'erne og 90'erne hvor i jo virkelig var fremme i skoen herhjemme.
Umiddelbart tror jeg at PB tror han kan føre jer frem igen på de samme dyder som dengang og stadig lever i hans egen lille klokke...

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #26547: 21 Jul 2009, 20:28 »

Truppen mod Tallinn:

16 Stephan Andersen
1 Michael Tørnes
2 Anders Randrup
3 Max von Schlebrügge
5 Jan Frederiksen
6 Samuel Holmén
8 Mikael Nilsson
9 Alexander Farnerud
11 Morten Duncan Rasmussen
13 Peter Madsen
15 Jon Jönsson
18 Nicolaj Agger
21 Thomas Rasmussen
22 Ousman Jallow
23 Michael Krohn-Dehli
24 Mikkel Bischoff
26 Mike Jensen
27 Jan Kristiansen

Jeg vil gerne se Jallow og Dunken som duoen oppe på toppen. Farnerud kunne ikke særlig meget imod dem, så vidt jeg husker.

EDIT: Og så skal Fisse-Mike selvfølgelig starte på banen i stedet for Jan K
« Seneste Redigering: 21 Jul 2009, 20:53 af gumle » Logged

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

N17
Manager

« Svar #26548: 21 Jul 2009, 21:16 »

Jeg håber at Kent Nielsen tør satse mod Flora. Vi skal frem på banen, så en offensiv formation kunne være en mulighed. Ved godt vi ikke skal åbne os bagude, men uanset hvad skal vi op og score to gange for at være "sikre" på at komme videre.

Derfor så jeg gerne følgende opstilling
Stephan Andersen
Mikael Nilsson - Mikkel Bischoff - Max von Schlebrügge - Thomas Rasmussen
Samuel Holmén - Jon Jönsson
Mike Jensen
Michael Krohn-Dehli - Morten "Duncan" Rasmussen - Alexander Farnerud

Ellers er det at han bare skal holde fast i kampen fra sidst, men efter min mening have Duncan med fra start, da vi kom til utrolig mange indlæg imod OB og givet vil komme det mod Flora. Det jeg frygter mest er faktisk, at han smider Randrup ind på backen igen!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #26549: 21 Jul 2009, 21:54 »

Nej det er jeg ikke enig i.. Det er ganske vidst en høj pris ja, men hvis det er det vi skal betale for at få ham nu så mener jeg vi skal gøre det.. Vi har ud fra det jeg kan vurdere simpelthen ikke råd til at vente et halvt år.. Der kan vi allerede være sat eftertrykkeligt af i guldkampen, hvilket ikke er acceptabelt!

Jeg er fuldstændig enig. Synes klart de skulle punge ud nu i stedet for at vente til 1 januar. Ja vi sparer 3 mio, men det er jo penge givet godt ud hvis han kan være en afgørende faktor i guldkampen. Jeg er skuffet over at der ikke tages affære nu. Bernburg er jo klart 6 mio værd af hvad han pt. har vist. Og han er langt bedre end Dunken...

(Nu er købet jo ikke bekræftet endnu, og jeg ved heller ikke om der er andre grunde til at først bliver til januar**).

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Sider: 1 ... 1768 1769 [1770] 1771 1772 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010