home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 628 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1759 1760 [1761] 1762 1763 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4751280 gange)
Ani-Kid
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26400: 19 Jul 2009, 20:21 »

Nu må i stoppe med 'Fyr Kent!'.

Han har lige haft en god kamp imod et super stærkt OB hold?

Brøndby til jeg dør !

United-styrer
Gæst

« Svar #26401: 19 Jul 2009, 20:32 »

O.k. kamp i dag. OB spiller grimt og destruktivt fodbold, og det var derfor svært for os at få gang i spillet. Men vi forsøgte, og fraset de første 20-25 minutter var vi det bedste hold. En skam at Max ikke får dirigeret sin store mulighed til slut ud i siden, men både resultat og spil var tåleligt i dag.
« Seneste Redigering: 19 Jul 2009, 20:42 af United-styrer » Logged

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #26402: 19 Jul 2009, 20:33 »

Hey, stop nu lige med det dér fyr Kent nu. Vi spillede mod OB, dvs. at vi ikke burde kunne forvente en sejr. Vi spillede en ok kamp, selvom der var mange personlige fejl. VI hev en flot 2-2 hjem, og vi kom tilbage fra at have været bagud. Anders Hermannsen dømte en rædsom kamp, og det gik ud over begge hold. Men jeg synes Kent har gjort, hvad han kunne i denne kamp. Vi spillede faktisk for en sejr.

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #26403: 19 Jul 2009, 21:02 »

Jeg synes faktisk vi spiller en god kamp idag.
For det først var det dejligt at se Jan K på bænken, og jeg synes Mike spillede en flot kamp.
Vi kommer ikke frem til de helt store chancer, men til tider flot spil.
Ærgeligt at Max ikke for den i kassen til sidst.

PS.
Vi bliver nok snart flyttet til den svenske liga: Jon Jönsson, Max von Schlebrügge, Samuel Holmén, Alexander Farnerud og Mikael Nilsson alle var i startopstillingen.

-LFC-
Manager

« Svar #26404: 19 Jul 2009, 23:05 »

Fornuftig kamp i dag. Skidedejligt at være tilbage på stadion efter pausen og rart at se en trods alt lille forbedring. Synes stadig det halter lidt med at tilspille sig chancerne, men det er svært når Farnerud konstant skal sænke farten i spillet når han har bolden. Kent Nielsen havde set rigtigt med at tage Mike Jensen med istedet for Jan Kristiansen, hvilket klart hævede niveauet på vores kantspil. Jan Kristiansen viste mig ikke nogen grund til han skal være med da han kom ind. Han var ligeså røvelendig som han plejer. Smiley

Faktisk helt udemærket kamp, håber at Kent fortsætter med Mike istedet for Jan K, mens vi skal have Bernburg og Ilsø til, så kan det måske blive ganske udemærket.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #26405: 19 Jul 2009, 23:18 »

Var faktisk en godkendt kamp fra BIF idag..
men.. ved ikke om man kunne se det på TV, men jeg sad på den ene langside.. Og der skulle hele tribunen hoppe i takt med faxe..
der skulle vel tilfældigtvis ikke være en/nogle derinde der fik optaget det på sin mobil? Opstemt ... what are the odds.... men man kan være
heldig.. det må have set vildt fedt ud enten i tv eller hvis man sad på en af de andre tribuner...

Oester30
Ynglingespiller

« Svar #26406: 19 Jul 2009, 23:19 »

Enig med de fleste.

Ganske god indsats idag, rigtig underholdende kamp.

Mener også helt sikkert at Mike spillede en god kamp, forhåbentlig bliver han også foretrukket fremover.
Nej, der blev ikke skabt så mange chancer, og jeg syns også stadig der er mange lange bolde - men spillet var langt bedre end jeg havde frygtet. Forsvaret virkede stærkt for det meste, dog passive i få situationer.
Alt i alt en lovende sæsonstart, og et hæderligt resultat.

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

-LFC-
Manager

« Svar #26407: 19 Jul 2009, 23:21 »

Var faktisk en godkendt kamp fra BIF idag..
men.. ved ikke om man kunne se det på TV, men jeg sad på den ene langside.. Og der skulle hele tribunen hoppe i takt med faxe..
der skulle vel tilfældigtvis ikke være en/nogle derinde der fik optaget det på sin mobil? Opstemt ... what are the odds.... men man kan være
heldig.. det må have set vildt fedt ud enten i tv eller hvis man sad på en af de andre tribuner...
Haha, stod på Faxe og vi var da et par stykker på Faxe der åbnede øjnene, da langsiden begyndte at hoppe med. Grin Thumbs Up

BenMusalho
Gæst

« Svar #26408: 19 Jul 2009, 23:27 »

Så kun de første 40 minutter i dag (+ en lille smule af anden halvleg), og der så det fint ud.. Men hvordan i alverden kan folk stille sig tilfredse med en uafgjort? Rullende Øjne Er så træt af at man bare tænker "ok, vi spillede mod et godt hold, vi kan tillade os at tabe point".. Nej! Vi bør ikke stille os tilfredse med at tabe point til noget hold! Hvis mentaliteten er sådan på holdet også, så kan jeg da lige love jer for, at vi ligger i 1. division inden for et par sæsoner! Hvad sker der!? Man skal gå efter sejren mod alle hold, selv Barcelona, Madrid og hvad de ellers hedder. Hvis man ikke gør det.. hvad spiller man så for?

fc-hansen
Manager

« Svar #26409: 19 Jul 2009, 23:31 »

Så kun de første 40 minutter i dag (+ en lille smule af anden halvleg), og der så det fint ud.. Men hvordan i alverden kan folk stille sig tilfredse med en uafgjort? Rullende Øjne Er så træt af at man bare tænker "ok, vi spillede mod et godt hold, vi kan tillade os at tabe point".. Nej! Vi bør ikke stille os tilfredse med at tabe point til noget hold! Hvis mentaliteten er sådan på holdet også, så kan jeg da lige love jer for, at vi ligger i 1. division inden for et par sæsoner! Hvad sker der!? Man skal gå efter sejren mod alle hold, selv Barcelona, Madrid og hvad de ellers hedder. Hvis man ikke gør det.. hvad spiller man så for?
en kraftig overdrivelse! Opstemt

Men et er at være tilfreds med uafgjort efter kampen, som i er, et andet er at være før, og det var i ikke. Inden kampen gik i jo efter at vinde, og gør alle hold vel, men som kmpen skrider frem, kan man stille sig tilfreds med uafgjort, udfra kampens forløb, og tror jeg i skal være, da den kunne være blevet både fugl og fisk Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

BenMusalho
Gæst

« Svar #26410: 19 Jul 2009, 23:35 »

en kraftig overdrivelse! Opstemt

Men et er at være tilfreds med uafgjort efter kampen, som i er, et andet er at være før, og det var i ikke. Inden kampen gik i jo efter at vinde, og gør alle hold vel, men som kmpen skrider frem, kan man stille sig tilfreds med uafgjort, udfra kampens forløb, og tror jeg i skal være, da den kunne være blevet både fugl og fisk Smiley
Måske, måske ikke Peace

Uenig. Så kan man stille sig utilfreds med at man ikke spillede godt nok til at vinde, og at man derfor ikke vandt. Imo. kan man aldrig (!!!) som professionel sportsmand stille sig tilfreds med andet end sejr..

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #26411: 19 Jul 2009, 23:39 »

Jeg synes X i den her kamp var fair nok... taget i betraktning af vi Får et straffe som aldrig burde være dømt og Ob har en på stolpen godt nok efter de har flyttet bolden en meter længere til hvor det blev begået altså frisparket..... Vi har selvfølgelig power max der er rimelig uheldig med at "Hangekand" (lindegård) står det rigtige sted....

Synes sku det så fint ud i dag med fisse mike og JJ i starteren....

Så alt i alt er det vel bestået...  MEn vi skal selvfølgelig vinde på hjemmebane og det kommer osse FORZA BIF

Brøndby ´96
Arsenal ´96

N17
Manager

« Svar #26412: 19 Jul 2009, 23:43 »

Haha, stod på Faxe og vi var da et par stykker på Faxe der åbnede øjnene, da langsiden begyndte at hoppe med. Grin Thumbs Up

Det var faktisk imponerende så mange som hoppede med, men det hjalp altså at Genie lige kom over et smut. Tror faktisk der er en del folk der er villige til at bidrage, men som mangler et spark bagi Wink)

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #26413: 19 Jul 2009, 23:49 »

Det var faktisk imponerende så mange som hoppede med, men det hjalp altså at Genie lige kom over et smut. Tror faktisk der er en del folk der er villige til at bidrage, men som mangler et spark bagi Wink)
Det "irritere" mig faktisk lidt lige den dag jeg har damen med på stadion og vi vælger at sætte os på loxam tribunen.. også laver man lige den klasse at få hele siden med til at hoppe, ville så godt have set det! haha. Men enig... der er "store" muligheder på den tribune for ekstra støtte til drengene... folk er friske... når altså de bliver bedt om det Opstemt.

-LFC-
Manager

« Svar #26414: 19 Jul 2009, 23:56 »

Vi bliver nødt til at stille os tilfreds med uafgjort på hjemmebane til tider, da nutidens Brøndby ikke er ligeså overlegent som det gamle Brøndby, som kun FCK reelt kunne slå. Mens vi havde krise så rejste de andre hold sig og kom op på vores niveau. Vi er stadig ikke over et hold som OB og under et hold som FCK, mens Midtjylland heller ikke er langt fra. Derfor er det ok at være tilfreds, da spillerne desuden gjorde hvad de kunne, også er det svært at forlange mere. Synes stadigt, at der er taktiske problemer, men der var en lille fremgang at spore i dag. Også vidste drengene da god moral, da de kom tilbage fra OB's føring.

Sider: 1 ... 1759 1760 [1761] 1762 1763 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010