home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 622 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1764 1765 [1766] 1767 1768 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4752969 gange)
claus-vest
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26475: 20 Jul 2009, 16:24 »

forresten nogen der har lagt mærke til at hermann ikke længere har facebook profil

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #26476: 20 Jul 2009, 16:26 »

havde set en fyring af kent som åbenlys men hermann havde jeg sgu ikke set komme... spørgsmålet er om det fordi hermann ville fyrre kent

Det er 100 % ikke derfor...

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #26477: 20 Jul 2009, 16:29 »

og det ved du fordi

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #26478: 20 Jul 2009, 16:33 »

Gad vide om de først smider Hermann på porten og så Kent Nielsen bagefter ?

Vi skal alle være her.

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #26479: 20 Jul 2009, 16:34 »

og det ved du fordi

Det giver ingen mening at ville fyre en træner 2 kampe inde i sæsonen. Ville man fyre Kent, var det sket før sæsonstart. (Medmindre starten var totalt miserabel. Hvilket den endnu ikke har været.)
Og ville Hermann virkelig sætte sig i mod Kent så hårdt, at bestyrelsen besluttede at fyre ham? Det finder jeg ekstremt usandsynligt.

Det er ligeså sandsynligt, at Don Ø er skabs-Brøndbyfan.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #26480: 20 Jul 2009, 16:35 »

Det giver ingen mening at ville fyre en træner 2 kampe inde i sæsonen. Ville man fyre Kent, var det sket før sæsonstart. (Medmindre starten var totalt miserabel. Hvilket den endnu ikke har været.)
Og ville Hermann virkelig sætte sig i mod Kent så hårdt, at bestyrelsen besluttede at fyre ham? Det finder jeg ekstremt usandsynligt.

Det er ligeså sandsynligt, at Don Ø er skabs-Brøndbyfan.

Jeg vil da ikke sige det er gået særlig godt indtil videre ...

Vi skal alle være her.

Altid FCK
Manager

« Svar #26481: 20 Jul 2009, 17:19 »

Var der nogle der havde set fyringen komme Huh

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Bimmand
Gæst

« Svar #26482: 20 Jul 2009, 17:22 »

Altid FCK :

Jeg havde ikke set den komme, forstå heller ikke hvorfor de fyrer det skulle heller ha været A & P der skulle skride, synes ellers H gjorde det godt.

absalonsen
Gæst

« Svar #26483: 20 Jul 2009, 17:43 »

Man kan da heller ikke rejse i et par dage, uden at alt straks er kaos! Kommer fuldstændigt bag på mig, at HH skulle fyres. Fik et kæmpechok, da jeg pludseligt fik en sms om, at HH var fyret.

Det skal dog alligevel blive spændende at følge sagen...

verdenskrig
Manager

« Svar #26484: 20 Jul 2009, 18:03 »

Jeg håber for klubbens omdømme at Herman har trådt godt og grundigt i spinaten på en eller anden facon, der har gjort at man ik har haft andre valg end at afskedige ham..

skal det her forklares med at PB styrer alt og herman har været i mod ham, ja så er det imo den største skandale i Brøndby IF's historie!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #26485: 20 Jul 2009, 18:10 »

Jeg håber for klubbens omdømme at Herman har trådt godt og grundigt i spinaten på en eller anden facon, der har gjort at man ik har haft andre valg end at afskedige ham..

skal det her forklares med at PB styrer alt og herman har været i mod ham, ja så er det imo den største skandale i Brøndby IF's historie!

Hvis det er det, så har i i hvert fald ikke noget at bruge en betsyrelse til... Så er det jo enevælde, diktator styrer eller hvad man nu skal kalde det.

Det var da godt det ikke var sket i 1700 talet eller deromkring så havde HH sikkert fået hovedet kappet af hvis han gik imod overhovedet  Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #26486: 20 Jul 2009, 18:18 »

ej men som sagt.. Jeg håber af hele mit hjerte at Herman har haft fingeren i kagedåsen!. Sådan at der bare ik kunne herske tvivl om fyringen

Det ligner ham bare ikke, og hvis jeg skal gætte på noget der er årsagen til fyringen må det være at Herman ønskede Anders B fjernet!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #26487: 20 Jul 2009, 18:21 »

får mig kun til at kunne lide HH mere hvis det tilfældet sys ikke AB har imponeret mig overhovedet tror nærmest samtlige BIF fans ville kunne gøre det bedre som sportschef end ham Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #26488: 20 Jul 2009, 18:23 »

får mig kun til at kunne lide HH mere hvis det tilfældet sys ikke AB har imponeret mig overhovedet tror nærmest samtlige BIF fans ville kunne gøre det bedre som sportschef end ham Opstemt

AB har haft ganske få vellykkede transfers, og for mig at se er det bare ikke godt nok.. Der må ganske enkelt ikke laves fejlkøb i en klub som Brøndby, det er fuldstændigt uacceptabelt med alle de midler man har!

Vi ville blive en bedre klub uden AB som sportschef!

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #26489: 20 Jul 2009, 18:25 »

Jeg kender slet ikke jeres rutiner på ledelses gangene...

Men imo er AB kun blevet sportschef pga hans far. Og med alle de brøllere han tidligere har lavet ville han været blevet smidt på porten for længst. Han sidder der ganske enkelt kun pga at han er sin fars søn  Hævet Øjenbryn

Edit: http://sporten.tv2.dk/article.php/id-23817431.html?forside
« Seneste Redigering: 20 Jul 2009, 18:26 af JKJ » Logged

Sider: 1 ... 1764 1765 [1766] 1767 1768 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010