home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 481 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1765 1766 [1767] 1768 1769 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4754154 gange)
Newcastle
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26490: 20 Jul 2009, 18:25 »

Kunne man forstille sig at HH ligesom en stor del af fansene har fået nok af Kent Nielsen?

verdenskrig
Manager

« Svar #26491: 20 Jul 2009, 18:27 »

Jeg kender slet ikke jeres rutiner på ledelses gangene...

Men imo er AB kun blevet sportschef pga hans far. Og med alle de brøllere han tidligere har lavet ville han været blevet smidt på porten for længst. Han sidder der ganske enkelt kun pga at han er sin fars søn  Hævet Øjenbryn

Edit: http://sporten.tv2.dk/article.php/id-23817431.html?forside
Fuldstændigt som talt ud af min mund Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #26492: 20 Jul 2009, 18:29 »

Kunne man forstille sig at HH ligesom en stor del af fansene har fået nok af Kent Nielsen?
Sagtens!.. Men den anser jeg dog for værende mere tvivlsomt!.. Kan ikke se hvorfor han skulle kunne blive fyret på baggrund af det, da han ikke enehændigt har kunne fyre ham!..

Men omvendt.. ja hvorfor ikke.. Herman virker nemlig ikke så forblændet og decideret dum som 95 % af vores øvrige ledelse, og virker rent faktisk som om han har kritisk sans.. har man kritisk sans kan man ikke undgå at stille spøgsmålstegn ved kent..

Da han ganske enkelt ik har bestilt andet end at skuffe siden hans start.. Faktisk mener jeg ikke at Kent endnu har bidraget med en eneste positiv ting for klubben..  Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

taizon4
Ynglingespiller

« Svar #26493: 21 Jul 2009, 00:25 »

Brøndby, Brøndby, Brøndby... Skuffet
Alt falder sammen nu. Et hold uden noget farligt angreb siden Elmanders tid. Selv Hannes Sigurdsson ville se bedre ud end Peter Madsen og Dunken. Og KN må være den sværeste mand at skuffe nogensinde. Han ville selv, hvis Brøndby fik tæsk i Tallin, være tilfreds ved bare at spillerne mødte op. Bernburg ville være et løft i angrebet selvom det efter min mening ikke er helt at 'hæve overliggeren" som BIF jo ville med hensyn til indkøb af spillere, og gider man ikke give 5-6 mio. for Bernburg, der klart er klasser bedre end de øvrige angribere på holdet, så lever man alt for højt på "Brøndby-ånden", der efterhånden er ved at gå ud? Og fyringen af HH :S Han var næsten den mest ambitiøse i klubbens ledelse. :S Tror simpelthen at Brøndby ender med at blive et kedeligt midter hold i fremtiden, hvis ikke der sker noget drastiskt i en fart. !! Ved godt jeg lyder pessimistisk overfor klubben jeg elsker, men jeg mener at man bør kunne indrømme de fejl og mangler noget man elsker har. ! Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #26494: 21 Jul 2009, 00:36 »

Brøndby, Brøndby, Brøndby... Skuffet
Alt falder sammen nu. Et hold uden noget farligt angreb siden Elmanders tid. Selv Hannes Sigurdsson ville se bedre ud end Peter Madsen og Dunken. Og KN må være den sværeste mand at skuffe nogensinde. Han ville selv, hvis Brøndby fik tæsk i Tallin, være tilfreds ved bare at spillerne mødte op. Bernburg ville være et løft i angrebet selvom det efter min mening ikke er helt at 'hæve overliggeren" som BIF jo ville med hensyn til indkøb af spillere, og gider man ikke give 5-6 mio. for Bernburg, der klart er klasser bedre end de øvrige angribere på holdet, så lever man alt for højt på "Brøndby-ånden", der efterhånden er ved at gå ud? Og fyringen af HH :S Han var næsten den mest ambitiøse i klubbens ledelse. :S Tror simpelthen at Brøndby ender med at blive et kedeligt midter hold i fremtiden, hvis ikke der sker noget drastiskt i en fart. !! Ved godt jeg lyder pessimistisk overfor klubben jeg elsker, men jeg mener at man bør kunne indrømme de fejl og mangler noget man elsker har. ! Smiley

Hakker enig knappen i bund over hele indlægget, men i særdeleshed det sidste Smiley..

