home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 680 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1667 1668 [1669] 1670 1671 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4768291 gange)
Bave
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #25020: 24 Maj 2009, 18:52 »

Ikke for at komme i modvind herinde ved godt at det er "BIF tråden" men er i ikke meget tit ude og give dommeren skylden.
Meget muligt, men idag vil jeg mene det er berettiget Smiley
Og bare for god ordens skyld ville ALLE ikke være efter dommeren hvis de følte sig bortdømt?
Øh, hvor skulle han så gøre det? crazy
GF (Nogle sider tilbage bare bliv ved med at bladre tilbage du skal nok finde den) eller FCK tråden?

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #25021: 24 Maj 2009, 18:53 »

han skulle holde det for sig selv...

Altid FCK
Manager

« Svar #25022: 24 Maj 2009, 18:57 »

Tror nok der er et par FCK´ere der har tudet lidt over dommerne, nu giver jeg bare et helt fjollet eksempel, Ståle Solbakken, var jo offentligt ude og beklage sig.  Thumbs Up

Jamen SS er jo også en klovn crazy lover at blive BIF fan nær han taler dansk Grin Men SS er en mand der ikke har noget at gøre med os fans

Meget muligt, men idag vil jeg mene det er berettiget Smiley
Og bare for god ordens skyld ville ALLE ikke være efter dommeren hvis de følte sig bortdømt? GF (Nogle sider tilbage bare bliv ved med at bladre tilbage du skal nok finde den) eller FCK tråden?

Jo man kan da godt være utilfreds men det er vidst ikke første gang inden for den sidste måned Thumbs Up

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Zone 43
Manager

« Svar #25023: 24 Maj 2009, 18:58 »

Priegel gjorde det udemærket i dag, selvom der burde have været frispark ifb. med målet.

Oprejsning på søndag!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #25024: 24 Maj 2009, 18:59 »

Jamen SS er jo også en klovn crazy lover at blive BIF fan nær han taler dansk Grin Men SS er en mand der ikke har noget at gøre med os fans

Jo man kan da godt være utilfreds men det er vidst ikke første gang inden for den sidste måned Thumbs Up
Nu er det heller ikke alle, der lægger skylden på dommeren...

Bave
Gæst

« Svar #25025: 24 Maj 2009, 18:59 »

Hvis man føler sig bortdømt hver gang Smiley
Så ser jeg ikke noget problem i det..

Nu snakker mgk-99 om Ståle så vil jeg da også nævne den gode Don som også har været ude og brokke sig over dommerne Smiley

vesperGT
Manager

« Svar #25026: 24 Maj 2009, 19:00 »

Så er det da godt jeg ikke fik købt billetten for lang tid siden Skuffet

Rooland
Manager

« Svar #25027: 24 Maj 2009, 19:01 »

Latterlig dommer i Esbjerg-FCK matchen, der forærer kampen til FCK, selvom Esbjerg spillede bedst.

Det er sørgeligt hvor lav dommerkvaliteten er i DK.

Vi smider selvfølgelig også selv chancen væk med et dumt nederlag til AGF, men sådan er det jo med Kent Nielsen. Kedeligt, fantasiløst spil, der passer meget bedre til et bundhold. Jeg er satme træt af ham.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #25028: 24 Maj 2009, 19:02 »

Latterlig dommer i Esbjerg-FCK matchen, der forærer kampen til FCK, selvom Esbjerg spillede bedst.

Det er sørgeligt hvor lav dommerkvaliteten er i DK.

Indrømmet at Esbjerg var bedre i dag, men kan ærlig talt ikke se hvordan dommeren var dårlig i dag. Rullende Øjne

patrick J
Manager

« Svar #25029: 24 Maj 2009, 19:04 »

Hvor er jeg dog enig med dig, Rooland! Men jeg syntes også spillerne leverer ringe, de spillede sgu bedre i efteråret og en spiller som Wass er simpelthen for ringe til vores hold! Til den løn som Jan K, Farnerud og JJ får så leverer de sgu heller ikke! Især ikke Jan K! Hvor er det dog bittert at side med billetter til kampen mod midtjylland nu ;(

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

BenMusalho
Gæst

« Svar #25030: 24 Maj 2009, 19:05 »

Hvorfor fanden smed Nielsen ikke alt frem, da der manglede 10 min.?!? Jeg ved ikke med jer, men jeg er ihf. skideligeglad med, om vi taber 1-0 eller 2-0, det har jo ingen betydning når mesterskabet alligevel ryger i kloakken. Så må det briste eller bære. Og hvor var spillerne dog elendige i dag, det er kun Stephan, Jon og Max der viste tænder.. Det galdt et mesterskab?? Der er ikke rigtig nogen, der går 100% ind i tacklingerne, og Wass tror jo, det er miniputbold.. Han skal sikkert hjem og pudse støvler nu, for de fik jo lidt jord på sig.. Amen ffs, man skal sætte sig i respekt, hvilket de tydeligvis ikke formåede!

Altid FCK
Manager

« Svar #25031: 24 Maj 2009, 19:05 »

Indrømmet at Esbjerg var bedre i dag, men kan ærlig talt ikke se hvordan dommeren var dårlig i dag. Rullende Øjne

Kan jeg heller ikke men som jeg har skrevet i mit tidligere indlæg så er det jo ikke første gang. Men hvis det havde været ordenlige dommere så havevi jo rykket ned Wink

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

BenMusalho
Gæst

« Svar #25032: 24 Maj 2009, 19:07 »

Btw., indfør nu kampbonus/præstationsbonus, så får vi fandme mesterskabet hvert år! Nytænkning, ja tak!! (i DK)

BL83
Reserveholdsspiller

« Svar #25033: 24 Maj 2009, 19:08 »

Mesterskabet blev sgu ikke tabt hverken idag eller inde i parken... Det var den dag KN placerede sin fede bagdel i vores ellers så gode trænersæde!!!!

True Blue since  1995!
Brøndby siden 1989

Hamza_BIF
Manager

« Svar #25034: 24 Maj 2009, 19:08 »

Inden nogen spørg så ja jeg er utilfreds med at de fik det mål og de to stolpeskud ikke gik ind. Men jeg er så meget væk at jeg ikke kan være utilfreds. Mine tårer har ikke trillet siden 2. oktober og de var tæt på da altid fck gav mig jernknoppe i hovedet i torsdags crazy Og ja som sædvanlig er dommeren bestukket i en fck kamp. Har ikke set kampen men de sms'er jeg har fået er enige Wink En forbedring på 7 pladser siden sidste sæson er sgu ikke ligefrem dårligt Tunge

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 1667 1668 [1669] 1670 1671 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010