home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23584
  0 Brugere, 649 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mortenbertelsen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1673 1674 [1675] 1676 1677 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4764513 gange)
Mlarsen
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #25110: 25 Maj 2009, 17:06 »

http://onside.dk/node/33835

Tror i man skal lægge noget i det?

Personligt synes jeg ikke vi skal hente ham, manden kan intet andet end at løbe hurtigt :b Men self. vi mangler noget hurtighed i offensiven, så måske kunne han være meget spændende?

Nej.

Rommedahl har trænet med os en gang før op til en vigtig landskamp. Han og Bendtner var fordelt på hhv. os og FCK og som der står i artiklen er det blot pga. Landskampen mod Sverige.

Rommedahl er desuden ikke et emne på mit Brøndby hold, om han er det på Kents tror jeg også er tvivlsomt.

Echoes, Silence, Patience and Grace

Hamza_BIF
Manager

« Svar #25111: 25 Maj 2009, 17:07 »

Personligt synes jeg ikke vi skal hente ham, manden kan intet andet end at løbe hurtigt :b Men self. vi mangler noget hurtighed i offensiven, så måske kunne han være meget spændende?

Han har trænet med før og der er der ihf ikke sket noget.. Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager

« Svar #25112: 25 Maj 2009, 17:19 »

Det lader til at jeg er den eneste der ser det gode i Jan K. Manden har hver gang han er gået på banen leveret alt hvad han har kunnet give, hvilket vi har kunnet se eksempelvis i sejren over FCK i foråret. Bare den glæde han udstrålede ved målet til 1-0 er noget der gør ham værdig til at spille i den blå-gule trøje. Når jeg ser ham spille ser jeg ham ærgre sig over at en spiller som Farnerud ikke forstår at slippe bolden tidligere og spille ham fri til en af hans forcer, nemlig langskuddet. Dette så vi så sent som i dag. Jan K er muligvis ikke det tekniske vidunder som eksempelvis Krohn-Dehli, men det han mangler i det tekniske gør han i mine øjne op for fightermæssigt. I dag viser han igen den frustration han udstråler når tingene ikke går den rigtige vej og bruger den til at kæmpe bolden tilbage på Brøndbyfødder, eller irritere modstanderne til at lave dumme frispark der går vores vej (jf. Henrik Søgaard i 0-3 nederlaget mod Horsens).

Jeg tror stadig på Jan K, og ser primært Gislason som vores akilleshæl. Hvis Kent Nielsen ikke vil ud og købe stort ind, ser jeg fremtidens midtbane som værende Holmén og Lorentzen, Holmén i felt til felt spilleren og Lorentzen som den kreative der kan spille den i frimærket og lave de afgørende ting når Krohnen har en offday.

Den her må jeg altså lige kommentere på Peace

For jeg er meget uenig, og jeg kan ikke rigtigt følge dine argumenter omkring hans gavn... For naturligvis har Jan en kanon god indtilling til tingene og giver sig aldrig i en tackling eller en nærkamp.. Det er også helt kanon og sådan nogle skal der være plads til for at man kan holde presset..

Men bare ikke på kanten.. Hvis du lægger mærke til hvor ofte han faktisk får bolden kontra hvor ofte han smider den væk er det jo KONSTANT..

Jeg sad simpelthen og var ved at sætte ild til mig selv da han for 4 gang i streg spiller den lige hen til en GF'er på en simpel aflevering i går... Jeg har alle dage ment at man som kant skal have flair, god teknik, gode indlæg/afleveringer, og være hurtig.. Jeg syntes ikke Jan K har nogle af delene.. Han er stillestående af natur, sørger aldrig for at få bolden i medløb og hans eneste modtræk er enten at spille bolden tilbage til ham han får den af ellers rode sig ud i en blindgyde som han ikke kan komme ud af pga hans dårlige drible egenskaber.. samtidigt syntes jeg han er helt eminent god til at lave indlæggene tilpas lange så de ikke bliver farlige, hvilket vil sige at bagerste mand i feltet ofte sælges totalt!

Og så vil jeg faktisk sk..de hul i hans langskud, for det kommer han konsekvent ikke frem til mere udover få gange i kampen pga han er så tung bagudtil.. Når han så endelig kommer frem til det scorer han ikke..
Tom K udtalte i vinters at han var blevet købt for at score mål, og den ide kan jeg godt se.. Men når han ikke gør det han er købt for, og reelt intet har at byde ind med når vi har bolden så spørger jeg mig selv

Hvordan i guds navn kan du skrive at du finder ham så brugbar som du gør Shockeret

For når man er offensiv spiller i Brøndby må fight aldrig blive et nøgleord for hvor god man er.. Det er simpelthen et udtryk for at vi er på vej den forkerte retning hvis det er tilfældet...

