home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 1175 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 38 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4226959 gange)
Hcan
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #1770: 15 Sep 2006, 14:29 »

Ja, for søren hvor har man da kunnet se det komme, lige siden Laudrup forsvandt! Brøndby har jo nærmest været det dårligste hold i verden! Det er netop også derfor, at de pt. er nummer to, bl.a. foran FCK, og at de trods alt kom til 1. runde. De har virkelig lignet et hold på vej mod sammenbrud!

Jeg mener nu ikke Meulensteen har gjort det dårligt, han har bare ikke fået det spillermateriale han har brug for, at sælge Elmander er skidt, for i Brøndby findes afløseren ikke, selvom Ericsson er et godt bud. Peguero er også blevet skadet, tror ellers at han kunne have været en gevinst, hvor det ser ud til at Rector og Hannes er nittelodder som er købt fordi det var bare nødvendigt for ikke at panikke helt.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #1771: 15 Sep 2006, 14:33 »

Synes egentlig ikke det er noget med "egen medicin". Hvad jeg selv har bemærket, har der da ikke været nogen hån til FCK fans i meget lang tid, og når der så endelig er noget at håne over, så synes jeg at der bliver holdt godt tilbage, fx med Hamburg.

I køre straks med "det ta' kun 5 minuter", "Fut Fut Lokomotiv", "Frankfurter", "Carlsberg er god pils, Ventspils er bedre" osv osv.

Tjah, jeg mener nu at det her på fmfreaks har været en hel del BIF attitude i FCK tråden og det er bare det jeg mener med egen medicin med at vi nu skriver her i tråden. Selvfølgelig skal der da hånes lidt og jeg brokker mig generelt heller ikke over at der er lidt hån, men hvis folk begynder at tude over det, såsom ved at sige at der der ligepludselig kom mange FCK'ere i BIF tråden. Sådan fungere det sku og det bør vi alle kunne leve med. Når man bliver for kæphøj, så falder det sku tilbage på en når det kikser for ens eget hold. Tro mig om i ikke er tilbage i "vores" tråd på Søndag når vi har blameret os mod FC Nordsjælland.

Så det jeg lige vil sige, tag det nu ikke så tungt når der bliver hånet lidt.

United-styrer
Gæst

« Svar #1772: 15 Sep 2006, 14:36 »

Jeg mener nu ikke Meulensteen har gjort det dårligt, han har bare ikke fået det spillermateriale han har brug for, at sælge Elmander er skidt, for i Brøndby findes afløseren ikke, selvom Ericsson er et godt bud. Peguero er også blevet skadet, tror ellers at han kunne have været en gevinst, hvor det ser ud til at Rector og Hannes er nittelodder som er købt fordi det var bare nødvendigt for ikke at panikke helt.

Jeg mener netop også, at Meulensteen under omstændighederne har gjort det okay, som sagt qua en andenplads i ligaen. Faktisk er dette jo den første store skuffelse overhovedet, siden han kom, hvorfor jeg mener, at Tributes påstand om, at det kunne ses, siden Laudrup gik, er komplet til grin :-)

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #1773: 15 Sep 2006, 14:49 »

Tjah, jeg mener nu at det her på fmfreaks har været en hel del BIF attitude i FCK tråden og det er bare det jeg mener med egen medicin med at vi nu skriver her i tråden. Selvfølgelig skal der da hånes lidt og jeg brokker mig generelt heller ikke over at der er lidt hån, men hvis folk begynder at tude over det, såsom ved at sige at der der ligepludselig kom mange FCK'ere i BIF tråden. Sådan fungere det sku og det bør vi alle kunne leve med. Når man bliver for kæphøj, så falder det sku tilbage på en når det kikser for ens eget hold. Tro mig om i ikke er tilbage i "vores" tråd på Søndag når vi har blameret os mod FC Nordsjælland.

Så det jeg lige vil sige, tag det nu ikke så tungt når der bliver hånet lidt.

Det er da ikke at tude, at sige der bare lige pludselig er kommet så mange FCK'ere i tråden, det er da en fact. Og så er det da også lidt pudsigt at de selv har så travlt lige præcis nu.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #1774: 15 Sep 2006, 15:02 »

Det er da ikke at tude, at sige der bare lige pludselig er kommet så mange FCK'ere i tråden, det er da en fact. Og så er det da også lidt pudsigt at de selv har så travlt lige præcis nu.

Problemet er jo at du netop nu lægger mere i at jeg skriver i tråden end der er i det. Det første indlæg jeg skrev var bidende ironi og det bliver kommenteret. Derfor fortæller jeg at det var ironi og nu kommenterede jeg din bemærkning om at der var mange FCK'ere i tråden med at det da er naturligt nok, da det er samme der sker i FCK tråden når FCK blamere sig. Så igen, læg nu ikke så meget i det. Det kan jo ikke passe at i BIF fans ikke kan klare at vi håner tilbage  når der er noget at håne over.

