home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 577 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1718 1719 [1720] 1721 1722 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4739573 gange)
fc-hansen
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #25785: 24 Jun 2009, 11:41 »

Jep, manden skulle angiveligt have været af finde til et møde med KN i KBH. Smiley

IMO et udmærket sign, hvis vi derefter anskaffer en type alla Duncan, som kan score mål.

Bernburg?
en type alla Duncan og så nævner du Bernburg Huh

ej men bernburg er bestemt en mulighed for jer, og han vil lave mange mål. Deudover ved jeg at Djiby Fall slet ikke spiller nede i Rusland, og det kunne da være et drømmesign. Vi ved jo at sidst han var ude, vendte han hjem efter 1/2 år, da han kun var reserve Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #25786: 24 Jun 2009, 11:53 »

Jep, manden skulle angiveligt have været af finde til et møde med KN i KBH. Smiley

IMO et udmærket sign, hvis vi derefter anskaffer en type alla Duncan, som kan score mål.

Bernburg?
Tror også vi ender med at hente ham, han koster jo ingen penge, hvis vi skal have ham her inden den nye sæson. Hvis de kræver for meget, køber vi ham bare på fri, og tror jeg ikke Nordsjælland vil slippe ham uden penge.

en type alla Duncan og så nævner du Bernburg Huh

ej men bernburg er bestemt en mulighed for jer, og han vil lave mange mål. Deudover ved jeg at Djiby Fall slet ikke spiller nede i Rusland, og det kunne da være et drømmesign. Vi ved jo at sidst han var ude, vendte han hjem efter 1/2 år, da han kun var reserve Smiley
Djiby Fall, jeg tvivler, men jeg ville ikke have noget imod det.

patrick J
Manager

« Svar #25787: 24 Jun 2009, 13:31 »

http://onside.dk/node/35702
Der har der ikke været nogen snak om at Stephan er på vej væk? eller bruger Tørnes det bare som eksempel. Jeg syntes bare det er noget mærkeligt noget at gå ud og sige hvis der ingen rygter har været Smiley

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #25788: 24 Jun 2009, 15:56 »

Prøv at læse nyheden igennem, Stephan Andersen er ikke på vej væk. Det er er bare Tørnes som håber at han bliver solgt, så han kan få chancen:
- Jeg kommer nok ikke på holdet, mens han Stephan er her. Jeg håber da, at hvis han ryger afsted her til sommer, at de så prøver mig i stedet for at købe en anden, siger Tørnes til Onside.dk.

verdenskrig
Manager

« Svar #25789: 24 Jun 2009, 16:06 »

Sjovt at folk slet ikke har snakket om at remco alligevel ikke kommer Rullende Øjne ?

Hvilket jeg egentlig er fint tilfreds med.. syntes vi mangler en midterforsvarer i vores start 11'er der kan fører bolden fremad.. Om vi har ham i truppen eller ej vil jeg ik komme ind på..

Kan dog kun sige at JEG syntes Bischoff er yderst brugbar, men desværre for ofte skadet!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #25790: 24 Jun 2009, 16:14 »

Det er faktisk rigtigt, Nichlas! Smiley
Men jeg ser det heller ikke som en svækkelse, da Bischoff kan overtage pladsen uden problemer, hvis han skaderne væk.

Zone 43
Manager

« Svar #25791: 24 Jun 2009, 18:12 »

Ville ellers gerne se Remco permanent, synes han leverede et rigtig godt stykke arbejde nede i forsvaret, som en levende mur. Samtidig ville vi kunne skibbe Bischoff videre, så vi slipper for en mand der er ude 2/3 af sæsonen eller mere, og så med Jönsson og Berthelsen som reserver for Remco og Max.

De første syv ligakampe, er alle søndagskampe med kampstart enten kl. 16 eller 18. Hjemmekampen mod Flora starter kl. 20:05.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller

« Svar #25792: 25 Jun 2009, 11:44 »

Så må vi håbe, at vi slår til og får hentet et par stykker fra Rosenborg Wink

http://www.onside.dk/node/35757

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #25793: 25 Jun 2009, 11:51 »

ja for satan det er altså slaraffelland Opstemt (hedder det ikke det Opstemt)

maaahhh-h-h-h

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #25794: 25 Jun 2009, 21:21 »

spændende.. Smiley men mon ikke bare det betyder at vi ikke får en ny midtbane general http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-liga/kent-nielsen-med-forventninger-jatta

Zone 43
Manager

« Svar #25795: 25 Jun 2009, 22:04 »

Jatta ender nok som andet eller tredje valg denne sæson, alt efter om Fisse Mike sælges eller ej, hvilket er fint nok. Viola skulle være ude efter Boilesen..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #25796: 27 Jun 2009, 11:58 »

Lidt overraskende læsning Peace

"Indlæg
I 16 kampe har vi lavet 203 indlæg hvilket giver 12,68 indlæg i snit.
Imod os er der lavet 158 indlæg , hvilket giver 9, 85 indlæg i snit.

Jeg er personligt meget overrasket over at tallet er så højt. Næsten 13 indlæg pr kamp harmonerer dårligt med, hvordan jeg har oplevet sæsonen. Al snak om at Dunken ikke har haft bolde i feltet at arbejde med, må nu forstumme."
http://allehaderos.dk/?artid=960

Jeg ville hertil bare gerne vide hvad han karakteriserer som et indlæg Smiley.. For er de tal rigtige kan duncan jo ikke bruge den undskyldning for hans totalt ubrugelige spil?..

edit: I øvrigt er jeg vild med hans konklusion.. Hvordan kan vi spille kontraspil når ingen af vores offensive kort i starteren er hurtige Huh..
« Seneste Redigering: 27 Jun 2009, 12:04 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst

« Svar #25797: 27 Jun 2009, 16:18 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/saa-meget-koster-rosenborg-stjerner

Alexander Tettey og Marek Sapara anslås at koste henholdsvis 33 og 16,5 mio. kroner. Ergo skal vi næppe forvente at se nogen af dem på Vestegnen i den kommende sæson.

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #25798: 27 Jun 2009, 16:34 »

Sapara er da en mulighed. Men Tettey røg vist lige der Opstemt

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #25799: 27 Jun 2009, 16:42 »

Jeg ser stadig Marek Sapara som en mulighed, som gumle også siger. 16,5 mio kr er mange penge, men ikke penge som vi ikke har. Jeg synes at han er den idéelle afløser for Samuel Holmén, som eftersignede er i kikkerten hos Rennes, efter de nok mister Mbia.

Sider: 1 ... 1718 1719 [1720] 1721 1722 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010