Jeg har hørt mange argumentere for at Jan K er god pga hans fight.. dette er mit svar til dem..

Mit råd er klart: sælg ham til sommers, han er simpelthen ikke god nok med bolden! Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #25113: 25 Maj 2009, 17:22 »

Hvis vi vil have kreativitet og Krohn-Dehli typer på vores fløje er han ikke den rigtige mand, til gengæld tror jeg godt det kan blive et hit hvis vores fløje kan lære at supplere hinanden. Langt hen af vejen tror jeg det er medspillerne der har gjort Jan K dårlig. Manden har altså et langskud der kan få den bedste sparker i NFL til at tjekke om støvlerne sidder rigtigt.

Farnerud og Krohn-Delhi på fløjen, Jan K. ind på Holméns plads, hvis han ryger og så en kriger. Ellers må Jan K. tage til takke med en plads på bænken (og forhåbenlig en mindre pose penge om måneden).

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #25114: 25 Maj 2009, 17:25 »

Håber jeg godt nok ikk.... For er der en spiller jeg bare hader udover det sædvanlige er det Rommedahl

Brøndby ´96
Arsenal ´96

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #25115: 25 Maj 2009, 17:31 »

Klasseangribere koster kassen, og hvis vi skal have guldet tilbage, ar vi brug for sådan en angriber! Angribere i Skoubo-Elmander klassen, gerne bedre. Søren Larsen ville være super, dog vil det være farligt at smide 10-15 mio. på bordet for ham, når han har så vild en skadesstatistik.

Enig med klasseangribere koster kassen.... MEn selv om han er tidligere FuCK´er Synes jeg altså En Bernburg ville se godt ud hos os.... OG desuden kan vi hente ham på en fri.... OGså sparke Dunken af H til sammen med "Magic" Så vil jeg mene Fætter,Jallow,Bernburg og Farnerud sagtens kunne være vores Angribere til næste sæson  Peace

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #25116: 25 Maj 2009, 17:39 »

Farnerud og Krohn-Delhi på fløjen, Jan K. ind på Holméns plads, hvis han ryger og så en kriger. Ellers må Jan K. tage til takke med en plads på bænken (og forhåbenlig en mindre pose penge om måneden).

Enig. Jeg tror også Jan K vil kunne blomstre gevaldigt op som en mere centralt placeret spiller. Ønskesituationen ville i mine øjne være at Holmén blev, Max blev gjort til anfører og Jan K blev hans partner på midten da disse to spillere vil kunne supplere hinanden i felt til felt spillet.

Mht. Verdenskrigs novelle vil jeg blot lige pointere at mit forsvar af Jan K går ud på at jeg ikke kan forstå de tilsvininger han har måtte lægge øre til, på trods af at alle fra starten vidste at vi ikke fik et teknisk vidunder i ham. Som jeg skrev er et af problemerne at han ikke passer ind i med den anden fløjs kvaliteter in mente, der bliver simpelthen usammenhæng i opstillingen når der ikke er en rød tråd i det taktiske der kan harmonere med spillermaterialet. I min verden holder det ikke at vi har en flakkende fløj i højre der gerne vil være kreativ, mens vi har en venstrekant der ikke er kreativ og holder sig til de taktiske instruktioner den er givet, hvorfor vi ikke ser Jan K udfolde sig på samme måde.

Derfor er jeg enig med Zone når han siger at Jan K skal ind på midten og spille - hvor jeg gerne ser det som en erstatning for Gislason. Jeg tror vi kan få en ny Retov ud af Jan, denne Retov tror jeg blot bliver bedre i felt til felt spillet, end den gamle.

Jeg håber det gav mening Wink

Zone 43
Manager

« Svar #25117: 25 Maj 2009, 17:44 »

Enig. Jeg tror også Jan K vil kunne blomstre gevaldigt op som en mere centralt placeret spiller. Ønskesituationen ville i mine øjne være at Holmén blev, Max blev gjort til anfører og Jan K blev hans partner på midten da disse to spillere vil kunne supplere hinanden i felt til felt spillet.

Til gengæld vil der så mangle en kriger på midten, med mindre man ændrer stilen fra 4-4-2 til den 4-3-3 som man bruger i Barcelona. Det vil være klasse.

Gisla(ny)
Holmén - Jan K.
Krohn-Delhi        Farnerud

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #25118: 25 Maj 2009, 17:54 »

Til gengæld vil der så mangle en kriger på midten, med mindre man ændrer stilen fra 4-4-2 til den 4-3-3 som man bruger i Barcelona. Det vil være klasse.

Gisla(ny)
Holmén - Jan K.
Krohn-Delhi        Farnerud

Helt enig. Men lidt af ideen med at jeg synes han skulle ind på midten var at han og Holmén kunne supplere hinanden og dække den rolle Gislason har nu. Men det kan godt være at vi dermed kommer i undertal fremad banen.

Din opstilling ser fremragende ud. Med et indkøb af Tettey el. lign. på den defensive og en angriber der er skarpere end gennemsnittet, lugter det på papiret af gulddrømme næste år.

verdenskrig
Manager

« Svar #25119: 25 Maj 2009, 18:29 »

Mht. Verdenskrigs novelle vil jeg blot lige pointere at mit forsvar af Jan K går ud på at jeg ikke kan forstå de tilsvininger han har måtte lægge øre til, på trods af at alle fra starten vidste at vi ikke fik et teknisk vidunder i ham. Som jeg skrev er et af problemerne at han ikke passer ind i med den anden fløjs kvaliteter in mente, der bliver simpelthen usammenhæng i opstillingen når der ikke er en rød tråd i det taktiske der kan harmonere med spillermaterialet. I min verden holder det ikke at vi har en flakkende fløj i højre der gerne vil være kreativ, mens vi har en venstrekant der ikke er kreativ og holder sig til de taktiske instruktioner den er givet, hvorfor vi ikke ser Jan K udfolde sig på samme måde.

Derfor er jeg enig med Zone når han siger at Jan K skal ind på midten og spille - hvor jeg gerne ser det som en erstatning for Gislason. Jeg tror vi kan få en ny Retov ud af Jan, denne Retov tror jeg blot bliver bedre i felt til felt spillet, end den gamle.

Jeg håber det gav mening Wink

Jeg bebrejder skam ledelsen lige så meget som jeg bebrejder ham.. jeg sagde det fra dag 1 af, modsat alle andre.. Flopkøb der intet kan rent teknisk og kun lever på sin indstilling og sit til tider gode spark...

Men jeg var ved at æde mine ord i efteråret hvor han knaldede nogle mål ind og virkede farlig i feltet lidt ala en tredje angriber.. Fint så er han sku brugelig tænkte jeg Smiley

Men hans berettigelse på holdet pt mener jeg ligger på et lille sted.. Syntes faktisk han er en stopklods hver gang vi prøver at sætte tempo..
I mine øjne er han en gedin tonser og sådan en skal man bruge en af på et hold.. Ham har vi allerede i Holmen.. Vi kan som dominerende tophold ikke leve med flere for det går som du nok kan se hårdt ud over vores i forvejen ringe kantspil.. Og nej jeg ved godt vi egentlig spiller uden kanter men når den endelig kommer derud må man sku ku forlange at han kan sætte sin direkte mand af.. Jeg spørger tit mig selv to ting.. Hvordan i alverden kan Kent forsvare overfor sig selv at bruge to spillere med et så begrænset repetoire som Jan K og Duncan.. Jeg syntes det er helt til grin at de gang på gang spiller uden at levere en fløjtende fis med bolden.. Desuden får jan K en af suppens højeste lønninger.. Højere end grønkjær.. Er det bare mig der stadig er fuld efter i lørdags eller hænger det på ingen måde sammen Grin crazy ?

Jeg syntes jan K duer et sted og det er på bænken.. Han har ikke hurtighed og drible egenskaber til at skabe noget på fløjen, og på midten er hans pasningsspil ALT FOR RINGE og upræcist i forhold til at vi gerne sku spille hurtigt...
Overvej hvor tit han smider bolden direkte ud over baglinien/sidelinen eller hen i fødderne på en modstander crazy..

Så nej jeg vidste godt hva vi fik i sommers, og det jeg ser nu er worst case scenario af det jeg forventede.. Desværre Skuffet

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #25120: 25 Maj 2009, 18:36 »

Jeg bebrejder skam ledelsen lige så meget som jeg bebrejder ham.. jeg sagde det fra dag 1 af, modsat alle andre.. Flopkøb der intet kan rent teknisk og kun lever på sin indstilling og sit til tider gode spark...