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #1775: 15 Sep 2006, 17:33 »

skrevet af FCKFOREVER, , 15.09.2006, 16:42

Som fck fan burde jeg måske ikke bruge min tid på at læse indlæg, herinde i jeres måske allerhelligste hule. Men da fodbold interesserer mig, og specielt den evige kamp om førertrøjen, mellem Danmarks suverænt to største og bedste klubber pt., kan jeg slet ikke lade være med også at følge jeres reaktioner på hvad der sker iøjeblikket. Mht. til kampen i går, er ikke en FCKèr jeg har talt med i dag, i tvivl om at bif blev bortdømt i en grad man ikke har set magen til i mange år. Dem af os der ved lidt om fodbold føler med jer. Vi prøvede selv en Engelsk 3 divisions dommer mod Hamburg, men det var åbenbart ikke nok for Uefa, så i fik altså en fra 4 division. Synd for dansk fodbold. Mht. til kommentarene om at jeres hold er middelmådigt??? Så vidt jeg er orienteret, har i kke tabt en kamp under Møllestenen før i går. Og den kamp havde fck også tabt, hvis vi havde haft en retaderet analfabet som dommer. Derfor kan man da ikke konkludere noget på den baggrund. Som fckèr sidder jeg faktisk og kan blive en smule misundelig ind imellem, når jeg ser talenter som spellmann og Mike Jensen og Morten Rasmussen osv. osv. Ingen tvivl om at det kan blive et stjernehold, hvis de for lov til at spille sammen i en længere periode. Det kan godt være det koster jer et Mesterskab i år. Tilgengæld giver det jer måske tre på stribe efterfølgende. Så op med Hagen, i går en lys fremtid i møde.

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #1776: 15 Sep 2006, 17:48 »

Problemet er jo at du netop nu lægger mere i at jeg skriver i tråden end der er i det. Det første indlæg jeg skrev var bidende ironi og det bliver kommenteret. Derfor fortæller jeg at det var ironi og nu kommenterede jeg din bemærkning om at der var mange FCK'ere i tråden med at det da er naturligt nok, da det er samme der sker i FCK tråden når FCK blamere sig. Så igen, læg nu ikke så meget i det. Det kan jo ikke passe at i BIF fans ikke kan klare at vi håner tilbage  når der er noget at håne over.

Heps!

Jeg kunne desværre ikke lige skimte ironien i starten Smiley derfor jeg var lidt uforstående over for dit indlæg. Jeg kan kun være enig i dine kommentarer efterfølgende. 

absalonsen
Gæst

« Svar #1777: 16 Sep 2006, 00:33 »

Nu er det jo ingen hemlighed, at vi har mangel på forsvarsspillere i kampen mod Frankfurt. Så her er vores nye spiller:

Hvem mon det skal forestille??

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #1778: 16 Sep 2006, 11:18 »

Anders Bjerregård er fodboldinvalid, så den går nok ikke Ubeslutsom

absalonsen
Gæst

« Svar #1779: 16 Sep 2006, 11:30 »

Nå for satan.. Så har vi jo et problem.  Wink

Chelidze90
Gæst

« Svar #1780: 16 Sep 2006, 11:32 »

Hvem siger, at man ikke kan spille, bare fordi man er invalid? Wink

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #1781: 16 Sep 2006, 11:38 »

Men altså halvdelen af vores spillere virker også fodboldinvalide, med så mange skader de får, så han er vel ikke værrer end så mange andre i vores trup :-).

Bademesteren
Manager

« Svar #1782: 16 Sep 2006, 23:08 »

Hvis alle i og omkring klubben gør deres bedste, så kan det kun blive et positivt resultat.

Vi bakker op i medgang og modgang!

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #1783: 17 Sep 2006, 00:04 »

Smukt arbejde og god opfordring fra tifo-gruppen. Vi skal som altid stå sammen og bakke op om drengene, vi er stærke i modgang og det skal vi bevise igen mod Esbjerg.

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #1784: 17 Sep 2006, 19:05 »

Fremragende førstehalveg indtil videre, det er dælme klassebold det her! Kan ikke få armene ned, det er simpelthen så smukt, og samtidig kynisk og proffesionelt. Laudrup stilen er beholdt, bare krydret med en smule kynisme.

Og så beviser Hannes Sigurdsson lige hvorfor at vi har købt ham. Han har spillet en klassekamp indtil videre. Ikke specielt målfarlig, men er så hamrende vigtig som targetmand!

Og fansene har også været fremragende indtil videre. Jeg har ikke været så optimistisk Brøndby fan i et halvt år!

Sider: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010