home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:59 Lavilldrymn Blogs ethyl phenethylcarbama...
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 621 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1760 1761 [1762] 1763 1764 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4750252 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26415: 20 Jul 2009, 00:03 »

Så kun de første 40 minutter i dag (+ en lille smule af anden halvleg), og der så det fint ud.. Men hvordan i alverden kan folk stille sig tilfredse med en uafgjort? Rullende Øjne Er så træt af at man bare tænker "ok, vi spillede mod et godt hold, vi kan tillade os at tabe point".. Nej! Vi bør ikke stille os tilfredse med at tabe point til noget hold! Hvis mentaliteten er sådan på holdet også, så kan jeg da lige love jer for, at vi ligger i 1. division inden for et par sæsoner! Hvad sker der!? Man skal gå efter sejren mod alle hold, selv Barcelona, Madrid og hvad de ellers hedder. Hvis man ikke gør det.. hvad spiller man så for?
Undskyld men du lyder ret naiv.. Og som om du ikke har set kampen til fulde hvilket du så heller ikke har Peace

Hver og en spiller leverer det vedkommende kan i dag!.. Alle kæmper, det offensive kører "ok" i dag hvilket ikke er nok, men tror ikke det bliver anderledes under Kent!

Vi møder en utrolig god modstander som jeg faktisk syntes er os overlegen i mange af spillets facetter.. Vi kommer enda bagud!.. Hvis man på den baggrund ikke kan nøjes med x, mod et hold der bliver kaldt første udfordrer til fck, jamen så bør man imo vågne op!

Alle leverede hvad de kunne, og det taktiske oplæg var korrekt.. Ingen kan lastes for noget i dag, og dermed kan man ikke bebrejde det ene point.. Vi fik det minimale vi kunne tåle i dag, samtidigt med at faxe igen viste flaget og bakkede op hele vejen igennem(fuck min hals Grin )

Alt i alt en god dag Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Pepe
Gæst

« Svar #26416: 20 Jul 2009, 00:09 »

Vi kommer enda bagud!..

Dog ikke Peace Ousman Jallow scorede på straffespark inden OB scorede Smiley Ellers er jeg enig i dit indlæg. Brøndby formår at få angrebsspillet nogenlunde i gang, og der var nogle flotte offensive aktioner. Dog synes jeg, at forsvarsspillet så lidt sejlende ud i første halvleg (så ikke så meget af anden halvleg)
OB er de seneste par år blevet et klassehold, og Brøndby er på niveau med - nærmest på niveauet under - OB..

Så en god indsats alt i alt Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #26417: 20 Jul 2009, 00:12 »

Dog ikke Peace Ousman Jallow scorede på straffespark inden OB scorede Smiley Ellers er jeg enig i dit indlæg. Brøndby formår at få angrebsspillet nogenlunde i gang, og der var nogle flotte offensive aktioner. Dog synes jeg, at forsvarsspillet så lidt sejlende ud i første halvleg (så ikke så meget af anden halvleg)
OB er de seneste par år blevet et klassehold, og Brøndby er på niveau med - nærmest på niveauet under - OB..

OB scorede jo også til 2-1, kære Jakob. Peace

Pepe
Gæst

« Svar #26418: 20 Jul 2009, 00:13 »

OB scorede jo også til 2-1, kære Jakob. Peace

God pointe..  Peace

Klokken er mange Grin

verdenskrig
Manager

« Svar #26419: 20 Jul 2009, 00:14 »

Jep, og det eneste jeg har at udsætte noget på, er de fede idiot som lavede det straffespark.. TOTALT unødvendigt og det ødelagde alt for os, og gør at holdet går til pausen med dårlig smag i munden.. Utilgiveligt!

Men i anden halvleg kommer vi jo bagud, og alle ved at OB er gode til at stå rigtigt når de er foran.. Så på den baggrund er 1 point kanon, når vi faktisk i en del af kampen så ud til at få 0  Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

N17
Manager

« Svar #26420: 20 Jul 2009, 00:27 »

Det "irritere" mig faktisk lidt lige den dag jeg har damen med på stadion og vi vælger at sætte os på loxam tribunen.. også laver man lige den klasse at få hele siden med til at hoppe, ville så godt have set det! haha. Men enig... der er "store" muligheder på den tribune for ekstra støtte til drengene... folk er friske... når altså de bliver bedt om det Opstemt.

Jeg havde en pige på 11 med derinde, så valgte også Loxam. Ville sgu også gerne have set det.. Håber det er optaget et eller andet sted Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Bimmand
Gæst

« Svar #26421: 20 Jul 2009, 00:39 »

Dejlig kamp idag, synes Farnerud er for meget egotripper, han prøver hele tiden at kører selv, prøv dog at spille bolden engang i mellem og så var det fandme dejligt at se Fætter Agger på banen, det har han squ fortjent den knægt.

Altid FCK
Manager

« Svar #26422: 20 Jul 2009, 00:52 »

Dejlig kamp idag, synes Farnerud er for meget egotripper, han prøver hele tiden at kører selv, prøv dog at spille bolden engang i mellem og så var det fandme dejligt at se Fætter Agger på banen, det har han squ fortjent den knægt.

Hvorfor har han fortjent det?

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

verdenskrig
Manager

« Svar #26423: 20 Jul 2009, 01:03 »

Hvorfor har han fortjent det?
Ved at komme godt flot fra skader og vise en professionel samt engageret indsats, hver gang med en energi man ik ser fra mange på vores hold

Cool

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #26424: 20 Jul 2009, 01:20 »

Ved at komme godt flot fra skader og vise en professionel samt engageret indsats, hver gang med en energi man ik ser fra mange på vores hold

Hørt! eller Læst! synes han skal havde chancen for start snart

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Brodtgaard
Manager

« Svar #26425: 20 Jul 2009, 09:04 »

Kasi-Jesper byder på Brøndby IF
http://www.business.dk/article/20090720/borsnyt/90720002/

Magtopgør mellem Brøndby-ledelsen og Per B
http://www.business.dk/article/20090720/borsnyt/90720001/

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #26426: 20 Jul 2009, 09:05 »

Bud afgivet på Brøndby IF:
http://www.onside.dk/node/37324

Per Bjerregaard ligner en færdig mand som bestyrelsen formand - Ja tak! Jesper Nielsen ser ud som at blive den nye formand, men han får dog ikke lov til at købe klubben.

Jeg synes bare ikke at Per Bjerregaard kan gå ind og afslå buddet, uden at informere, Brøndbyernes I.F. Fodbold Fond, der sidder på 43 procent af stemmerne, i beslutningen om at afvise tilbuddet.

United-styrer
Gæst

« Svar #26427: 20 Jul 2009, 09:22 »

Jeg håber for guds skyld ikke, at Kasi-Jesper bliver formand. Han kan virke forfriskende bombastisk og visionær i kontrast til Brøndby-ledelsen, men han har det hele i munden, og jeg ville ikke være tryg ved, at Brøndbys fremtid hvilte i hans hænder.

Brodtgaard
Manager

« Svar #26428: 20 Jul 2009, 09:31 »

Jeg er enig med US - men jeg kunne dog godt tænke mig at nogle af de mange sponsorkroner bliver brugt på indkøb af et par KLASSE-angribere!

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #26429: 20 Jul 2009, 09:36 »

Jeg er er glad så længe at far- og søn Bjerregaard smutter.

Sider: 1 ... 1760 1761 [1762] 1763 1764 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010