home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 956 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 236 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1639 1640 [1641] 1642 1643 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4043360 gange)
Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24600: 14 Maj 2009, 21:54 »

God kamp idag! 3-0 sejr.

Hvordan med tog fra Odense til Parken? Hvor står man af og hvordan er den videre vej?
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24601: 14 Maj 2009, 22:02 »

Dejlig kamp med lækkert spil.... Og nu det her http://tv2sport.dk/node/32467 Måske kommer der aligevel en islænding fra barca :O Men den er selvf stadig langt ude
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24602: 14 Maj 2009, 22:03 »

Ja en flot kamp, som Brøndby vinder Wink

Det er muligt men det sker nok ikke Thumbs Up
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Andreas93
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24603: 14 Maj 2009, 22:16 »

Dejlig kamp med lækkert spil.... Og nu det her http://tv2sport.dk/node/32467 Måske kommer der aligevel en islænding fra barca :O Men den er selvf stadig langt ude


Seriøst hvorfor skulle han dog skifte til jer  Grin
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24604: 14 Maj 2009, 22:51 »

Rigtig, rigtig fornuftig kamp i dag. Overbevisende, sikker og flot sejr på 3-0. Fin optakt til kampen på søndag - både på banen og på tribunen. Vi ligger nummer 1, hvilket vi også gør efter søndag. Wink

Udover det rigtigt vigtigt, at vi slipper for gule kort (pånær Remco). Vi havde en hel del spillere i fare for karantæne, hvis de fik et gult, men nu kan vi stille med stærkeste på søndag.

Vi vinder det lort! Grin
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24605: 14 Maj 2009, 23:49 »

God kamp idag! 3-0 sejr.

Hvordan med tog fra Odense til Parken? Hvor står man af og hvordan er den videre vej?
Du kan vel tage regionaltoget, som gerne skulle stoppe på Østerport. Herfra kan du enten gå, eller tage bus 15 mener jeg det er. Er ikke helt sikker. Det sker heldigvis ikke tit, at jeg ligger vejen forbi PSE Arena. Tunge
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24606: 14 Maj 2009, 23:51 »

Seriøst hvorfor skulle han dog skifte til jer  Grin
Fordi han her sent i sin karriere, måske godt kunne tænke sig at være STJERNEN i en klub, som han ikke har været tidligere. Og vinder vi mesterskab, kan vi højest sandsynligt lokke med Champions League.

Ellers fremragende kamp i dag, fantastisk stemning på Faxe og super godt spil på banen. Virkeligt lækkert, jeg er ved at være afhængig af det. Opstemt Det er seriøst virkeligt fedt! Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24607: 15 Maj 2009, 08:05 »

Hold da kæft, en fed aften i går! Fed stemning, og en indsats på banen, der sagde klør to. Farnerud virker til, at være kommet i omdrejninger langt om længe, og sammen med Krohn-Delhi stod de for en masse lækkerier. Ronaldo og Messi go home. Ja, selv Duncan fik løbet og kæmpet en del. Opstemt

WE SHALL NOT BE MOVED!

Hvordan med tog fra Odense til Parken? Hvor står man af og hvordan er den videre vej?

Stå af på hovedbanen og gå med på marchen fra Rådhuspladsen til siloen. Ifl. SSO skulle et tog kl. 12:08 ramme Odense, fyldt med Brøndby fans. Thumbs Up

http://www.allehaderos.dk/?artid=946
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24608: 15 Maj 2009, 10:56 »

Tak - kan desværre ikke være med til marchen, da min kammerat skal spille fodboldkamp inden. Så vi tager et tog kl 13.16 og er inde på østerport kl 15. ca. Hvor langt er der fra østerport til Parken?
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24609: 15 Maj 2009, 11:07 »

Der er vel 10 min gang Smiley... Bare følg med flokken der vil utvivlsomt være andre brøndby fans, som ikke lige går med marchen Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24610: 15 Maj 2009, 11:13 »

Fy for fanden hvor spillede vi dog en god kamp i går Shockeret

Alt var simpelthen perfekt.. Stemningen, spillet, at ligge nr 1, ALT Opstemt

Jeg har sku ikke så meget at udsætte.. Alle spillerne leverede det jeg forventer..

Det spil vi leverede i går er det spil jeg vil se os levere over en hel sæson i op mod 90 % af kampene.. Det var med bevægelse, koncentration, engagement, og lyst til at spille fodbold... Det var med andre ord effektiv fodbold som var værd at se på..

Desuden er det altid rart med livsfarlig jubel, det tror jeg GE kan skrive under på Opstemt Grin .. Fed fed følelse at ligge nr 1, der har nok siddet en fck fan eller 10 derhjemme med bitter smag i munden da den sang blev skrålet ud over stadion Cool..

Lad os nu for fanden tage tre point i parken på søndag, sådan at vi kan få det guld jeg syntes vi fortjener!..

EVIGT OG ALTID VIL VI FØLGE JER!!!! Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24611: 15 Maj 2009, 11:27 »

VI LIGGER NR. 1!

Det er verdens fedeste sang, når det er de rigtige folk der synger den (Brøndby og ikke FCK) Thumbs Up

Det er dejligt at se, at vi prøvede at holde bolden på jorden! Det er sgu godt! Alle spillere kæmpede til ug og spillede en super kamp. Endelig viser vi noget mesterskabsklasse, og hvilket tidspunkt at gøre det på - lige inden topkampen på søndag, hvor vi indtager København, og forhåbentlig ikke taber Thumbs Up

Virkelig fed dag på stadion, hvor 3-0 målet blev fejret med at VK og jeg røg 3-4-5 rækker ned med hovedet først på ryggen! Heldigvis lå jeg oven på VK, så det var en dejlig blød jubel uden skrammer Smiley God dag på stadion hvor -LFC- og Zone 43 også var til stede! Opstemt

PARKEN SMADRER IKK' SIG SELV - VI SLÅR JEG IHJÆL!!!!!!! Djævel
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24612: 15 Maj 2009, 11:38 »

VI LIGGER NR. 1!

Det er verdens fedeste sang, når det er de rigtige folk der synger den (Brøndby og ikke FCK) Thumbs Up

Det er dejligt at se, at vi prøvede at holde bolden på jorden! Det er sgu godt! Alle spillere kæmpede til ug og spillede en super kamp. Endelig viser vi noget mesterskabsklasse, og hvilket tidspunkt at gøre det på - lige inden topkampen på søndag, hvor vi indtager København, og forhåbentlig ikke taber Thumbs Up

Virkelig fed dag på stadion, hvor 3-0 målet blev fejret med at VK og jeg røg 3-4-5 rækker ned med hovedet først på ryggen! Heldigvis lå jeg oven på VK, så det var en dejlig blød jubel uden skrammer Smiley God dag på stadion hvor -LFC- og Zone 43 også var til stede! Opstemt

PARKEN SMADRER IKK' SIG SELV - VI SLÅR JEG IHJÆL!!!!!!! Djævel

Ja typisk at jeg ligger nederst.. Kan sku snart ik klare al din dominans i vores forhold mere Ubeslutsom Grin

Haha men heldigvis for dig, jeg bragede lige knæet ned i betonen(dog heldigvis det højre så vi kan stadig spille bold Opstemt ) og så lå jeg ellers der med dig ovenpå mig, på ryggen... Haha anders vi frister skæbnen når vi ser bold, men gud hvor er det nice..

Livsfarlig jubel hvor man falder rækker ned og har folk over sig ftw  Opstemt Djævel
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24613: 15 Maj 2009, 11:54 »

For første gang i foråret lignede vi et mesterhold. Den absolut bedste kamp under Kent Nielsens ledelse. Vi lukkede godt af bagtil og spillede med stor disciplin i offensiven, som producerede markant flere chancer end tidligere i foråret.

Det er et godt tidspunkt at vise mesterskabsklasse på, og forhåbentlig kan vi gentage det på søndag, hvor jeg vil være svært tilfreds med uafgjort, for FCK er efter min mening fortsat favoritter.
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24614: 15 Maj 2009, 12:03 »

For første gang i foråret lignede vi et mesterhold. Den absolut bedste kamp under Kent Nielsens ledelse. Vi lukkede godt af bagtil og spillede med stor disciplin i offensiven, som producerede markant flere chancer end tidligere i foråret.

Det er et godt tidspunkt at vise mesterskabsklasse på, og forhåbentlig kan vi gentage det på søndag, hvor jeg vil være svært tilfreds med uafgjort, for FCK er efter min mening fortsat favoritter.

Er slet slet ikke enig!

Brøndby smider utrolig mange bolde væk i denne kamp!

Og sejren kom i hus på en meget billig baggrund (Hentyder til randers)
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Sider: 1 ... 1639 1640 [1641] 1642 1643 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010