home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 617 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1750 1751 [1752] 1753 1754 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4744463 gange)
bibo123
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26265: 16 Jul 2009, 22:35 »

Så du kampen? Virker ikke sådan. Autopiloten kører, også kender man det deprimerede hjørne på FmFreaks. Brøndby-tråden har én holdning og når den først er fundet, så er alt det der sker i verden udenom tilsyneladende ligemeget.

Det positive:
Vi spiller en god første halveg. Til dem der tilsyneladende ikke så kampen, så var der ikke defensivt spil, vi lavede ingen lange bolde.. Istedet var der korte afleveringer. 1-2 spil. Lidt fornuftigt sideskift og gode dybdeløb. Især Holmen blev fundet i dybden. Efter 1. halveg burde vi havde været foran med 3 mål.

Det negative:
Vi bliver slået ud af et mål.. Fans pifter efter 1. halveg (den bedste halveg jeg har set os spille i lang tid.) Vi savner i den grad en angriber. Farnerud spiller en ok kamp, men er slet ikke nok til stede der hvor han skal være. Helt fremme. Istedet er han ofte en spilstation og er generelt for langsom til at sende bolden videre til en medspiller.

Overordnet set.. ja skidt at vi ikke vinder. Vi burde have vundet. Fortjente esterne det? Slet ikke... De havde ingen chancer og 3 hjørnespark, hvor de er vanvittigt heldige.

Kent viste i dag, hvad han har planer om. Vi spiller offensivt en fornuftig kamp. Nu mangler vi i den grad bare en angriber...

det er jo lige meget at spille en god første halveg også spille en anden halveg hvor man spiller af lort og taber 0-1

,,

verdenskrig
Manager

« Svar #26266: 16 Jul 2009, 22:35 »

Så du kampen? Virker ikke sådan. Autopiloten kører, også kender man det deprimerede hjørne på FmFreaks. Brøndby-tråden har én holdning og når den først er fundet, så er alt det der sker i verden udenom tilsyneladende ligemeget.

Det positive:
Vi spiller en god første halveg. Til dem der tilsyneladende ikke så kampen, så var der ikke defensivt spil, vi lavede ingen lange bolde.. Istedet var der korte afleveringer. 1-2 spil. Lidt fornuftigt sideskift og gode dybdeløb. Især Holmen blev fundet i dybden. Efter 1. halveg burde vi havde været foran med 3 mål.

Det negative:
Vi bliver slået ud af et mål.. Fans pifter efter 1. halveg (den bedste halveg jeg har set os spille i lang tid.) Vi savner i den grad en angriber. Farnerud spiller en ok kamp, men er slet ikke nok til stede der hvor han skal være. Helt fremme. Istedet er han ofte en spilstation og er generelt for langsom til at sende bolden videre til en medspiller.

Overordnet set.. ja skidt at vi ikke vinder. Vi burde have vundet. Fortjente esterne det? Slet ikke... De havde ingen chancer og 3 hjørnespark, hvor de er vanvittigt heldige.

Kent viste i dag, hvad han har planer om. Vi spiller offensivt en fornuftig kamp. Nu mangler vi i den grad bare en angriber...

Ja det er maks flot at vi spiller en god offensiv kamp.. Men hva fanden nytter det når vi ikke får den ind.. Det er da lige så meget kents ansvar at træne skudtræning med spillerne sådan at de har køligheden i kampene.. Vores spillere går jo i panik når de får chancen.. at de andres målmænd gang på gang står godt mod os er ikke er udtryk for manglende marginaler: Det er et udtryk for manglende dygtighed/træning..

Og igen igen igen.. Hvad sker der når vi kommer bagud.. Så står alle spillerne og glor underligt på hinanden.. Ingen ved hvad de skal, ingen har nogle opgaver længere og forvirringen er totalt.. Svaret på det er= Ingen plan B fra træneren..

Og det eneste Kent bestiller når hans hold har mest brug for opbakning fra træneren, er at sidde på sin fede stol og glo fodbold..

Jeg syntes det er så sødt at folk igen igen forsøger at forsvare kent.. Faktum er at vi har tabt igen... Ligesom vi gjorde i de tre sidste kampe i foråret, og ligesom vi endnu ikke har vundet i den nye sæson... Inkl træningskampe..

