home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 630 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1722 1723 [1724] 1725 1726 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4737757 gange)
Altid FCK
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #25845: 27 Jun 2009, 22:25 »

Grin Grin

..

Jeg mener, at du skal begrunde det du siger.. Smiley Desuden har vi ikke noget at bevise. Når du kommer med sådan et indlæg er det også din opgave at finde en begrundelse for din påstand, i stedet for bare at fyre noget af, som ikke giver mening. Kent Nielsen skabte resultater i Horsens, fordi hans spillestil tilhører en bundklub. Han har fokus på at holde nullet, og så får han på den måde resultater. ENORMT god taktik til en bundklub, men nu er det sådan, at vi ikke er en bundklub mere, hvorfor det ikke passer til BIF at køre den stil. Her skal vi frem og have de tre point HVER EVIG ENESTE GANG, og så gælder det ikke om at fedte et 0-0 resultat hjem. At han kan finde på at overføre den stil BIF er tæt på at være tragikomisk. Det siger noget om hvor stor hans taktiske inkompetence egentlig er!

Jamen er det så ikke en hjerneblødning fra Brøndby at hente ham da man kan forvente han vil spille sådan

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

BenMusalho
Gæst

« Svar #25846: 27 Jun 2009, 22:32 »

Jamen er det så ikke en hjerneblødning fra Brøndby at hente ham da man kan forvente han vil spille sådan
Jo, delvist. Har jeg sagt andet? Han skabte resultater i Horsens, som jo var en bundklub. Hvad han har bildt lederne ind, ved vi jo ikke her, men kan jo være, at han har sagt, at han vil ændre spillestilen til en mere offensiv en af slagsen.. Måske var der ikke særlig mange alternativer, og da han skabte resultater, var han måske den bedste kandidat. Han udførte jo et glimrende arbejde i ACH, hvor hans spillestil jo kom til sin ret. Men i BIF passer den bare ikke ind! Men før jeg vil ud i et længere indlæg, vil jeg gerne have, at du svarer på mit spørgsmål.. Eller bare skriver, at du ikke kan.. Wink

Altid FCK
Manager

« Svar #25847: 27 Jun 2009, 22:38 »

Jo, delvist. Har jeg sagt andet? Han skabte resultater i Horsens, som jo var en bundklub. Hvad han har bildt lederne ind, ved vi jo ikke her, men kan jo være, at han har sagt, at han vil ændre spillestilen til en mere offensiv en af slagsen.. Måske var der ikke særlig mange alternativer, og da han skabte resultater, var han måske den bedste kandidat. Han udførte jo et glimrende arbejde i ACH, hvor hans spillestil jo kom til sin ret. Men i BIF passer den bare ikke ind! Men før jeg vil ud i et længere indlæg, vil jeg gerne have, at du svarer på mit spørgsmål.. Eller bare skriver, at du ikke kan.. Wink

Hvad er dit spørgsmål?

BenMusalho
Gæst

« Svar #25848: 27 Jun 2009, 22:41 »

Hvad er dit spørgsmål?
Oh my fucking god!! Nu skærer jeg det ud i pap Smiley

Citat
Jamen hvis ikke han havde spillet i Brøndby de to år så havde han da aldrig fået trænerjobbet
Hvorfor tror du det?

Altid FCK
Manager

« Svar #25849: 27 Jun 2009, 22:45 »

Fordi de havde et kendskab til ham. Fordi de mente at han ville få flere chancer af jer fans.

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #25850: 27 Jun 2009, 23:17 »

Jeg kan godt se det logiske i det Altid FCK siger.
Hvis Kent Nielsens taktik passer til en bundklub, hvorfor så nogensinde vælge at hente ham?
Det kunne da ligeså godt være fordi han tidligere har spillet i Brøndby som det kunne være fordi han leverede resultater i ACH, eller en blanding af begge to, det skulle undre mig, hvis det ikke havde spillet dem ind, at han tidligere har spillet for Brøndby!
Altid FCK kan jo med god grund ikke dokumentere det, da ingen fra Brøndby har udtalt sig om det, men det gør vel ikke at hans påstand er falsk eller forkert..

