Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23583
0 Brugere, 681 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Bwqkibor
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1680
1681
[
1682
]
1683
1684
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 4759631 gange)
verdenskrig
Manager
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #25215:
28 Maj 2009, 18:46 »
Citat af: GudenEricsson 28 Maj 2009, 18:41
Fordi det kørte for hele holdet. Når det kører for hele holdet så bliver man automatisk selv bedre.. Midtbanen var virkelig stærk og de tre andre forsvarsspillere var overlegne.
Jeg har hele tiden ment at Bischoff har overpræsteret i efteråret, det er nu vi ser hans egentlige niveau! Han har gang på gang lavet mange fejl i foråret så nu må han ud! Han er 4. valg i det centrale forsvar så mener det er på tide at han skal videre. Han kan vel heller ikke selv være tilfreds med at være backup for reserven
Jeg mener vi så hans sande niveau.. Hvordan kan du i øvrigt kræve at han skal spille rigtig godt, når han bliver taget af holdet til fordle for en lejesvend
?.. Når man sidder på bænken bliver man dårligere, og ens timning forsvinder hurtigt.. Plus at ens indbyrdes forståelse med sin makker ophører..
Når han så pludseligt bliver kastet ind i mod Horsens overfor to pivhamrende hurtige angribere undres jeg ikke over at han spiller som han gør..
Og desuden er vores midtbane og forsvar stadig det samme(ja hele vores hold er).. Men Kent har bare formået at ændre i opstillingen så han har gjort den svagere hvilket ses tydeligt på alle spillerne som alle er dalet mindst et niveau fra pausen..
Jeg mener det er Kent Nielsen der har ødelagt ham, og det samarbejde han havde med Max.. Ligesom han har ødelagt så meget andet... Jeg kan stadig ikke fatte at han blev sat af.. Syntes han var en af de bedste i efteråret og sådan en mand sætter man ikke af.. Det må sku også ramme ham lidt på selvtilliden!
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
verdenskrig
Manager
«
Svar #25216:
28 Maj 2009, 18:52 »
Citat af: Zone 43 28 Maj 2009, 18:41
Jeg er og bliver aldrig fortaler for ham, men dette indlæg, og jeg citerer, fra SSO kan jeg kun være enig i.
"Lige præcis til Kent Nielsens spillestil mener jeg at Rommedahl ville være en genial spiller. Kent er stor fortaler for at spille med hurtigt omstillingsspil og mange bolde i dybden. Har vi en mand som Rommedahl kan vi spille den dybt på kanten og lade ham løbe boldene op. Tror ikke der er mange superligaspillere, som kan følge med ham.
Når han først er løbet i dybden har vi jo flere gange set på landsholdet hvor giftig han er både med afslutninger og indlæg, som jeg ikke mener er så dårlige, som folk gør dem til."
Ja det må du så være ene om tror jeg
.. For jeg syntes kun han ville bidrage til den tonserstil jeg IKKE vil se indført på vestegnen.. Jeg vil se teknisk anlagt fodbold med højt pres, og masser af bevægelse.. Rommedahl ejer intet teknik, han har ingen taktisk forståelse, men bevægelig er han dog...
Jeg ser ham bare slet ikke som en type der er relevant at snakke om, for jeg mener ikke han vil løfte vores hold uanset hvad!.. Han er bare ikke god nok, og at den mand stadig er på landsholdet siger vel bare alt om hvor dårlige vi er tilat producere gode kantspillere
verdenskrig
Manager
«
Svar #25217:
28 Maj 2009, 18:53 »
Citat af: mfsjovhat 28 Maj 2009, 18:44
når man ser på holdkortet ser det jo fornemt ud...som sagt.
Men når man ser nogle af jeres kampe, ligner det i spiller lidt på tilfældighederne, hvilket jeg synes er knaldærgeligt. vi har fået 4 af dks bedste hold klar til Europa og så kræves der et klart og mere eller mindre fast koncept, især i det offensive....
den med dunken holder sku ikke... en værre boldmongol :d heh
Enig og derfor skal den mand kastes af H til, så vi kan få Bernburg der indeholder de samme ting som duncan plus så meget mere..
Han er imo superligaens mest komplette angriber og at fck ikke også forsøger at hente ham tilbage overrasker mig faktisk.. Men fair nok, jeg ville blive GLAD hvis vi rendte af med ham
Zone 43
Manager
«
Svar #25218:
28 Maj 2009, 18:58 »
Citat af: verdenskrig 28 Maj 2009, 18:53
.. at fck ikke også forsøger at hente ham tilbage overrasker mig faktisk.. Men fair nok, jeg ville blive GLAD hvis vi rendte af med ham
Hvad skulle de også bruge ham til, de har allerede fire mand til de to pladser.
Citat af: verdenskrig 28 Maj 2009, 18:52
Ja det må du så være ene om tror jeg
.. For jeg syntes kun han ville bidrage til den tonserstil jeg IKKE vil se indført på vestegnen..
