home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 708 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1674 1675 [1676] 1677 1678 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4763701 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #25125: 26 Maj 2009, 08:41 »

http://www.bold.dk/nyt/Broendby-vil-have-Bernburg

Det er ikke den type angriber vi har brug for, men en Søren Larsen type. Han er vel også billigere end Bernburg? Peace

Desuden passer han ikke ind i de udtagelser der har været, om at hente rutinerede spillere fra 'en større hylde'. Der udover har han vidst også nogen problemer med knæet?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Don AA
Manager

« Svar #25126: 26 Maj 2009, 09:05 »

Det er ikke den type angriber vi har brug for, men en Søren Larsen type. Han er vel også billigere end Bernburg? Peace

Desuden passer han ikke ind i de udtagelser der har været, om at hente rutinerede spillere fra 'en større hylde'. Der udover har han vidst også nogen problemer med knæet?
Bernburgs kontrakt udløber til vinter, så han er nok ikke så dyr. Det med knæet ved jeg ikke noget om, men Søren Larsen er jo også problemer med skader for tiden

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

United-styrer
Gæst

« Svar #25127: 26 Maj 2009, 10:39 »

Bernburg er både billigere og bedre end Søren Larsen, og jeg så ham gerne i Brøndby. Har svært ved at se, hvilken bedre angriber vi kunne hente. Det skulle da lige være Morten Nordstrand, hvis han bliver træt af at varme bænken hos FCK.

verdenskrig
Manager

« Svar #25128: 26 Maj 2009, 11:17 »

Det er nemlig helt forkert zone.. For vi spiller ikke med bredt kantspil mere derfor nytter det ikke noget at have en stor centerforward liggende der som vil have svært ved at deltage i selve spillet.. Søren Larsen er god et sted og det er i feltet.. Han er dog bedre udenfor end Duncan, men han er ikke bevægelig nok..

det er Bernburg.. Han har en glimrende spilopfattelse, sparker så vidt jeg husker godt med begge ben, er god med låget, velvoksen, og har en fin teknik.. Plus at han vel praktisk talt maks kan koste 5 mio nu.. Altså 10 mio billigere end søren larsen.. Og Bernburg kan vi med stor sandsynlighed enda skyde af til udlandet engang for et habilt millionbeløb..

Han havde det samme med knæet som jeg har (springerknæ), men det er end of story hos ham..

at købe dyrt er ikke altid bedst når vi kan få en lige så god spiller der passer langt bedre ind i vores system til mindre penge  Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Herlev
Challenge Mester 2016

« Svar #25129: 26 Maj 2009, 11:34 »

Kan godt lide i diskutere at købe en tidligere kb spiller og så også en sagde Nordstrand!

Hvis jeg var Brøndby fan så var det sidste jeg ville have en tidligere fck spiller!

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #25130: 26 Maj 2009, 11:36 »

I artiklen står der at han skal styrke bredden... det kunne da godt lyde lidt som om at han ikke er tænkt som en egentlig forstærkning... jeg må dog indrømme at jeg helt klart vil se ham som en forstærkning i stedet for dunken  Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #25131: 26 Maj 2009, 11:37 »

Sjovt sådan sagde jeg også dengang jeg var 13 år Smiley..

Buuuh ingen fck'ere de har spillet for rivalerne.. Men er det ikke FULDSTÆNDIGT ligegyldigt hvis spilleren forstærker vores hold så vi måske kan blive mestre Rullende Øjne ?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #25132: 26 Maj 2009, 11:39 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/broendbyfans-saboterede-seriekamp

Hvad fanden er meningen snart.. Sig mig keder medierne sig efterhånden i en helt ubegribelig grad.. Mangler de et terrorangreb eller en spillerskandale for at få noget at skrive om.. For det virker fandme som en flok børn der ikke ved hva de skal lave..

Hvilken relevans har det på nogen måde at det måske måske ikke er Brøndby fans der har gjort det her.. Det kan sku da være totalt ligemeget hva klub de kommer fra, det er handlingen de har gjort der er lort.. Men straks får medierne igen drejet fokuset over på vores fans og forsøger igen igen igen igen at stille dem i dårligt lys.,.