Men jeg var ved at æde mine ord i efteråret hvor han knaldede nogle mål ind og virkede farlig i feltet lidt ala en tredje angriber.. Fint så er han sku brugelig tænkte jeg Smiley

Men hans berettigelse på holdet pt mener jeg ligger på et lille sted.. Syntes faktisk han er en stopklods hver gang vi prøver at sætte tempo..
I mine øjne er han en gedin tonser og sådan en skal man bruge en af på et hold.. Ham har vi allerede i Holmen.. Vi kan som dominerende tophold ikke leve med flere for det går som du nok kan se hårdt ud over vores i forvejen ringe kantspil.. Og nej jeg ved godt vi egentlig spiller uden kanter men når den endelig kommer derud må man sku ku forlange at han kan sætte sin direkte mand af.. Jeg spørger tit mig selv to ting.. Hvordan i alverden kan Kent forsvare overfor sig selv at bruge to spillere med et så begrænset repetoire som Jan K og Duncan.. Jeg syntes det er helt til grin at de gang på gang spiller uden at levere en fløjtende fis med bolden.. Desuden får jan K en af suppens højeste lønninger.. Højere end grønkjær.. Er det bare mig der stadig er fuld efter i lørdags eller hænger det på ingen måde sammen Grin crazy ?

Jeg syntes jan K duer et sted og det er på bænken.. Han har ikke hurtighed og drible egenskaber til at skabe noget på fløjen, og på midten er hans pasningsspil ALT FOR RINGE og upræcist i forhold til at vi gerne sku spille hurtigt...
Overvej hvor tit han smider bolden direkte ud over baglinien/sidelinen eller hen i fødderne på en modstander crazy..

Så nej jeg vidste godt hva vi fik i sommers, og det jeg ser nu er worst case scenario af det jeg forventede.. Desværre Skuffet

Tør næsten ikke se mig selv skrive det, men for engangs skyld. Du har fuldstændig ret  Thumbs Up

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #25121: 25 Maj 2009, 19:35 »

jeg kunne faktisk også godt tænke mig at se ham på en mere central plads. Godt nok har jeg bandet og svovlet over hans seneste præstationer, men manden er jo også sat på den forkerte plads. Har et lille håb om at han kunne blomstre op og blive en gevinst for brøndby, men det er efterhånden også et lille håb Huh... Ville gerne se Farnerud på kanten, hvor hans tenik kan komme til rette... synes ikke han skal spille helt fremme da jeg helt ser ham modtage bolden med front mod forsvaret så han kan udfordre, i stedet for med ryggen til... Vi skal have en ordentlig god angriber til sommer, der sagtens kunne være bernburg Wink... Eller måske Djiby Fall Tunge arh spøg til side Hævet Øjenbryn

Zone 43
Manager

« Svar #25122: 25 Maj 2009, 19:49 »

Djibi er måske lige tidlig nok at hente hjem fra Mother Russia, men ja, han kunne være konge på holdet! Personligt så jeg gerne Appiah og Larsen på holdet, og så de brodne kar røg (Gisla, Dunken m.fl.). Appiah er måske en kende urealistisk, men jeg tror, at han er så sulten at vende tilbage på en bane, at han sagtens ville tage til et stort hold i en mindre liga f.eks. den danske.

Helt enig. Men lidt af ideen med at jeg synes han skulle ind på midten var at han og Holmén kunne supplere hinanden og dække den rolle Gislason har nu. Men det kan godt være at vi dermed kommer i undertal fremad banen.

Din opstilling ser fremragende ud. Med et indkøb af Tettey el. lign. på den defensive og en angriber der er skarpere end gennemsnittet, lugter det på papiret af gulddrømme næste år.

Præcis det jeg havde i tankerne..

- Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #25123: 25 Maj 2009, 21:52 »

Appiah? Nu stopper det altså. Kan vi så ikke lige så vel hente Cristiano Ronaldo og David Villa, mens vi er i gang? De kan erstatte Jan K. og Duncan.

verdenskrig
Manager

« Svar #25124: 25 Maj 2009, 21:55 »

Jeg er uenig US.. Så god er han heller ikke, og hvis OB kan hente Djemba Djema kan vi i den grad også hente ham..

det der taler i mod er hans lange periode uden kampe/klub.. Tror det vil tage en krig for ham at komme op i højeste gear igen.. Spørgsmålet er om vi kan vente på det.. Min tålmodighed er i hvertfald rigtig rigtig kort som flere sikkert har erfaret Peace.

Jeg er delt omkring det køb, men muligt tror jeg bestemmt det er Smiley

Cool

Sider: 1 ... 1673 1674 [1675] 1676 1677 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010