Konklusionen= Kent har STADIG ikke bevist sit værd.. Hvor længe skal han have.. 1 år til?.. 2 år til ?.. 3 år til ?..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Gosser
Manager

« Svar #26267: 16 Jul 2009, 22:37 »

Andersen, nu skal du så også lige huske på, hvilket hold det var vi mødte. Et hvert andet SAS-Liga mandskab ville have slået dem i dag. Og ja, vi spiller en fin første halvleg. Men hvad hulen skal vi bruge spil der er flot 70% af tiden til, når vi alligevel ikke kan ramme målet og hinanden.

Selvfølgelig kan vi spille flot fodbold mod et mandskab, som Flora Talin. Vent du til SAS-Ligaen begynder. Vi får prygl, hvis ikke noget mirakuløst sker.

Edit: Og hvor har du ret, VK. Det rammer hovedet på sømmet.
« Seneste Redigering: 16 Jul 2009, 22:39 af Gosser » Logged

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #26268: 16 Jul 2009, 22:37 »

Men talte du så hvor mange gange bolden var nede og vende hos Max og Mikkel ?

Du mener heller ikke at det er defensivt når man tager en angriber ud med en angriber ?
Ja, selvfølgelig sad jeg med kuglerammen og holdt styr på det... eller.

En angriber er træt og vi sender friske ben på banen. Hvad er der nu galt i det? Problemet var ikke mangel på chancer, det var mangel på at en smed den i kassen. I aften var ikke Jallows aften = man forsøger sig med Agger...
Skulle vi stille op i 0-5-5?

Desuden deltager især Max i spillet, gennem hans raids.. fornuftigt at han f.eks. fører bolden frem, hvis der ikke er nogen fri..

KF
Landsholdsspiller

« Svar #26269: 16 Jul 2009, 22:38 »

Tålmodighed betaler sig jo af og til. Alex Ferguson er et glimrende eksempel.

Hvorvidt tålmodighed med Kent Nielsen betaler sig er et andet spørgsmål. Jeg kan dog umiddelbart ikke se nogle oplagte afløsere, og det virker nu mest som om, at Brøndby kun fungerer med Køhlert ved roret. Jeg tror lige så meget, det er et problem hos spillerne som hos Kent Nielsen.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Kaptajnkjaer
Lilleputspiller
*

« Svar #26270: 16 Jul 2009, 22:40 »

Lyt til Andersen, han har ret. I andre er altså nogle vrede koalaer.. Køl ned og skriv nogle rationelle tanker i morgen.

verdenskrig
Manager

« Svar #26271: 16 Jul 2009, 22:41 »

Ja, selvfølgelig sad jeg med kuglerammen og holdt styr på det... eller.

En angriber er træt og vi sender friske ben på banen. Hvad er der nu galt i det? Problemet var ikke mangel på chancer, det var mangel på at en smed den i kassen. I aften var ikke Jallows aften = man forsøger sig med Agger...
Skulle vi stille op i 0-5-5?

Desuden deltager især Max i spillet, gennem hans raids.. fornuftigt at han f.eks. fører bolden frem, hvis der ikke er nogen fri..

En angriber var træt?.. Undskyld er det ikke fuldtids proffer med fysisk træner osv.. Vi spiller mod et hold der spiller i et superlavt tempo.. Hvis angriberne allerede er trætte mod dem tør jeg da slet ik vente til sæsonen.. Det er da en krampagtig undskyldning for at skifte en angriber ud..
Og hvis det er sandt, er det simpelthen TIL GRIN!!

Min konklusion på det er som slikkels: Typisk kent, safety first!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #26272: 16 Jul 2009, 22:43 »

Lyt til Andersen, han har ret. I andre er altså nogle vrede koalaer.. Køl ned og skriv nogle rationelle tanker i morgen.
Ja vi tager allesammen fejl, og vi spiller sku generelt noget klassebold på det høje niveau som vi burde, enda over en hel kamp..

