home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 469 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1766 1767 [1768] 1769 1770 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4754027 gange)
GudenEricsson
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26505: 21 Jul 2009, 01:55 »

Kommer lige med mit indspark Wink Bær over for mine fejl, det er meget sent.. Tunge

Indrømmet mod Tallin var det virkelig en pinlig indsats vi leverede - på banen men også i den grad på tribunen! Var der selv, og man bliver utrolig hurtigt grebet med i den onde stemning. Alle var klar til en ny sæson, og man tror på fremskridt, og at vi klasker et hold med ukendte spillere fra Estland Komfortabelt, men så spiller vi elendigt(I 2. Halvleg). Det var uacceptabelt og er faktisk stadig lidt skuffet over den kamp..

For at være negativ gennem kampen:
Når man møder op på stadion, planlægger ferier efter hvornår de skal starte sasligaen, bruger penge på klubben, forventer jeg i det mindste at de kæmper!! Fair nok hvis spillerne ikke er gode nok, det er AB's skyld som har hentet dem, det kan spillerne ikke lave om på. Men når de ikke gider vil jeg gerne vise min utilfredshed. For så står de og pisser på klubben, og skader den med deres dårlige indsats og det skal de have af vide, at det ikke er godt nok! Så på den måde forstår jeg godt de negative fans.

For at være positiv gennem kampen:
På den anden side kan jeg sagtens forstå dem som foragter de folk som buher, da de vel føler at pifteri ikke hjælper spillerne, men kun gør dem mere nervøse. Vi har længe været Danmarks bedste fans. Den titel har vi fået fordi vi har bakket klubben op gennem den svære krisetid. Og ikke som FCK fans har gjort, at pifte under kampen. Hvis vi ikke strammer os an, så bliver vi det vi hader - medgangsfans, som kun bakker op når vi vinder!

For lige at slå fast, kan jeg bedst lide tankegang nummer 2. Altså opbakning til spillerne gennem hele kampen. Efter kampen synes jeg det er i orden at buhe/klappe af spillerne alt efter præstationen. Som en af mine venner sagde på Faxe i går, da vi var bagud 1-2: "Hvordan skal man kunne juble med dem, hvis de kommer foran - uden at have en dårlig smag i munden, hvis vi ikke synger nu, mens vi er bagud!!?" Synes det er et rammende citat…

Det er en svær balancegang, for jeg er ikke tilhænger af, at vi naivt skal bakke spillerne og ledelsen op blindt. Føler jeg har ret til at være kritisk efter kampen, og hvis vi i den grad bliver latterliggjort af spillerne. (Heldigvis er dette sjældent – I Parken 0-4, i Vejle 0-3 og hjemme mod AGF 0-1 har jeg kun, så vidt jeg husker, reageret med direkte had mod spillerne på stadion.) Men jeg sviner dem ikke af personligt had, men mere fordi de enten ikke gider kæmpe, eller skader min klub – Brøndby. Men vi skal heller ikke blive fans som er negative efter en times tid..

Så min konklusion: Bak spillerne op gennem kampen, og lad den evt. frustration gå udover modstanderen. Vent med at pifte til EFTER kampen, hvis vi har spillet dårligt/tabt!!

FORZA BRØNDBY!!!

verdenskrig
Manager

« Svar #26506: 21 Jul 2009, 02:14 »

Spot on Anders Peace

Spillerne mærker hurtigt den dårlige stemning og tør derfor ikke tage chancer.. Tages der ikke chancer bliver spillet bare som vi har set.. Tilbage og til siden, uden at vi skaber en fløjtende fis..

Kald mig bare hippie men jeg tror virkelig at spillerne fornemmer dårlig energi omkring dem, hvilket går hårdt udover deres selvtillid..
Syntes vi fans har bidraget til denne dårlige energi der er omkring Brøndby, ved at latterliggøre vores spillere mens de spiller.. Noget der rent faktisk er grundlæggende forkert når vi snakker fankultur på vestegnen!

så som dig anders er mit råd det samme.. Hold kæft med piften og buhen før kampen er slut.. det hjælper ikke spillerne og det hjælper ikke os..