Jeg vil se teknisk anlagt fodbold med højt pres, og masser af bevægelse
.. Rommedahl ejer intet teknik, han har ingen taktisk forståelse, men bevægelig er han dog...
Jeg ser ham bare slet ikke som en type der er relevant at snakke om, for jeg mener ikke han vil løfte vores hold uanset hvad!.. Han er bare ikke god nok, og at den mand stadig er på landsholdet siger vel bare alt om hvor dårlige vi er tilat producere gode kantspillere
Enig! Men så længe vi har Kent som træner, sker det desværre næppe, hvorfor jeg tror, han kunne være rigtig god at få til. Der udover vil han da passe perfekt med de udtalelser, der har været, med køb af rutinerede spillere fra en anden hylde. Desuden vil han også få nemmere ved at falde til.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
verdenskrig
Manager
«
Svar #25219:
28 Maj 2009, 19:08 »
Citat af: Zone 43 28 Maj 2009, 18:58
Hvad skulle de også bruge ham til, de har allerede fire mand til de to pladser.
Enig! Men så længe vi har Kent som træner, sker det desværre næppe, hvorfor jeg tror, han kunne være rigtig god at få til. Der udover vil han da passe perfekt med de udtalelser, der har været, med køb af rutinerede spillere fra en anden hylde. Desuden vil han også få nemmere ved at falde til.
Hvis et salg af en af de tre sku komme på tale, hvilket man aldrig kan spå om.. Eller enda to af dem!
Jeps, det er muligt, men jeg mener ikke engang at han passer ind nu..
Måske i kontrafasen men Rommedahl er slet ikke taktisk dygtig nok til at placere sig korrekt når vi forsvarer, og da vi forsvarer så dybt som vi gør skal vi bruge en masse taktisk kloge spillere...
Gud hvor jeg hader den fodboldfilosofi!
-LFC-
Manager
«
Svar #25220:
28 Maj 2009, 19:40 »
Citat af: KongFjong 28 Maj 2009, 15:39
Det er måske ikke hans skyld at I ligger hvor I gør præcist, men omvendt er I jo heller ikke røget ud.
Hvem siger I var forsat med ligge i Top 3 med Køhlert? Det kan jo kun være formodninger...
Jeg siger bestemt ikke at I ikke har ret, I kender klubben bedre end mig og følger den self mere tæt, men normalt giver det altså bonus i længden, hvis man er tålmodig med sin træner. Se på de udtalelser Lynge Jacobsen er kommet med omkring deres træner. Se på Ferguson i Man Utd, hvor skidt gik det ikke i starten med ham?
Og mht. spillestilen, hvordan var det så ikke med Solbakken i FCK i starten? Der fokuserede man på organisationen, hvor det først er nu her inden for det sidste år, at det flotte spil også er kommet.
I øvrigt er spillestilen meget afgørende for danske holds succes i Europa. Jeg tillader mig at tvivle på, at danske hold vil komme langt i Europa, hvis det man vægter højest, er det flotte angrebsspil. Se på dem der har haft succes de seneste sæsoner, OB, AaB og FCK, de har alle fokuseret på organisation og til dels fysik.
Det er jo logisk... for hvorfor i alverden skulle vi gå ned i foråret, begynde og spille defensivt og dårligt med den samme træner som vi spillede god bold med i efteråret. Det giver ingen mening imo.
fc-hansen
Manager
«
Svar #25221:
28 Maj 2009, 19:42 »
Citat af: -LFC- 28 Maj 2009, 19:40
Det er jo logisk... for hvorfor i alverden skulle vi gå ned i foråret, begynde og spille defensivt og dårligt med den samme træner som vi spillede god bold med i efteråret. Det giver ingen mening imo.
jeg er riemlig sikker på at Køhlert ikke ønskede at være træner mere, derfor skulle i jo skifte
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
Zone 43
Manager
«
Svar #25222:
28 Maj 2009, 19:45 »
Citat af: verdenskrig 28 Maj 2009, 19:08
Hvis et salg af en af de tre sku komme på tale, hvilket man aldrig kan spå om.. Eller enda to af dem!
Jeps, det er muligt, men jeg mener ikke engang at han passer ind nu..
Måske i kontrafasen men Rommedahl er slet ikke taktisk dygtig nok til at placere sig korrekt når vi forsvarer, og da vi forsvarer så dybt som vi gør skal vi bruge en masse taktisk kloge spillere...
Gud hvor jeg hader den fodboldfilosofi!
Så henter de vel bare endnu en mand fra Allsvenskan, til at tage over.
Boreset fra den sidste linie, bliver vi næppe enige i denne situtation. Så skal vi ikke bare lade den ligge her.
Citat af: fc-hansen 28 Maj 2009, 19:42
jeg er riemlig sikker på at Køhlert ikke ønskede at være træner mere, derfor skulle i jo skifte
Ja? Det der diskuteres, er om Brøndby IF ville fortsætte den flotte, offensive stil i foråret, hvis Køhlert var fortsættet sæsonen ud.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
-LFC-
Manager
«
Svar #25223:
28 Maj 2009, 19:50 »
Citat af: fc-hansen 28 Maj 2009, 19:42
Du misforstår fuldkommen hvad jeg skriver.
