home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 666 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1719 1720 [1721] 1722 1723 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4742072 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #25800: 27 Jun 2009, 16:56 »

Holmén bliver nok også solgt for mere end 17 mio., så mon ikke der er pengene til det? Med mindre salget af Holmén også skal finansiere købet af andre (læs: Ilsø). Men Sapara er bestemt spændende, og det er jo ikke særlig mange penge for en spiller af hans kaliber.

Modric
Gæst

« Svar #25801: 27 Jun 2009, 17:00 »

Holmén siger jo også at mange Engelske klubber holder æje med ham og han vil jo gerne til Premier League sååå jeg tror han bliver solgt inden for de 2 næste år..

BenMusalho
Gæst

« Svar #25802: 27 Jun 2009, 17:04 »

Tillader lige mig selv at kopiere et indlæg fra SSO skrevet af skoubocrew:

"Var inde og se kampen og er mildest talt rystet! Brøndby kom foran 1-0 efter 15 sek. efter fcn keeper lod en tilbagelægning smutte under foden. Brøndby overlod gennem hele kampen alt initiativ til fcn. 11 mand bag bolden, og presset blev først lagt omkring buen ´PÅ EGEN BANEHALVDEL!!!!!
Spillet var generelt møg dårligt! Eneste opløftning i første halvleg var Jatta. En spiller med enormt stor potentiale som nok skal blive en gevinst.Og sådan som Gisla spillede i anden halvleg burde den kære AB nok se sig om efter en ny def midt!!! FØJ HAN ER RINGE!
opstillingen i 1 halvleg: SA, Nilsson, JJ, Bissen, TR. Mike og Jens Stryger på fløjene med jatta og holmen på midten. Agger og farnerud oppe foran. Rystende var at farnerud nogen gange skulle helt med ned i midterforsvaret, så kun agger var oppe. Det samme i anden halvleg ved Madsen og jallow.
Holdet blev byttet ud ved pausestillingen 1-1. MT, Randrup, MVS, Kanstrup, Jan f, Jan K og wass på fløjene, krohnen og gisla på midten, madsen jallow foran. Fra start meget mere tempo og energi. men fcn kom foran, og derefter faldt brøndby igen helt ned på egen banehalvdel. så blev de 2-2 på endnu en målmandsfejl og 3-2 ved wass, som måske li var offside. 3-3 efter endnu mere passivt forsvarsspil af Brøndby selvom det ikke burde være muligt!

Er simpelthen rystet over sådan en gang latterlig fodbold. man sku tro fcn var tophold og vi var bundhold! Kent får meget svært ved at overbevise mig om at han er manden for Brøndby!

´Positivt fra anden halvleg var helt klart Jan Frderiksen. Han spillede med stor gejst og gå-på mod og lignede en Thomas Rasmussen i topform! Han bliver svær at skubbe ud på bænken efter dagens kamp. Super gode indlæg, god placering og dejlig offensiv. Michael Nilsson spille en OK kamp. Han er ikke super hurtig men meget meget rutineret og placeringsstærk. alt i alt ser de 3 nyindkøb gode ud!

Dog blev jeg da lidt glad, da jeg så Wass spillede fløjen. det gjorde han super godt og det er nok hans fremtidige plads på holdet.

Alt i alt: Røvsyg Brøndbyspil, som var ultra defensivt orienteret! Håber fandeme ikke det er stilen fremover!!!!!

Rystet Brøndbyfan!"

Tyder på at Kent ikke har ændret sig i ferien! I en venskabskamp som denne skal man jo netop satse! Hvad gør han? Får spillerne til at stå på egen banehalvdel og forsvare fremfor at angribe og prøve at score! Vi scorede mål på fejl, ikke ved hjælp af angrebsspil. Dybt tragisk...

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #25803: 27 Jun 2009, 17:16 »

For ******* hvor bliver man sur, af at læse sådan noget. Hvorfor. Kan. Den. Mand. Ikke. Få. Dem. Til. At spille ordenlig fodbold! Det er jo dybt latterligt. Send ham tilbage til det mørke Jylland og lad os få en, der kan få spillerne til at spille O-F-F-E-N-S-I-V-T!

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

absalonsen
Gæst

« Svar #25804: 27 Jun 2009, 17:21 »

Hvorfor tror I, der er planlagt to træningskampe, der begge spilles udenfor Danmark? Det er da fordi man håber, at der ikke kommer nogle fans og kigger på.. Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #25805: 27 Jun 2009, 17:29 »

Jeg må grine Grin

Kent fokuserer alt for meget på defensive og alligevel rasler målene ind Grin

Kent prøv nu at udstil dig en smule mindre Rullende Øjne

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Modric
Gæst

« Svar #25806: 27 Jun 2009, 17:48 »

jeg synes Duncan,Wass og Remco har været de mest skuffende i år, hvad synes i ?

Ani-Kid
Reserveholdsspiller

« Svar #25807: 27 Jun 2009, 17:57 »

jeg synes Duncan,Wass og Remco har været de mest skuffende i år, hvad synes i ?

Remco har ikke skuffet, efter min mening. Daniel Wass har haft sine op og nedture, men efter min mening mest op, hvis man kikker over hele sæsonen.

Duncan har skuffet og Jallow skuffede mig til sidst med mange brændte chancer.

Brøndby til jeg dør !

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #25808: 27 Jun 2009, 18:00 »

JEG FORSTÅR BARE IKKE KENT!
han skal væk NU!

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Modric
Gæst

« Svar #25809: 27 Jun 2009, 18:10 »

JEG FORSTÅR BARE IKKE KENT!
han skal væk NU!

Det er jeg enig synes at Brøndby spiller for defensivt !  ticked off

Han skal væk

Gosser
Manager

« Svar #25810: 27 Jun 2009, 19:19 »

Hvorfor undrer det mig ikke, at Kent ikke har lavet noget om i pausen.. SUK!

Altid FCK
Manager

« Svar #25811: 27 Jun 2009, 19:41 »

Nu spørger jeg igen men hvorfor giver i ikke manden en chance? Ja okay han har røget fra 1. pladsen til 3. pladsen, men han har kun været hos jer i 6 måneder og han skal jo også sætte sit præg på holdet og få ændret organisationen og spillestilen til hans foretrukne. Det kan godt være i mener han skal spille præcis som Brøndby gjorde før de fik ham, men fakta er bare at et hold skal spille på den måde manageren synes. Og så er det da en større fejl at gå ud og hente ham. Han har haft en hård start men det er jo ikke nemt at komme ind og overtage et hold midt i sæsonen.

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

BenMusalho
Gæst

« Svar #25812: 27 Jun 2009, 19:47 »

Nu spørger jeg igen men hvorfor giver i ikke manden en chance? Ja okay han har røget fra 1. pladsen til 3. pladsen, men han har kun været hos jer i 6 måneder og han skal jo også sætte sit præg på holdet og få ændret organisationen og spillestilen til hans foretrukne. Det kan godt være i mener han skal spille præcis som Brøndby gjorde før de fik ham, men fakta er bare at et hold skal spille på den måde manageren synes. Og så er det da en større fejl at gå ud og hente ham. Han har haft en hård start men det er jo ikke nemt at komme ind og overtage et hold midt i sæsonen.
Fordi han er elendig? Nej, hvorfor skal han ændre på noget, som kører fantastisk? Han kommer ind i vinterpausen og på de to måneder, han har til at forbederede sig, ødelægger han det, Tom K. har skabt, i stedet for at forsætte på det, han lavede. Ja, han har haft en hård start, fordi han har givet sig selv en hård start. Det var jo noget nær perfekt, da han ankom! Som Mourinho engang så klogt sagde: Presset er ikke på nummer 1, men på nummer 2 og 3.

Hvis han var kommet i sommerpausen havde han haft tre uger til at gøre holdet klar. Han ankom i stedet i vinterpausen, hvor det hele som sagt kørte på skinner - her havde han to MÅNEDER.

Han fik sin chance.. han greb den ikke.

Altid FCK
Manager

« Svar #25813: 27 Jun 2009, 20:01 »

Fordi han er elendig? Nej, hvorfor skal han ændre på noget, som kører fantastisk? Han kommer ind i vinterpausen og på de to måneder, han har til at forbederede sig, ødelægger han det, Tom K. har skabt, i stedet for at forsætte på det, han lavede. Ja, han har haft en hård start, fordi han har givet sig selv en hård start. Det var jo noget nær perfekt, da han ankom! Som Mourinho engang så klogt sagde: Presset er ikke på nummer 1, men på nummer 2 og 3.

Hvis han var kommet i sommerpausen havde han haft tre uger til at gøre holdet klar. Han ankom i stedet i vinterpausen, hvor det hele som sagt kørte på skinner - her havde han to MÅNEDER.

Han fik sin chance.. han greb den ikke.

Ja men min pointe var bare at man ikke kan gå ind og gøre præcis det samme som forgængeren gjorde.
Det ville simpelthen ikke være holdbart. Hvis du nu skulle træne et junior hold og den gamle træner kun spillede med lange bolde, og de lå nummer et, ville du så bare spille med lange bolde hele tiden mens du trænede dem? Evt. i flere år?

Det ville jeg hvert fald ikke

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Gosser
Manager

« Svar #25814: 27 Jun 2009, 20:06 »

Så du finder det helt logisk og korrekt, at det der gerne skal være et tophold, skal spille defensivt, uinspirerende, kedeligt og dårligt fodbold?  Som ovenikøbet giver elendige resultater?

Jamen det kan jeg da godt se.. Helt sikkert..

Sider: 1 ... 1719 1720 [1721] 1722 1723 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010