Vi har alle et fælles mål.. At vinde det danske mesterskab og blive nordens fodboldflagskib.. Lad os gå samlet i mod det mål i stedet for at splitte os op og modarbejde hinanden. Det går nemlig i mod alt hva vi hidtil har elsket os selv for, og hadet fck for..

Vi skal ikke synke ned på nedre c's niveau Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #26507: 21 Jul 2009, 03:15 »

Så er HHs facebook profil oppe igen ... satme mange der har skrevet på hans væg Smiley

Vi skal alle være her.

J-KobZ
Ynglingespiller

« Svar #26508: 21 Jul 2009, 03:21 »

er der sket noget med ham ? :p

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #26509: 21 Jul 2009, 03:29 »

er der sket noget med ham ? :p

Den var lukket ned på et tidspunkt i eftermiddag ..

Vi skal alle være her.

J-KobZ
Ynglingespiller

« Svar #26510: 21 Jul 2009, 03:32 »

nåh okay hehe Smiley

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #26511: 21 Jul 2009, 03:33 »

nåh okay hehe Smiley

Men han har nok selv bedt om det ...

BTW tror jeg ikke Jonathan Ricther klare den . men håber det virkelig .

Vi skal alle være her.

J-KobZ
Ynglingespiller

« Svar #26512: 21 Jul 2009, 03:35 »

Det er fanme synd det der er sket :S

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #26513: 21 Jul 2009, 03:37 »

Det er fanme synd det der er sket :S

Ja det er mega synd .. har altid godt kunne lide ham og hans bror .

Synes det er klamt på Ekstra bladet kan man se de giver ham hjertemassage .. men håber han overlever .. men tror det ikke .. hvis han overlever må han nok indstille karrieren da hans hjerte nok ikke kan klare det topfodbold kræver.

Vi skal alle være her.

J-KobZ
Ynglingespiller

« Svar #26514: 21 Jul 2009, 03:38 »

nej det kan han nok ikk og det er en skam, jeg har også altid syntes at de to brødre var nogle glade fyre, så jeg har sgu ondt af ham..

Brodtgaard
Manager

« Svar #26515: 21 Jul 2009, 08:23 »

Avis: Brøndby har skrevet med Bernburg:  http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1196822.ece

Det er TopDollar hvis det passer ! Smiley

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #26516: 21 Jul 2009, 09:27 »

Det er rigtig lækkert - endelig!

Men jeg har altid undret mig over hvordan de ved hvor lang kontrakten er på, ved godt de har deres kilder, men hvem er det? :-)

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #26517: 21 Jul 2009, 09:54 »

De skal bare tage sig sammen og få ham med det samme, synes godt nok også at 6millioner virker lidt dyrt, når man kan få ham gratis om 6 måneder. Men de må sgu finde ud af noget så de får ham med det samme. Vi kan ikke vente 6 måneder på en angriber

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

United-styrer
Gæst

« Svar #26518: 21 Jul 2009, 11:04 »

Vi har helt bestemt brug for en angriber her og nu, men man skal ikke uden videre gå med på FC Nordsjællands vilkår. De skal bearbejdes lidt. Seks millioner er for meget for en spiller, vi kan få gratis om et halvt år. Tre-fire millioner må være maksimum.

Men det er lækkert, at han tilsyneladende er på vej Smiley

Bimmand
Gæst

« Svar #26519: 21 Jul 2009, 11:35 »

Dejligt det med Bernburg, og ja vi har brug for ham nu, men 6 millioner er for meget for en spiller, vi kan får gratis om 6 måneder

Sider: 1 ... 1766 1767 [1768] 1769 1770 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010