home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 604 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1763 1764 [1765] 1766 1767 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4753006 gange)
cjensen94
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26460: 20 Jul 2009, 14:48 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1196557.ece

Ikke kun her der er utilfredse Smiley
BTW. Nogen der tager hen og demonstrere?

Og lige til sidst, WOW der er mange der læser tråden nu  Opstemt
« Seneste Redigering: 20 Jul 2009, 14:50 af cjensen94 » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #26461: 20 Jul 2009, 14:55 »

HAMRER ENIG-KNAPPEN I BUND.
Klubben skal ALDRIG i hænderne på erhvervsmænd, der kun vil drive en forretning der skal give profit. Brøndby er sportsforretning. Ikke en servicevirksomhed.. .

Du kan bare ikke drive en proffesionel fodboldklub som en forening, det har den kære doktor bare ikke fundet ud af endnu og lever vel stadig i fortiden da man kunne og i blev den første prof klub herhjemme...

En prof klub er en forretning som skal have en prof ledelse og forretningsfolk, ikke nogle gamle klubmænd som stadig tror det er for sjovt og lever efter amatør kulturen...

Hvis i ikke kommer væk fra det hurtigst muligt ser jeg en grum fremtid for jer...

Endnu en gang 100 % enig med VK. (Lets have a party!)

Kan ikke se problemet med foreningen som den er nu. Forretning og forenig er klart adskilt. Der er en masse unger/amatører der kan få lov at spille amatørbold i foreningen. Ved siden af foreningen er der så forretningen. Forretningen har i den grad også gavn af foreningen. Hvem tror du støtter klubben? Arbejder frivilligt. Ejer aktier....

Klubben skal udvide forretningsområdet. Men nu skal vi også lige slappe af.. OB og Aab er stadig miles away økonomisk... Specielt Aab.

Det er de så ikke alligevel, de er faktisk ret tæt på, både AaB og OB Wink

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #26462: 20 Jul 2009, 14:57 »

Endnu en gang 100 % enig med VK. (Lets have a party!)

Kan ikke se problemet med foreningen som den er nu. Forretning og forenig er klart adskilt. Der er en masse unger/amatører der kan få lov at spille amatørbold i foreningen. Ved siden af foreningen er der så forretningen. Forretningen har i den grad også gavn af foreningen. Hvem tror du støtter klubben? Arbejder frivilligt. Ejer aktier....

Klubben skal udvide forretningsområdet. Men nu skal vi også lige slappe af.. OB og Aab er stadig miles away økonomisk... Specielt Aab.
'
Det jo ligemeget om Aab er miles away økonomisk . de køber da kvalitetsspillere som kan give dem kassen ..

Vi skal alle være her.

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #26463: 20 Jul 2009, 14:58 »

Jeg håber virkelig at Bjerregaard snart kommer med en udmelding, så vi kan få en begrundelse på hvorfor at han har valgt at fyre Hermann Haraldsson!
Lige nu, vil jeg sige at det var et mega dumt træk, men det kan jo godt være at der virkelig er en god grund til det Smiley

!!  Supra Societatem Nemo  !!

JKJ
Gæst

« Svar #26464: 20 Jul 2009, 14:59 »

I 90'erne blev FCK kaldt DK's svar på Bayern Munchen -galehuset- Er I ved at overtage den "trone"??

Som jeg ser det udefra har der jo ikke vøæret andet en ballade i klubben siden, ja lang tid, fra den gang Haride var i klubben eller endda længere tid tilbage...

Ani-Kid
Reserveholdsspiller

« Svar #26465: 20 Jul 2009, 14:59 »

Har i læst det her:

>Kilder i administationen fortæller at Per B er gået helt among og systematisk undergraver den nye direktion med Herman H i spidsen. >Årsagen skulle efter sigende være at han er hamrende jaloux på Herman H som har fået meget ros for klubbens genrejsning. Han kan simpelt hen ikke tåle at andre end ham selv skal have en del af æren for genrejsningen. Han er efter sigende ufattelig indebrændt over at Herman sagde nej til købet af Brøndbyhallen. Herman er også begyndt at stille krav til Anders B som ikke har styr på ret meget rent sportsligt. >Det er gået op for Per B at Herman ikke er en nikkedukke der taler ham efter munden. >Kulminatinen var efter sigende i torsdag hvor hele direktionen var væk. Per B hev 3 eller 4 medarbejdere ind til en kammeratlig samtale hvor han klar og tydeligt slog fast at det er ham der bestemmer og svinede Herman H og den nye finansdirektør til. Folk går rystet rundt i administrationen.