Altid FCK
Manager

« Svar #25851: 27 Jun 2009, 23:21 »

Hvis Kent Nielsens taktik passer til en bundklub, hvorfor så nogensinde vælge at hente ham?
Det kunne da ligeså godt være fordi han tidligere har spillet i Brøndby som det kunne være fordi han leverede resultater i ACH, eller en blanding af begge to, det skulle undre mig, hvis det ikke havde spillet dem ind, at han tidligere har spillet for Brøndby!
Altid FCK kan jo med god grund ikke dokumentere det, da ingen fra Brøndby har udtalt sig om det, men det gør vel ikke at hans påstand er falsk eller forkert..

Præcis! Det er præcis det jeg mener!

absalonsen
Gæst

« Svar #25852: 27 Jun 2009, 23:21 »

Nej, men jeg synes, det er en lidt underlig påstand, der pludseligt kommer. Smiley

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #25853: 27 Jun 2009, 23:24 »

Ja, det er meget muligt, men jeg synes faktisk det er en påstand, som meget vel kan have hold i sig.
Det ville faktisk undre mig, hvis det ikke har spillet ind, at han tidligere har spillet i Brøndby.

absalonsen
Gæst

« Svar #25854: 27 Jun 2009, 23:26 »

Ja, det er meget muligt, men jeg synes faktisk det er en påstand, som meget vel kan have hold i sig.
Det ville faktisk undre mig, hvis det ikke har spillet ind, at han tidligere har spillet i Brøndby.

Som jeg har sagt tidligre, tvivler jeg på, at Laudrups ene år i klubben for (på det tidspunkt) 20 år siden, har haft nogen indflydelse.

Altid FCK
Manager

« Svar #25855: 27 Jun 2009, 23:29 »

Som jeg har sagt tidligre, tvivler jeg på, at Laudrups ene år i klubben for (på det tidspunkt) 20 år siden, har haft nogen indflydelse.

Ved godt jeg bragte Laudrup på banen men lad os nu holde os til diskusionen om Kent Nielsen

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #25856: 27 Jun 2009, 23:49 »

Nu er Laudrup måske ikke helt så oplagt som Kent Nielsen er, i denne situation.
Jeg er overbevist om at et år kan betyde meget, at man ved hvordan klubben fungerer, hvad den står for og alt det andet der hører med, betyder altså jævnt meget, og at en træner som har spillet i en klub som ung, som er endt som en af de bedste, er vel også lidt af et forbillede, og vil ikke nok med at få spillerne til at kæmpe for træneren og klubben, også give klubben et godt image. Et "fucking" år som du siger, betyder meget mere end hvad man lige skulle tro, det er ihvertfald min klare overbevisning, tror det eller lad være Smiley

BenMusalho
Gæst

« Svar #25857: 28 Jun 2009, 00:19 »

Kan jeg også nu, hvor han endelig kom med begrundelser.
Din anden linje: Undrer jeg mig også over..
Dog tror jeg ikke, at det har spillet ind. Ja, det skulle gerne være en, der kendte klubben. Ikke som da Rene Meulensteen kom og troede, at det var elendigt, og han ville have spillere som Hannes Sigurdsson.. Men HH virker som en så professionel direktør, at jeg ikke tror, han har tænkt mere over det, end han skal, så det ikke blev Møllesten v2.

Det gik såmænd bare ud på at få AFCK til at begrunde det, han mente, for uden de begrundelser kunne vi ligesom ikke rigtig komme videre.. Wink Og nej, der er ingen af os, der ved det. Har så vidt jeg ved heller ikke kaldt hans påstand forkert, bare efterspurgt grunden til det, og så sagt, at jeg tvivlede! Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #25858: 28 Jun 2009, 02:03 »

Jeg tager mig til hovedet Grin

Jeg mindes stadig at Kent udtalte i begyndelsen at han ville starte med at fokusere på organisationen og forsvaret.. Men why?.. Organisationen og forsvaret fungerede til UG i efteråret, og vi holdt masser af clean sheets.. I stedet ku han have viderudviklet vores offensive spil..

Jeg siger ikke han skulle have spillet som Køhlert, men lad mig ridse op hva jeg virkelig mener!

Vi har en grundstamme på vores hold som fungere.. Uanset hvad skal man ik ændrer på noget der virker godt nok til at man ligger nr 1.. Måske i spillestil men ikke i opstilling... Vi har i angrebet en succesfuld duo i jallow-duncan.. Det første Kent gør er at smide jallow på bænken og hive verdens mest ubrugelige svensker ind..

Samtidigt går han væk fra vores diamant på midten sådan at MKD bliver central spiller på midten.. Han bliver altså omflyttet til at være en decideret boldflytter der bare skal spille sikkert, når han har vist at han med stor succes behersker en 10'er rolle som off midt.. Idioti på højeste plan af Kent!

Samtidigt formåede han at gøre Jan k til det samme.. I efteråret var han farlig, scorede en del kasser osv men i foråret er han blevet gjort til en arbejdshest der slet ikke får chancen for at søge de områder hvor han er god.. foran mål.. IGEN idioti, når vi rent faktisk har en af sas ligaens bedste skytter her..

I forsvaret har vi så Bischoff-max som fungerede super i efteråret.. Den splitter han også ad.. Ganske vidst var bischoff skadet.. Men så mener jeg omvendt også han skal spille når han er klar.. Det var han mod fck, og i stedet bruger han en lejesvend som nu er væk.. Frem for at bruge en succesfuld duo der gør at vi havde et stabilt forsvar... Hvor er logikken i det?

Kent har med andre ord ikke bare indført en komplet ubrugelig spillestil men også smadret det mekanismer der er mellem spillerne ved at ændre på holdet i alle kæder..

Kent udtalte i starten af hans tid hos os at kontraspil skulle være vores varemærke... Forklar mig venligst hvordan man vil spille kontraspil, når ens offensiv består af Duncan, Farnerud, Holmen, MKD, og Jan K.. Hvor er det helt præcist den gode dybdeløber er.. Når ja sjovt nok har vi ham på bænken i jallow, men han blev vraget for Farnerud som helt åbenlyst ikke passer ind i det system..

Og jeg spørger dig igen AltidFck.. Hvad er det præcist ud af alt det her der gør at Kent fortjener bare en smule opbakning?

Og har enda glemt det vigtigste.. Han fik en 1 plads, og en pokalsemifinale, og efter sæsonen stod han med bronze og 0 finale..

Dette havde været direkte fyrringsgrundlag i store klubber i andre lande.. Beskæmmende at ledelsen at hente en så ukvalificeret mand, og beskæmmende at en tidligere årets træner faktisk ikke besidder større evner rent taktisk end jeg gør..

Jeg tager mig fortsat til hovedet over Kent, og typer som dig der prøver at retfærdiggøre ham.. Prøv nu for pokker at sætte dig ind i bare en smule omkring klubben pt, før du kaster dig ud i ting som du øjensynligt intet begreb har om crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #25859: 28 Jun 2009, 08:21 »

Du har ret i stort set alt du siger, men jeg synes ikke det er Kent der er fejlen, det er jo åbenlyst jeres direktør. At man ansætter en ny træner, som ligger så langt væk fra den oprindelige spillestil er jo direkte dumt. Man må vel have snakket med træneren, og hørt hvad han har tænkt sig. Kent Nielsen er en skandale for Brøndby, men hvem søren ansætter en så inkompetent mand til Brøndby.

Sider: 1 ... 1722 1723 [1724] 1725 1726 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010