home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 826 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1730 1731 [1732] 1733 1734 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4216457 gange)
Romafan
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #25965: 07 Jul 2009, 13:54 »

Randrup på midtbanen?!! Så sæt dog hellere Nilsson der!

Helt enig, men spændende at de afprøver Wass på højre midtbane, hvor jeg også ser at hans kvaliteter passer bedst ind...

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #25966: 07 Jul 2009, 14:07 »

Randrup på midtbanen?!! Så sæt dog hellere Nilsson der!

Jeg synes det er et interessant eksperiment. Og ikke mindst et relevant et af slagsen. Gisla er ikke god nok, og når nu man tilsyneladende ikke kan finde en klasseforstærkning til den position, så virker det fornuftigt at forsøge at finde løsningen i den eksisterende spillertrup.

Om det er Nilsson eller Randrup som skal forsøges på pladsen betyder i første omgang ikke så meget. Begge løsninger bør forsøges.

verdenskrig
Manager

« Svar #25967: 07 Jul 2009, 15:00 »

Jeg synes det er et interessant eksperiment. Og ikke mindst et relevant et af slagsen. Gisla er ikke god nok, og når nu man tilsyneladende ikke kan finde en klasseforstærkning til den position, så virker det fornuftigt at forsøge at finde løsningen i den eksisterende spillertrup.

Om det er Nilsson eller Randrup som skal forsøges på pladsen betyder i første omgang ikke så meget. Begge løsninger bør forsøges.

Helt enig.. Jeg har fulgt netop denne sag længe på sso, og mener at argumenterne for at Randrup skal være vores nye balance spiller er slående..

Han er en utrolig klog spiller, med en rigtig god boldomgang.. Som back er han vant til at deltage i det offensive, og vant til at skulle kombinere sig frem til noget, da han ikke er den største dribler..

Han er på trods af sin størrelse rigtig fysisk stærk, og vigtigst af alt rigtig hurtig.. En hurtighed vi virkelig mangler derinde..

Jeg må med al respekt erkende at jeg ser Randrup som vores klogeste spiller efter MKD.. Dette er så rent offensivt set også de to eneste der virkelig spiller med lidt hjerne.. Det andet er bare tons tons tons og en svensker der spiller for sig selv.

Så jeg hilser randrup velkommen på midten, og så kan NIlsson bruge sin rutine på den back, hvor han er bedst.. Så går det alt sammen op  Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #25968: 07 Jul 2009, 15:54 »

Vi når sku aldrig op på 2000 sider med det her aktivitetsniveau/onliners... Er jeg noget nær den eneste Brøndby fan på fmf med en mening Grin?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #25969: 07 Jul 2009, 15:59 »

Randrup bliver næppe fast inventar på midtbanen. Han spiller der, pga. skader pt.. MKD er hjemme i DK, fordi hans kone er højgravid. Ellers havde han med al sandsynlighed spillet der.

At sige, at vi ikke har kunne finde en spiller til den centrale midt, mener jeg nu er forkert. Der er lang tid tilbage i transfervinduet og stadig tid til SAS-ligaen starter. De bedste spillere, som man kan lokke til SAS-ligaen, tester måske først muligheden for et skifte til Tyskland eller Holland. Der står BIF nok i 2. række, også derfor vi formentlig først vil se indkøb om nogen dage endnu.

kipmand
Reserveholdsspiller

« Svar #25970: 07 Jul 2009, 16:03 »

Har i nogle fif til dagens kamp? tror Brøndby hiver en 2-0 sejr i hus! så kan Kamper bare blive sat på plads! Opstemt

Engang Odense
ALTID Odense

___________________ ________
PSN: kasparlyk

verdenskrig
Manager

« Svar #25971: 07 Jul 2009, 16:06 »

Andersen@

Men Randrup skal jo heller ikke afløse MKD.. Han skal afløse gisla, som jeg syntes ødelægger mere end han gavner.. Vi kan som tophold ikke være tjent med at have så mange spiller der intet kan skabe med en bold.. (ham, jan k, duncan)

Randrup er for mig at se sammen med Jon den bedste def midt i truppen bedømt ud fra de kvaliteter de nu engang har som fodboldspillere..

Enig i det sidste, men jeg kan ikke se hvem vi sku hente.. Jeg stemmer for Leon hvis det på nogen måde er muligt Smiley

Edit:

Kipmand@

Er i ikke sammen med fcm der har eksisteret siden 1999 det hold i toppen med flest år uden et mesterskab Smiley ?

editv2: Tror med stor sikkert du kan sætte pengene på et 1 eller x.. Vi vinder ikke Peace
« Seneste Redigering: 07 Jul 2009, 16:09 af verdenskrig » Logged

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #25972: 07 Jul 2009, 16:08 »

Vi når sku aldrig op på 2000 sider med det her aktivitetsniveau/onliners... Er jeg noget nær den eneste Brøndby fan på fmf med en mening Grin?

Så brug tiden i Liverpool tråden, der er jeg næsten altid  Djævel

Tror du ikke der er en del der har ferie og derfor ikke er så aktive som de tidligere har været og derfor også det lave aktivitets niveau  Peace

kipmand
Reserveholdsspiller

« Svar #25973: 07 Jul 2009, 16:10 »

Andersen@

Men Randrup skal jo heller ikke afløse MKD.. Han skal afløse gisla, som jeg syntes ødelægger mere end han gavner.. Vi kan som tophold ikke være tjent med at have så mange spiller der intet kan skabe med en bold.. (ham, jan k, duncan)

Randrup er for mig at se sammen med Jon den bedste def midt i truppen bedømt ud fra de kvaliteter de nu engang har som fodboldspillere..

Enig i det sidste, men jeg kan ikke se hvem vi sku hente.. Jeg stemmer for Leon hvis det på nogen måde er muligt Smiley

Edit:

Kipmand@

Er i ikke sammen med fcm der har eksisteret siden 1999 det hold i toppen med flest år uden et mesterskab Smiley ?

editv2: Tror med stor sikkert du kan sætte pengene på et 1 eller x.. Vi vinder ikke Peace
Jeg er OB´er Peace

Engang Odense
ALTID Odense

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #25974: 07 Jul 2009, 16:12 »

Ja, det er da i hvert fald et eksperiment værd. Spørgsmålet er, om han kan bryde spillet. Det er også interessant, med 2 spillere (Gisla starter jo også inde..) der vil yde en lidt større defensiv indsats. MKD er ikke så stor og god defensiv. Jan K. er for langsom. Generelt forsvarer vores midtbane ringe.

Men hvad jeg synes er mere interessant, er rygtet om at Duncan skulle have vakt interesse i Tyrkiet. Ca. 11 mio. for ham. Ville være udmærket for alle, hvis han skiftede videre og vi fik en angriber der passede bedre i Kents system. Duncans (få) forcer bliver ikke brugt ordentligt, hvis vi ikke ser markant flere indlæg. Vi har brug for en angriber der kan noget på egen hånd, men samtidig har en god fysik.

verdenskrig
Manager

« Svar #25975: 07 Jul 2009, 16:12 »

Så brug tiden i Liverpool tråden, der er jeg næsten altid  Djævel

Tror du ikke der er en del der har ferie og derfor ikke er så aktive som de tidligere har været og derfor også det lave aktivitets niveau  Peace

Bare skriv noget fornuftigt så skal jeg være der Hævet Øjenbryn

Både og, for generelt er aktivitetsniveauet faldet DRASTISK siden at nogle af de ældre brugere har mindsket tiden, og vi har fået TONSVIS af onlinere Sur

Jeg er OB´er Peace

Tænk engang Rullende Øjne

Cool

kipmand
Reserveholdsspiller

« Svar #25976: 07 Jul 2009, 16:13 »

Både og, for generelt er aktivitetsniveauet faldet DRASTISK siden at nogle af de ældre brugere har mindsket tiden, og vi har fået TONSVIS af onlinere Sur

Hvad??

Engang Odense
ALTID Odense

JKJ
Gæst

« Svar #25977: 07 Jul 2009, 16:15 »

Skriver sgu da altid noget fornuftigt i tråden... altså hvis jeg selv skal sige det i hvert fald  Tunge

verdenskrig
Manager

« Svar #25978: 07 Jul 2009, 16:18 »

Ja, det er da i hvert fald et eksperiment værd. Spørgsmålet er, om han kan bryde spillet. Det er også interessant, med 2 spillere (Gisla starter jo også inde..) der vil yde en lidt større defensiv indsats. MKD er ikke så stor og god defensiv. Jan K. er for langsom. Generelt forsvarer vores midtbane ringe.

Men hvad jeg synes er mere interessant, er rygtet om at Duncan skulle have vakt interesse i Tyrkiet. Ca. 11 mio. for ham. Ville være udmærket for alle, hvis han skiftede videre og vi fik en angriber der passede bedre i Kents system. Duncans (få) forcer bliver ikke brugt ordentligt, hvis vi ikke ser markant flere indlæg. Vi har brug for en angriber der kan noget på egen hånd, men samtidig har en god fysik.

At bryde spillet er jo vigtigt at kunne som back da man tit ender i undertal, så forudseenhed er alfa omega for en god en af slagsen Smiley.. Men at gøre det på´midten skal jeg ikke kunne sige, vi får se Wink..

Jeg er faktisk uenig.. Jeg syntes der er for meget fokus på at forsvare.. Jan K bidrager med INTET brugabrt offensivt, og han lever på sin mentalitet og arbejdsstyrke når de andre har bolden.. Holmen er en knokler/tonser der er en glimrende presspiller men ikke nogen platini i det offensive.. Han er dog langt over jan k.. Gisla taler for sig selv, og i tlfælde af at randrup kommer derind vil hans fokus også være størst rent defensivt.. Så harv vi MKD der jo ellers er en glimrende kreatør, men han bliver naturligvis holdt nede og gjort til en anonym boldflytter crazy..

Jeg syntes uanset hvad bare vi skal sælge ham.. Om det er for 3 eller 10 er for mig ligemeget.. Vi bør have masser af penge, og derfor skal de slag ikke kunne betyde alverdens.. det betyder omvendt at vi kan få en ORDENTLIG angriber..

Imo ser folk sig også blinde på hans hovedspil/fysik.. For det er jeg ikke engang imponeret over.. Eller jo når den sidder LIGE i skalden på ham..

Men hvis han skal op og heade en lang bold videre taber han 9 ud af 10 dueller, og i feltet er han ofte så tung i røven at han kommer for sent på ellers gode indlæg..

Med andre ord.. Jeg syntes Duncan er en KOMPLET ubrugelig spiller!.. En spiller det ikke kan gå hurtigt nok med at komme af med.. Jeg kræver at vi henter en angriber der har en bred vifte af kompetencer, og ikke blot "en" som han i mine øjne ikke engang er noget vildt i, medmindre han får den på et guldfad.

Og vi har desværre ingen beckham i vores klub, så nogle gange må man sku slide lidt i det for at nå frem.. Det gør han ik!

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #25979: 07 Jul 2009, 16:20 »

Hvad??

Kors i skuret, du er ik for kvik  Grin

Cool

Sider: 1 ... 1730 1731 [1732] 1733 1734 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010