>Jer siger jer bare... får Per B held med at skræmme Herman H væk (som han gjorde med Meulesteen) så vil der herske totalt kaos. Per B vil sætte sig i stolen og det hele vil sejle. Folk i administationen er dybt bekymret for om Herman H smider håndklædet i ringen. Han ser meget bekymret ud.

Det var der et forum, som bragte for nogle måneder siden Skuffet

Brøndby til jeg dør !

verdenskrig
Manager

« Svar #26466: 20 Jul 2009, 15:12 »

Jeg fatter bare ikke hvorfor vores klub altid skal sejle sådan på flere fronter.. Det er kraftdeme som at se en børnehave hvor alle vil bestemme noget, men ingen har kompetencerne til det!

Jeg får så dårlig smag i munden af min egen klub.. Vi er vammle!!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager

« Svar #26467: 20 Jul 2009, 15:23 »

VK, du sagde selv at man ikke skulle male fanden på væggen. Wink

og til de Brøndby-fans der vil demonstrere: medmindre at i ingen hjerne har, hvad med at droppe det indtil vi har en 100% rigtig forklaring på sagen?

Arsenal Football Club

verdenskrig
Manager

« Svar #26468: 20 Jul 2009, 15:26 »

VK, du sagde selv at man ikke skulle male fanden på væggen. Wink

og til de Brøndby-fans der vil demonstrere: medmindre at i ingen hjerne har, hvad med at droppe det indtil vi har en 100% rigtig forklaring på sagen?

Jeg maler skam ikke fanden på væggen, jeg syntes jeg siger tingene som de er Peace..

Der er ikke styr på en skid i klubben, og jeg syntes det er tragisk at samme ledelse vil være DK's bedste, når deres fremgangsmåde for at nå det hører alt andet end en prof virksomhed til crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #26469: 20 Jul 2009, 15:31 »

I kan bare ringe til Per B. crazy

"Yderligere oplysninger om denne meddelelse kan fås hos bestyrelsesformand Per Bjerregaard på tlf. 43 63 08 10" - klippet fra brondby.com - ring dooog mennesker! Wink

Chakana
Manager

« Svar #26470: 20 Jul 2009, 15:38 »

"De har ringet til Brøndby IF, alle linier er optagede. Vent venligst."

Arsenal Football Club

Visby
Ynglingespiller

« Svar #26471: 20 Jul 2009, 15:39 »

I kan bare ringe til Per B. crazy

"Yderligere oplysninger om denne meddelelse kan fås hos bestyrelsesformand Per Bjerregaard på tlf. 43 63 08 10" - klippet fra brondby.com - ring dooog mennesker! Wink

HAHA!  funny Genialt Peace

Fc København !

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #26472: 20 Jul 2009, 15:46 »

PB du skyder dig selv i foden, det du har skabt er du igang med at ødelægge fuldstændig, så er vi snart på 0 igen eller værre -1.
TAG DIG SAMMEN, UD MED DIG OG DIN KLAMME SØN!

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #26473: 20 Jul 2009, 16:00 »

En ting kan vi da være sikre på.. Det her ødelægger da totalt muligheden for at hente nye spillere i dette transfervindue. Bye bye Bernburg...

Anyways, et købstilbud er blevet dementeret i en meddelse til fondsbørsen.

Hvad angår økonomi. Kan godt være BIF har haft driftsunderskud i den seneste tid. Men vores egenkapital er stadig kæmpe stor. BIF har ligaens største sponsorat. Påtrods af succes i både CL og UEFA har Aab problemer med økonomien pga. andre sportsområder. Vores økonomi er stadig foran...

Hvis Hermann H. ikke har ønsket at følge bestyrelsens linie er det Per Bjerregaards job at fyre Hermann. Lad os nu lige lade dem forklare sig, før alle taler om nepotisme og nedlader sig til at kalde folk for klamme. Kæpheste...

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #26474: 20 Jul 2009, 16:16 »

havde set en fyring af kent som åbenlys men hermann havde jeg sgu ikke set komme... spørgsmålet er om det fordi hermann ville fyrre kent

Sider: 1 ... 1763 1764 [1765] 1766 1767 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010