Hold kæft hvor er de dog amatøragtige, de er ikke andet end små børn der leger med tændstikker!

Cool

MLL
Manager

« Svar #25133: 26 Maj 2009, 11:43 »

100 % enig med dig, vk!

Desuden kan man finde hele artiklen inde på politikken

Tilbage på FmF Opstemt

Hamza_BIF
Manager

« Svar #25134: 26 Maj 2009, 13:50 »

http://onside.dk/node/33858

Ved godt linket er lagt ind men det er det med bernburg Tunge
Hent ham NU! Vi har snakket om det, vi er enige, han er gratis til sommer, KØB! Thumbs Up

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #25135: 26 Maj 2009, 14:00 »

http://onside.dk/node/33858

Ved godt linket er lagt ind men det er det med bernburg Tunge
Hent ham NU! Vi har snakket om det, vi er enige, han er gratis til sommer, KØB! Thumbs Up

Han er først transfer-fri til vinter. Men jeg er helt enig i vi skal hente ham, han har alt det Duncan ikke har, han har speed, teknik, god med fødderne, fysisk stærk og han er okay med hovedet.

Det eneste jeg er lidt bekymret for er hans springerknæ, vi tager en stor chancer ved at hente ham, vil jeg mene. Men nogle gange skal man jo også tage chancer Peace

Hamza_BIF
Manager

« Svar #25136: 26 Maj 2009, 15:25 »

Han er først transfer-fri til vinter. Men jeg er helt enig i vi skal hente ham, han har alt det Duncan ikke har, han har speed, teknik, god med fødderne, fysisk stærk og han er okay med hovedet.

Det eneste jeg er lidt bekymret for er hans springerknæ, vi tager en stor chancer ved at hente ham, vil jeg mene. Men nogle gange skal man jo også tage chancer Peace

Hmm plejer man ikke at kunne få dem gratis et halvt år før kontraktudløb? ligesom f. eks nilsson og Jan F som vi også har hentet?

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #25137: 26 Maj 2009, 15:28 »

Hmm plejer man ikke at kunne få dem gratis et halvt år før kontraktudløb? ligesom f. eks nilsson og Jan F som vi også har hentet?

Man må kontakte den spiller der har kontraktudløb om et halvt år, og du må også gerne skrive en forhåndsaftale med ham, men du får ham først til vinter, med mindre du giver klubben nogle penge Peace

Hamza_BIF
Manager

« Svar #25138: 26 Maj 2009, 15:33 »

Man må kontakte den spiller der har kontraktudløb om et halvt år, og du må også gerne skrive en forhåndsaftale med ham, men du får ham først til vinter, med mindre du giver klubben nogle penge Peace

Også det jeg mente Opstemt
Fik ikke helt forklaret det ordentligt.. Men håber alligevel på ham til sommer!

verdenskrig
Manager

« Svar #25139: 26 Maj 2009, 16:24 »

Jeg har lige læst et spændende emne på SSO omkring kampen på søndag. Efter i søndags hvor Brøndby IF/kontrollørene sked på fansene endnu engang vil ikke at lukke over 100 helt normale Brøndby fans ind selvom de havde billet og havde taget den lange tur.

Så nu er der tale om en slags demo på søndag.. Tom tribune kun med bannere er der snakket om, men også at de uoff på midten bliver udenfor og hermed viser alt og enhver hvor UUNDVÆRLIGE de er...

Hvad syntes folk herinde om sådan en udmelding.. Skal vi blive ved med at finde os i at blive skidt på, nu enda af vores egen klub som vi støtter weekend efter weekend.. Desuden har BS enda haft mere travlt med at frikende klubben end at revse den for dette makværk..

Jeg er i hvertfald pisse træt af vores ledelse /kontrolløre efterhånden, og når spillerne samtidigt gang på gang skider på os, så er det her sku dråben der får bægeret til at flyde over.. Alt i alt fortjener klubben intet mindre end en sublim overraskelse der ville få alle inde i kontrobygningen ved Brøndbystadion til at vågne..

For de glemmer en ting.. Os fans er klubben!!.. Og det er på tide de indser det..

Tom tribune på søndag ja tak!!!! Thumbs Up

Cool

Sider: 1 ... 1674 1675 [1676] 1677 1678 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010