Og jeg er skam ikke sur Grin.. Jeg syntes det er komisk at Kent og spillerne igen udstiller sig selv.. I det mindste er det ikke mig der får penge i hovede og røv, har flere tusinde idoler, men ikke formår det simple job jeg er sat til.. Her taler jeg både om kent og spillerne! DET er tankevækkende Peace

Cool

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #26273: 16 Jul 2009, 22:43 »

Jeg siger ikke, at det er godt nok, at vi ikke vandt. Men det er for latterligt at høre på kæphestene. "Defensive Kent Nielsen". Faktum er, at vi ikke spiller en defensiv kamp i dag. Vi spillede offensivt og i 1. halveg var Flora Tallinn kegler i BIF-show.

Jeg ved ikke hvilken Plan B. Kent skal hive op af hatten. Det er trods alt ikke Kent der kan skifte sig selv ind, også skyde kuglen over stregen... Det er da klart, at folk får mentale problemer, når der konstant bliver buhet. Og de ved, at de nu igen er ude i problemer og en massiv kritik. Desuden.. de sidste 3 kampe i SIDSTE sæson. Prøv nu at lade holdet starte fra scratch istedet for at hive gamle resultater frem.

Skulle Kent være fyret i sommer, havde vi haft ENDNU en indkøringsperiode. Vise nosser og fyre ham ligesom Chelsea.. Ja for det har også fungeret vanvittig godt. Eller i Real Madrid som jo vandt meget i år. Nej vent hvad? Som KF siger, se Ferguson. De fleste af jer tror det næppe, man han var på vippen i starten i Man U. Nu er han klublegende og en af verdens bedste trænere.

Netop fordi han bl.a. har arbejdsro... Vi har et mentalitets problem, men holdets "12. mand" har vist skiftet over til modstanderen. Egoistisk buhen hjælper kun modstanderen..

PS. Lyt til KaptajnKjaer. Han taler 100 % sandt.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #26274: 16 Jul 2009, 22:48 »

Derudover er Brøndbys helt store problem så ikke, at de simpelthen mangler en vaskeægte striker? Jallow, Madsen og Agger løber jo rundt uden for feltet. Hvis Brøndby nu havde haft en mand inde i boksen, så havde den jo stået 3-0 ved halvleg - og så var den kamp blev kørt hjem for længst.

Jeg følger umiddelbart ikke nok med i dansk fodbold, men er Bernburg denne goalgetter-type eller skal der andre kræfter til?

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #26275: 16 Jul 2009, 22:50 »

Vi kan da starte med at sige at vi slet ikke vandt en eneste Venskabskamp i opstarten det siger måske ikke meget men det giver da ikke særlig høj Moral og Selvtillid.

FCN-BIF 3-3
Gronningen-BIf 2-2
Bielefield - Bif 1-0
BIF-PSV 1-2

Vil da sige at det burde da være 3 kampe med sejr . Det ok at tabe til PSV ..

Vi skal alle være her.

verdenskrig
Manager

« Svar #26276: 16 Jul 2009, 22:50 »

Jeg siger ikke, at det er godt nok, at vi ikke vandt. Men det er for latterligt at høre på kæphestene. "Defensive Kent Nielsen". Faktum er, at vi ikke spiller en defensiv kamp i dag. Vi spillede offensivt og i 1. halveg var Flora Tallinn kegler i BIF-show.

Jeg ved ikke hvilken Plan B. Kent skal hive op af hatten. Det er trods alt ikke Kent der kan skifte sig selv ind, også skyde kuglen over stregen... Det er da klart, at folk får mentale problemer, når der konstant bliver buhet. Og de ved, at de nu igen er ude i problemer og en massiv kritik. Desuden.. de sidste 3 kampe i SIDSTE sæson. Prøv nu at lade holdet starte fra scratch istedet for at hive gamle resultater frem.

Skulle Kent være fyret i sommer, havde vi haft ENDNU en indkøringsperiode. Vise nosser og fyre ham ligesom Chelsea.. Ja for det har også fungeret vanvittig godt. Eller i Real Madrid som jo vandt meget i år. Nej vent hvad? Som KF siger, se Ferguson. De fleste af jer tror det næppe, man han var på vippen i starten i Man U. Nu er han klublegende og en af verdens bedste trænere.

Netop fordi han bl.a. har arbejdsro... Vi har et mentalitets problem, men holdets "12. mand" har vist skiftet over til modstanderen. Egoistisk buhen hjælper kun modstanderen..