KongFjong spurgte om hvem der sagde, at vi var kommet i top 3 med Køhlert i foråret, hvilket jeg svarede på..
Kudska
Førsteholdsspiller
«
Svar #25224:
29 Maj 2009, 08:18 »
Kunne være spændende at se Ken Ilsø i Brøndby..
http://www.onside.dk/node/34086
http://www.bold.dk/nyt/Avis-Ilsoe-til-moede-med-Broendby
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #25225:
29 Maj 2009, 08:23 »
Hehe ja det er da logik for burhøns LFC
For hvornår har nogen nogensinde påstået, at alt i fodbold handler om andet logik
Anyways, diskussionen om Rommedahl er interessant og relevant. Zone har nogle gode pointer mht. Rommedahl. VK, det du komemr med om Rommedahl er jo bare det "alle" siger, fordi de ikke følger hans karriere og der altid skal være nogle på DKs landshold man skal skælde ud åbenbart. Det er ikke for sjov, at han har spillet i Ajax og største årsag til at han røg ud var hans alder. Ikke hans teknik. Javel, han er ingen Messi, men det behøver han ikke være pga. sin hurtighed som ikke ret mange slår. Den er genial til kontraspil, og at hans taktiske forståelse er elendig, er simpelthen forkert. Derimod kan vi hurtigt blive enige om, at han aldrig bliver nogen arbejdshest defensivt, men at hans taktiske evner er ringe, det er så forkert som noget kan være. Det taktiske system i hollandsk fodbold generelt og Ajax specifikt, er pænt mere krævende hvad angår spilforståelse end de klassiske 4-4-2 som spilles i dk.
Men grunden til at jeg lige skriver, er rygter om Bernburg og så Ken Ilsø,
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1174490.ece
. Ken Ilsø må da være en spiller der står for det tekniske fodbold. Hvis det er sandt at man er ude efter ham, ser jeg det som en underbygning af det jeg skrev tidligere med, at Kent N starter ud som Ståle med at skabe fundamentet for den måde han vil spille på, nemlig forsvaret (Som det er i de fleste træneres filosofi i øvrigt) hvorefter man langsomt bygger det offensive spil op med de spillere der passer ind. Præcis som han gjorde det i Horsens, hvor han i deres anden sæson i Superligaen pludseligt begyndte at spille noget rigtig seværdigt fodbold.
Zone 43
Manager
«
Svar #25226:
29 Maj 2009, 08:30 »
Tbh så tror jeg ikke, at han vil passe ind i Kents system. Jeg ser ham som værende 10'eren, a la Diego i Bremen, der skal være bagved anrgiberen. Det system bruger vi ikke under Kent, så med mindre han ændrer på dette..
Men at man snakker om, at han rutinerede spillere fra en større hylde, og så kommer navne som Bernburg og Ilsø til os, hvis rygterne taler sandt. Det svarer til, at tage på en fin, fornem restaurant og så æde slante McD burgere..
Overlæggeren er sat - we will not be moved!
- Daniel Agger.
-Benja-
Landsholdsspiller
«
Svar #25227:
29 Maj 2009, 08:53 »
Synes nu at Ilsø og Bernburg lyder som nogle rigtige spændende navne, som har gjort det godt for deres klubber. Der er mål i begge herrer, og har et stort potientale.
Bernburg Farnerud
Ilsø
Sån så jeg gerne Brøndby offensive, hvert hold vil da frygte de tre spillere, de kan noget på egen hånd og samtidigt tre hurtige folk.
Kudska
Førsteholdsspiller
«
Svar #25228:
29 Maj 2009, 09:38 »
Citat af: Theo 29 Maj 2009, 08:53
Synes nu at Ilsø og Bernburg lyder som nogle rigtige spændende navne, som har gjort det godt for deres klubber. Der er mål i begge herrer, og har et stort potientale.
Bernburg Farnerud
Ilsø
Sån så jeg gerne Brøndby offensive, hvert hold vil da frygte de tre spillere, de kan noget på egen hånd og samtidigt tre hurtige folk.
Det lyder sku som en rigtig farlig angribsduo.. Den ville jeg sku gerne se i Brøndby næste sæson..
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #25229:
29 Maj 2009, 09:51 »
Citat af: Zone 43 29 Maj 2009, 08:30
Tbh så tror jeg ikke, at han vil passe ind i Kents system. Jeg ser ham som værende 10'eren, a la Diego i Bremen, der skal være bagved anrgiberen. Det system bruger vi ikke under Kent, så med mindre han ændrer på dette..
Men at man snakker om, at han rutinerede spillere fra en større hylde, og så kommer navne som Bernburg og Ilsø til os, hvis rygterne taler sandt. Det svarer til, at tage på en fin, fornem restaurant og så æde slante McD burgere..
Overlæggeren er sat - we will not be moved!
Det ene udelukker jo ikke det andet
Sider:
1
...
1680
1681
[
1682
]
1683
1684
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »