home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 900 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 212 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1636 1637 [1638] 1639 1640 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4040632 gange)
Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24555: 11 Maj 2009, 18:38 »

Synes Jatta lyder rigtig spændende, men synes efterhånden han har været i klubben længe nok til at de burde kunne bestemme sig... Det kan selvfølgelig være positivt at han har været så længe på prøve, men jeg kunne også godt være lidt nervøs for om det er fordi han måske alligevel ikke helt har niveauet...
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24556: 11 Maj 2009, 18:51 »

Det skulle ikke undre mig, hvis Jatta fik en kontrakt inden sommerens vindue lukkes. Han har været til prøvetræning i meget lang tid efterhånden, hvilket må være et tegn på, at Kent har set krummer i knægten. Om ikke andet, så kan han starte ud på 2DØ holdet.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24557: 11 Maj 2009, 21:17 »

http://www.bold.dk/nyt/Thomas-R-vil-ofre-sig-for-Broendby

That's the spirit, den slags kan vi li'! Jeg vil hellere eller end gerne se ham i aktion i de tre sidste kampe, så må Jan K. tage pladsen på torsdag, nu hvor Wass er ude med karantæne.. Jeg synes dog stadigvæk, at man burde have smidt en lille pose penge til kronjylland i vinters mod at få Jan F. Smiley

THOMAS, THOMAS RASMUSSEN!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24558: 12 Maj 2009, 13:00 »

Nu vil jeg lige give min mening og jeg vil da også spå om hvordan det kommer til at gå os i de kommende kampe om guldet. Peace

Jeg synes det er positivt at vi vinder så mange kampe uden at vi spiller prangende overhovedet, men vi vinder kampene og derfor er vi også med i guldkampen i år, men så slutter alt det sjove også her, desværre. Jeg tror godt vi kan vinde over Randers på torsdag, men det er kampen på søndag, jeg er meget bange for. Jeg frygter vi får en ordentlig snitter mod affaldet. Tror godt resultatet kan lyde 3-0 til fuckerne, hvor de presser i bund med masser af chancer det meste af kampen. Jeg også at hvis vi taber til FCK, så taber vi desværre også til GF på udebane også ender vi på 3 pladsen. Det tror jeg fordi vi simpelthen har nogle pladser i truppen som er alt alt for ustabile og sjældent præstere noget der er et mesterhold værdigt. De spillere er Wass, Gisla og Dunken, de spillere er simpelthen for langsomme. Wass han bliver næsten hver kamp overspillet i højre side, enten fordi han spiller for offensivt og ikke kan nå med hjem, eller fordi han simpelthen ikke har nok muskler til at tackle ordentligt. Gislason er alt alt for langsom til at spille def. midt. og han laver tit mange dumme og unødvendige frispark, som koster ham et gult kort, og det kan godt være han bryder spillet et par gange i løbet af en kamp, men så laver han heller ikke mere positivt! Duncan, han ikke scoret nogle mål i foråret (undtagen i søndags, men det var på straffe, så tæller ikke rigtig), han vinder ikke hovedstødsdueller mere og han er for langsom til at presse modstanderens forsvar. Jeg synes også det er værd at tage med at vi aldrig har slået FCK med Duncan på banen.

Men hvis det skal lykkedes os at få en sejr i parken, så skal hele holdet præstere, og især spillere som Max, Stephan, Remco, Farnerud, Holmén og Krohn dehli, ellers tror jeg simpelthen ikke på det lykkedes. Jeg har også hørt mange sige at de vil have TR til at spille på søndag, fordi han er bedre end randrup. Men det er han ikke på nuværende tidspunkt, for han er simpelthen ikke i ordentlig form til at kunne følge med i kampen mod FCK. Derfor synes jeg ikke han skal starte inde mod Randers eller FCK.

Men HVIS vinder over Randers og FCK, så tror jeg sgu at vi vinder mesterskabet, men alle spillerne skal vi virkelig yde deres bedste for at dette skal ske, og måske lidt bedre end det bedste. Peace

MESTERSKABET DET SKAL HJEM IGEN!!
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24559: 12 Maj 2009, 13:22 »

Mit personlige håb, som også er mere realistisk, end at vi vinder i parken, er at vi vinder over Randers og OB slår FCK, for så kan vi nøjes med uafgjort i parken...
Så må FCK godt vinde pokalen, fordi det så er til FCM's fordel at vi så bliver mestre og dem har vi i den sidste kamp... Jeg ved godt at de måske ikke vil tabe med vilje, men man kan ikke undgå at tænke at det måske kommer til at lægge i baghovedet på dem, at hvis de taber, så kan de stadig bliver nummer 4 og så stadig komme ud i europa...

Men det er meget ønsketænkning... Det vigtigste resultat er at OB meget gerne skulle slå FCK...
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24560: 12 Maj 2009, 13:39 »

http://www.bold.dk/nyt/Thomas-R-vil-ofre-sig-for-Broendby

That's the spirit, den slags kan vi li'! Jeg vil hellere eller end gerne se ham i aktion i de tre sidste kampe, så må Jan K. tage pladsen på torsdag, nu hvor Wass er ude med karantæne.. Jeg synes dog stadigvæk, at man burde have smidt en lille pose penge til kronjylland i vinters mod at få Jan F. Smiley

THOMAS, THOMAS RASMUSSEN!

Nøj hvor er han bare sej! Anden gang i dette forår han vil ofre sig eller spiller med smerter! SÅDAN TR! Opstemt Thumbs Up
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24561: 12 Maj 2009, 15:16 »

Mit personlige håb, som også er mere realistisk, end at vi vinder i parken, er at vi vinder over Randers og OB slår FCK, for så kan vi nøjes med uafgjort i parken...
Så må FCK godt vinde pokalen, fordi det så er til FCM's fordel at vi så bliver mestre og dem har vi i den sidste kamp... Jeg ved godt at de måske ikke vil tabe med vilje, men man kan ikke undgå at tænke at det måske kommer til at lægge i baghovedet på dem, at hvis de taber, så kan de stadig bliver nummer 4 og så stadig komme ud i europa...

Men det er meget ønsketænkning... Det vigtigste resultat er at OB meget gerne skulle slå FCK...

Jeg er enig. Jeg har meget svært ved at forestille mig, at vi kan vinde i Parken og vil være svært tilfreds med uafgjort. Så må vi håbe, vi kan vinde de andre kampe, vi har tilbage, og at de øvrige resultater flasker sig. Mest oplagt er det selvfølgelig at hænge sin hat på OB på torsdag(?).
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24562: 12 Maj 2009, 15:35 »

Jeg er enig. Jeg har meget svært ved at forestille mig, at vi kan vinde i Parken og vil være svært tilfreds med uafgjort. Så må vi håbe, vi kan vinde de andre kampe, vi har tilbage, og at de øvrige resultater flasker sig. Mest oplagt er det selvfølgelig at hænge sin hat på OB på torsdag(?).

*onsdag (/i morgen). Wink

Men ja, ville være lækkert, hvis OB kunne tage alle tre point, så ordner vi (naturligvis) Randers, og så er uafgjort fint i parken. Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24563: 12 Maj 2009, 22:14 »

Aben ligger i kampen i Odense i morgen, får ob point er alt åbent, hvis ikke ser det en kende sort ud. Med mindre vi, som ventet Wink, henter de tre point i siloen.

http://www.bold.dk/nyt/Holmen-vil-videre

Ærgeligt, men ventet. Jeg er ikke i tvivl om, at han kan begå sig i de store ligaer, men han vil blive savnet på Vestegnen. Ingen tvivl om det. Tusind kroner spørgsmålet er så bare, hvem der skal afløse ham..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24564: 12 Maj 2009, 22:22 »

tror der er rigtig mange der kan afløse ham, også nu hvor bif er så småt tilbage på sporet.
Logged

maaahhh-h-h-h

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24565: 12 Maj 2009, 22:33 »

Kunne det tænkes Nilsson spiller den? Han kan jo godt spille den.. en slags jan k i højre side der også kan tage backen Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Beee
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24566: 13 Maj 2009, 13:45 »

så er truppen udtaget..
http://onside.dk/nyheder/thomas-r-tilbage-for-bif

godt at se T. Rasmussen kæmper for det og er tilbage allerede..
Logged

Kudska
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24567: 13 Maj 2009, 13:46 »

Så ser det ud til det bliver en kontrakt til Paul Jatta. Smiley
http://www.bold.dk/nyt/Broendby-arbejder-paa-Jatta-kontrakt
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24568: 13 Maj 2009, 16:38 »

så er truppen udtaget..
http://onside.dk/nyheder/thomas-r-tilbage-for-bif

godt at se T. Rasmussen kæmper for det og er tilbage allerede..

Ja det er en fed attitude. Men så nu hellere, at vi sparede ham i morgen, så han kan være mere klar på søndag!
I øvrigt fedt at der er fælles march på søndag! Opstemt Det blvier en feed dag Thumbs Up
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24569: 13 Maj 2009, 16:55 »

I skal jo heller ikke tage den her kamp for let. Randers er svære Wink
Logged

Sider: 1 ... 1636 1637 [1638] 1639 1640 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010