Det er noget man fans kunne lære noget af.. Man er nemlig ikke en dårlig fan fordi man kritisere klubben, for det viser bare at man ikke er tilfreds med at det man elsker er på vej ned i afgrunden Skuffet

Cool

N17
Manager

« Svar #26495: 21 Jul 2009, 00:37 »

Nu vil jeg vove den påstand, at Duncan kan blive guld værd for os, hvis han kommer til at deltage i kampe, hvor der kommer ligeså mange indlæg fra kanten, som der trods alt gjorde mod OB. Det er der Duncan er bedst - og det er det vi har manglet det sidste stykke tid, hvor Duncan har skuffet. Han er bedst med låget inden foran kassen - han skal ikke deltage i det opbyggende spil. Det kan vi så bruge Farnerud til, hvis han vel og mærke holder sig på afstand af midten, som mod OB!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #26496: 21 Jul 2009, 00:39 »

Nogle der så fodbold uden filter ?

Hvor er det trist at sidde og se på Henrik Jensen .. Brøndby fans bliver hurtige negative og så siger han træningskampe betyder intet..

Bliv dog en mand og sig  : " Ja Kent Nielsen har skuffet" ..

Jeg tror bare ikke på den der med at HH har haft fingrene i kassen ..

Jeg tror godt på at HH ville have afsat Anders Bjerregaard og ville have fået Kasi-Jesper til at overtage Brøndby ..

Men må give 3+ ret . Per Bjerregaard får fedtspilleren .. Kom ud af busken ..

Vi skal alle være her.

Bimmand
Gæst

« Svar #26497: 21 Jul 2009, 00:43 »

Jeg tror også at Duncan letter sin røv og kommer igang efter sin skade, men ser også vi henter Bernburg fra Fc Nordsjælland, han virker rigtig farlig i år og så smid de 6 mio de vil have for ham, isteden for at vente til Vinter

kipmand
Reserveholdsspiller

« Svar #26498: 21 Jul 2009, 00:45 »

Brøndby + Bernburg = det samme gang fodbold de altid har spille!,

Engang Odense
ALTID Odense

___________________ ________
PSN: kasparlyk

Bimmand
Gæst

« Svar #26499: 21 Jul 2009, 00:47 »

Brøndby + Bernburg = det samme gang fodbold de altid har spille!,

Hvad mener du ?

N17
Manager

« Svar #26500: 21 Jul 2009, 00:47 »

Kent Nielsen har skuffet, ja, men Brøndbys fans bliver hurtigt negative. Eller ikke mod OB, der viste man igen, hvordan man bakker et hold op - og holdet tog det til sig og leverede fight fra start til slut. Det endda krydret med flot fodbold i perioder. Hvis Kent begynder at få noget filosofi ind i angrebsspillet, så står det måske slet ikke så slemt til, som vi alle vel egentlig har troet. Der kom pludselig noget kant og flow over spillet. Måske skal han bare have tid til at finde ud af hvordan livet er i en storklub. Måske skal vi lade være med at tro, at Køhlert havde fået os ud af krisen. Det var jo ikke meget bedre under Køhlert, udover at Krohn-Dehli spillede bedre i den periode.

Jeg mindes at der flere gange blev sunget "Køhlert Raus!" - og nu vil man lige pludselig have ham tilbage. Hvordan hænger det sammen?

Ja man må gerne være negativ, meen det kan sgu også blive for meget, hvis det ikke er fordi man render rundt i klubben hver dag og derfor har en indsigt i tingene, som ikke mange af vi andre har. Ellers undrer det mig, at man kan være bedrevidende på mange punkter. Men jeg kommer sgu også selv med nogle bedrevidende ting om klubben engang imellem, når man virkelig er kogt op, men måske er det en god ting at sætte sig ned og tænke lidt over tingene inden man smider dem ud i forum.

Jeg tror også at Duncan letter sin røv og kommer igang efter sin skade, men ser også vi henter Bernburg fra Fc Nordsjælland, han virker rigtig farlig i år og så smid de 6 mio de vil have for ham, isteden for at vente til Vinter

Jeg synes nu Brøndby gør det rigtige, hvis de presser dem lidt. Manden har altså kontraktudløb til vinter - og hvis vi får Duncan igang, så kan vi godt vente til der. Det kan være et sats, men FCN skal presses, da de kan føle sig tvunget til et salg, hvis vi komme længere frem i transfervinduet. Et andet problem er jo FCK og deres angivelige klausul i kontrakten. De skulle ønske at FCN sælger ham til AaB, hvis det er deres ønske på baggrund af en klausul, så kan vi jo blive tvunget til at vente til vinter, hvilket jeg så mener vi bør gøre!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #26501: 21 Jul 2009, 00:59 »

Jeg er mest nervøs over om vi kan slå Flora Tallin ..

Vi skal alle være her.

Bimmand
Gæst

« Svar #26502: 21 Jul 2009, 01:02 »

Sikkel : Tror ikke det bliver noget problem, jeg mener vi havde en dårlig dag sidste torsdag og vi skal nok vinde med de 2 mål det kræver, tror selv på en 4-0 sejr

taizon4
Ynglingespiller

« Svar #26503: 21 Jul 2009, 01:07 »

Kent Nielsen har skuffet, ja, men Brøndbys fans bliver hurtigt negative. Eller ikke mod OB, der viste man igen, hvordan man bakker et hold op - og holdet tog det til sig og leverede fight fra start til slut. Det endda krydret med flot fodbold i perioder. Hvis Kent begynder at få noget filosofi ind i angrebsspillet, så står det måske slet ikke så slemt til, som vi alle vel egentlig har troet. Der kom pludselig noget kant og flow over spillet. Måske skal han bare have tid til at finde ud af hvordan livet er i en storklub. Måske skal vi lade være med at tro, at Køhlert havde fået os ud af krisen. Det var jo ikke meget bedre under Køhlert, udover at Krohn-Dehli spillede bedre i den periode.

Jeg mindes at der flere gange blev sunget "Køhlert Raus!" - og nu vil man lige pludselig have ham tilbage. Hvordan hænger det sammen?

Ja man må gerne være negativ, meen det kan sgu også blive for meget, hvis det ikke er fordi man render rundt i klubben hver dag og derfor har en indsigt i tingene, som ikke mange af vi andre har. Ellers undrer det mig, at man kan være bedrevidende på mange punkter. Men jeg kommer sgu også selv med nogle bedrevidende ting om klubben engang imellem, når man virkelig er kogt op, men måske er det en god ting at sætte sig ned og tænke lidt over tingene inden man smider dem ud i forum.

Jeg synes nu Brøndby gør det rigtige, hvis de presser dem lidt. Manden har altså kontraktudløb til vinter - og hvis vi får Duncan igang, så kan vi godt vente til der. Det kan være et sats, men FCN skal presses, da de kan føle sig tvunget til et salg, hvis vi komme længere frem i transfervinduet. Et andet problem er jo FCK og deres angivelige klausul i kontrakten. De skulle ønske at FCN sælger ham til AaB, hvis det er deres ønske på baggrund af en klausul, så kan vi jo blive tvunget til at vente til vinter, hvilket jeg så mener vi bør gøre!

Kan godt se, hvad du mener på nogle af punkterne. Men nu har Duncan efterhånden været i klubben i så mange år at han har vist, hvad han duer til, hvilket vi må indrømme ikke er nok. Skulle vi få Duncan ud over stepperne og spille prangende godt fodbold, hvilket jeg ikke kan huske ham for, så kan man meget vel vente til vinter med at hente Bernburg, men som det ser ud nu, så ville Bernburg virkelig være god at få til klubben.  Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #26504: 21 Jul 2009, 01:50 »

Kan godt se, hvad du mener på nogle af punkterne. Men nu har Duncan efterhånden været i klubben i så mange år at han har vist, hvad han duer til, hvilket vi må indrømme ikke er nok. Skulle vi få Duncan ud over stepperne og spille prangende godt fodbold, hvilket jeg ikke kan huske ham for, så kan man meget vel vente til vinter med at hente Bernburg, men som det ser ud nu, så ville Bernburg virkelig være god at få til klubben.  Thumbs Up
Præcis.. Dunken er sikkert en fin boksspiller, men når man vil være danmarks bedste hold indenfor to år, duer det simpelthen ikke at have typer som jan K og duncan..

Det der bør præge det hold, er at alle 11 spillere har en bred vifte af kompetence områder på banen, hvor de er gode...

Duncan og Jan K ejer kun en spids kompetance hver, hvilket er grunden til at de begge gang på gang bliver udstillet når de møder gode modstandere, og når man ikke lige bygger sit spil op efter dem..

Imo er de begge ganske middelmådige fodboldspillere som går på grænsen til det decideret ringe.. De hører for mig at se begge til i en bundklub, men sku langt fra en topklub der vil være nordens bedste.. det er forrykt! Peace

Cool

Sider: 1 ... 1765 1766 [1767] 1768 1769 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010