Enig, vi var ikke defensive i dag.. Men vi var for kontrollerende da vi faktisk burde satse og sætte dem under maksimalt pres!

En eller anden ændring.. En forsvarer ud og en angriber ind.. Et system skifte.. Bischoff på toppen.. et eller andet..
Men hva nytter det at kører hele anden halvleg igennem, uden at skabe noget reelt.. Til sidst spiller vi stadig med 4 i bagkæden.. Og de ligger med en halv mande på toppen.. det kan simpelthen ikke være rigtigt, og det er IGEN et udtryk for kent.
Safety first!

Og igen.. Hvis spillerne havde spillet med hjertet resten af sæsonen og leveret en fornuftig afslutning ville der ikke være samme sure miner nu.. De ligger som de har redt!

Husk selv på hvor populære og elsket de var i vinters.. Jeg fatter ikke hvorfor man ikke kan give spillerne klar besked når de ikke leverer det simple job de er sat til!

det er muligt, men hva nytter det at beholde den nuværende træner når hans metoder åbenlyst ikke fungere.. Det er da håbløst naivt så at bruge argumentet med en ny indkøringsperiode.. For hvis den træner vi får har nogle metoder der virker vil det kunne ses med det samme..

Bedste eks: Rioch vs kuhn!

Og egoistisk buhen eksisterer ikke hvis der levers hvad der kræves..

Og undskyld mig.. er det ikke snart på tide at spillerne/staben betaler tilbage for den massive opbakning i krisen?

Cool

Kaptajnkjaer
Lilleputspiller
*

« Svar #26277: 16 Jul 2009, 22:51 »

hvor er den enig knap?  ticked off

Citat af: world war
Ja vi tager allesammen fejl, og vi spiller sku generelt noget klassebold på det høje niveau som vi burde, enda over en hel kamp..

Og jeg er skam ikke sur Grin.. Jeg syntes det er komisk at Kent og spillerne igen udstiller sig selv.. I det mindste er det ikke mig der får penge i hovede og røv, har flere tusinde idoler, men ikke formår det simple job jeg er sat til.. Her taler jeg både om kent og spillerne! DET er tankevækkende Peace

Det var måske på en billig baggrund, men vi spiller da med et koncept i første halvleg hvilket vi har manglet. Havde vi vundet havde alle herinde sagt "nu vil vi have guld og vinde uefa cuppen" men sådan gi kdet ikke. Jeg er mest af alt spændt på ligakampen mod OB for at sikker på vi nok skal vinde i Estland.

verdenskrig
Manager

« Svar #26278: 16 Jul 2009, 22:52 »

Derudover er Brøndbys helt store problem så ikke, at de simpelthen mangler en vaskeægte striker? Jallow, Madsen og Agger løber jo rundt uden for feltet. Hvis Brøndby nu havde haft en mand inde i boksen, så havde den jo stået 3-0 ved halvleg - og så var den kamp blev kørt hjem for længst.

Jeg følger umiddelbart ikke nok med i dansk fodbold, men er Bernburg denne goalgetter-type eller skal der andre kræfter til?

Nu bryder jeg mit princip, og skriver til dig alligevel!

Jeg er helt enig med dig, og problemet er at den striker vi har i klubben ikke holder niveau rent teknisk, og konstant er skadet (duncan).. de andre er alt for meget undervejs!

Jo Bernburg kunne være en perfekt tilfjøjelse da han er en duncan med teknik og hurtighed Thumbs Up

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #26279: 16 Jul 2009, 22:53 »

hvor er den enig knap?  ticked off

Det var måske på en billig baggrund, men vi spiller da med et koncept i første halvleg hvilket vi har manglet. Havde vi vundet havde alle herinde sagt "nu vil vi have guld og vinde uefa cuppen" men sådan gi kdet ikke. Jeg er mest af alt spændt på ligakampen mod OB for at sikker på vi nok skal vinde i Estland.

Og hvor er det koncept da vi kommer bagud?.. vi spiller enda mod en middelmådig modstander og bliver slået het ud af vores "koncept" da vi kommer bagud... Tragisk  Peace

Cool

Sider: 1 ... 1750 1751 [1752] 1753 1754 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010