home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 625 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1749 1750 [1751] 1752 1753 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4743651 gange)
Slikkel
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26250: 16 Jul 2009, 22:12 »

Vi får da gigantisk smæk af OB .. Jeg tør ikke tænke på hvis vi startede med FCK i PARKEN .. så kunne 5-0 sejren nok blive taget fra os .

Men jeg tror sku OB vinder 2 eller 3-0 på søndag .. fordi jeg tror ikke Brøndby har købt en spiller inden søndag eller de kommer op i gear .

De burde give folk deres penge igen dem som betalte for at se kampen på stadion .

Vi skal alle være her.

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #26251: 16 Jul 2009, 22:22 »

Ja, det var en virkelig flot kamp af Brøndby.
Vi spiller pt. i top 3 i hele DK, flot kamp, uheldigt resultat! Kom igen gutter, guldet skal nok komme hjem!

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #26252: 16 Jul 2009, 22:23 »

Ja, det var en virkelig flot kamp af Brøndby.
Vi spiller pt. i top 3 i hele DK, flot kamp, uheldigt resultat! Kom igen gutter, guldet skal nok komme hjem!

Har du set en anden kamp end den jeg så på 3+ ?

Vi skal alle være her.

verdenskrig
Manager

« Svar #26253: 16 Jul 2009, 22:23 »

Jeg vil sige det sådan..

Hvis ledelsen nu ikke fyrer kent og køber en angriber er de ikke indkompetente..

Så er de simpelthen snotdumme!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #26254: 16 Jul 2009, 22:24 »

Siger det igen Kent N er til bundklubber og midterklubber ikk top men selvfølgelig kan han jo få Os ned i midten af tabellen nej Raus Ser kun den løsning... Hvis Kasi-Jespers Penge er der som man høre ud af til som må han altså op med pungen og få købt en Ordtenlig træner og En Bernburg som jeg dog snart tror lander efter Fcn har købt Lawan....

Det her er sku en skændsel for BiF der har ikk været meget top klub over os efter kent "Deffensiv" Nielsen tog over....

Brøndby ´96
Arsenal ´96

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #26255: 16 Jul 2009, 22:24 »

Ha ha ha! Hvor er det til grin, jeg vil personligt gerne undskylde til hele Danmark at vi nu skal ødelægge vores flotte regnskab i Uefa.. hold kæft hvor var det pinligt at være til stede i dag.

Undskyld!

Men det gode ved det, Allan K Pedersen modtager nok et opkald inden længe, emne: BERNBURG!

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #26256: 16 Jul 2009, 22:25 »

Jeg vil sige det sådan..

Hvis ledelsen nu ikke fyrer kent og køber en angriber er de ikke indkompetente..

Så er de simpelthen snotdumme!
HVOR ER DEN ENIG KNAP!

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #26257: 16 Jul 2009, 22:25 »

Nej slikkel, de var da rigtig gode eller? Hvad man nu kan overdrive med?

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #26258: 16 Jul 2009, 22:26 »

Ha ha ha! Hvor er det til grin, jeg vil personligt gerne undskylde til hele Danmark at vi nu skal ødelægge vores flotte regnskab i Uefa.. hold kæft hvor var det pinligt at være til stede i dag.

Undskyld!

Men det gode ved det, Allan K Pedersen modtager nok et opkald inden længe, emne: BERNBURG!

Kan vi ikke også få Morten Wieghorst med Opstemt

Vi skal alle være her.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #26259: 16 Jul 2009, 22:27 »

Nej slikkel, de var da rigtig gode eller? Hvad man nu kan overdrive med?

Hvis du skal overdrive kan du sige de spillede et niveau over hvad  FCK spillede igår .. eller du kan sige de spillede bedre end sæsonen hvor de vandt the double ...

Vi skal alle være her.

verdenskrig
Manager

« Svar #26260: 16 Jul 2009, 22:28 »

det er lige nu jeg savner at vores ledelse har AaB/ chelseas's kynisme og fyrer træneren når han ik har leveret det man forlanger..

Rioch og scolari røg på porten i en igangværende sæson og straks vendte alt for dem.. Jeg VED at det samme vil ske for os.. Spørgsmålet er bare hvor længe kent bliver..

Eller med andre ord.. Spørgsmålet er hvor smadret vores klub skal være inden han går!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #26261: 16 Jul 2009, 22:30 »

det er lige nu jeg savner at vores ledelse har AaB/ chelseas's kynisme og fyrer træneren når han ik har leveret det man forlanger..

Rioch og scolari røg på porten i en igangværende sæson og straks vendte alt for dem.. Jeg VED at det samme vil ske for os.. Spørgsmålet er bare hvor længe kent bliver..

Eller med andre ord.. Spørgsmålet er hvor smadret vores klub skal være inden han går!

Jeg tror desværre han har meget lang snor i Brøndby . Selv Carsten Broe ville være bedre .. han spiller sku da offensivt da han stod i spidsen for SønderjyskE selvom de egentlig burde forsvare sig .. men han vil gerne spille fremad og ikke stå helt tilbage på banen .

Vi skal alle være her.

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #26262: 16 Jul 2009, 22:31 »

Siger det igen Kent N er til bundklubber og midterklubber ikk top men selvfølgelig kan han jo få Os ned i midten af tabellen nej Raus Ser kun den løsning... Hvis Kasi-Jespers Penge er der som man høre ud af til som må han altså op med pungen og få købt en Ordtenlig træner og En Bernburg som jeg dog snart tror lander efter Fcn har købt Lawan....

Det her er sku en skændsel for BiF der har ikk været meget top klub over os efter kent "Deffensiv" Nielsen tog over....

Så du kampen? Virker ikke sådan. Autopiloten kører, også kender man det deprimerede hjørne på FmFreaks. Brøndby-tråden har én holdning og når den først er fundet, så er alt det der sker i verden udenom tilsyneladende ligemeget.

Det positive:
Vi spiller en god første halveg. Til dem der tilsyneladende ikke så kampen, så var der ikke defensivt spil, vi lavede ingen lange bolde.. Istedet var der korte afleveringer. 1-2 spil. Lidt fornuftigt sideskift og gode dybdeløb. Især Holmen blev fundet i dybden. Efter 1. halveg burde vi havde været foran med 3 mål.

Det negative:
Vi bliver slået ud af et mål.. Fans pifter efter 1. halveg (den bedste halveg jeg har set os spille i lang tid.) Vi savner i den grad en angriber. Farnerud spiller en ok kamp, men er slet ikke nok til stede der hvor han skal være. Helt fremme. Istedet er han ofte en spilstation og er generelt for langsom til at sende bolden videre til en medspiller.

Overordnet set.. ja skidt at vi ikke vinder. Vi burde have vundet. Fortjente esterne det? Slet ikke... De havde ingen chancer og 3 hjørnespark, hvor de er vanvittigt heldige.

Kent viste i dag, hvad han har planer om. Vi spiller offensivt en fornuftig kamp. Nu mangler vi i den grad bare en angriber...

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #26263: 16 Jul 2009, 22:32 »

Men talte du så hvor mange gange bolden var nede og vende hos Max og Mikkel ?

Du mener heller ikke at det er defensivt når man tager en angriber ud med en angriber ?

Vi skal alle være her.

Ani-Kid
Reserveholdsspiller

« Svar #26264: 16 Jul 2009, 22:35 »

Vi burde nok lige give KN en sidste chance.

Brøndby til jeg dør !

Sider: 1 ... 1749 1750 [1751] 1752 1753 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010