home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 835 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 198 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1635 1636 [1637] 1638 1639 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4035179 gange)
Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24540: 11 Maj 2009, 11:55 »

Er det BIF eller Gislason der ikke vil forlænge? (: .. Hvis det er Gislason, er der så nogen der ved hvor han vil spille?

"Skiftede til Brøndby IF i sommeren 2007 fra FC Lyn på en 5-årig kontrakt." - Tror ikke de snakker forlængelse, da han, ved kontraktens udløb, vil være 32-33 år gammel og ihvertfald ikke aktuel på vores førstehold længere. Tror mere der ligger det i at han mister anførerbindet til sommer samtidigt med sin plads i startelleveren, og derfor måske vil søge nye græsgange.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24541: 11 Maj 2009, 15:13 »

Forlæng dog med Lorentzen istedet for at hente en eller random spiller fra Esbjerg..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24542: 11 Maj 2009, 15:57 »

http://onside.dk/node/32775

Nu må det Awaykort fandme indføres snart! Se bare på FCK-fansene. Efter de har fået indført awaykortet så har der ikke været ballade overhovedet!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24543: 11 Maj 2009, 16:09 »

Har fck haft nogen tilhængere med på udebane at all?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24544: 11 Maj 2009, 16:17 »

De har da 100-200, men stadigvæk. Der er intet ballade. Det kan godt være de ikk er særlig mange, men det hjælper i det mindste på det. Synes bare Haraldsson er dum at høre på at han ikke gider at lave det. Det ødelægger jo fodbolden i Danmark. Se bare eksemplet i Horsens.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24545: 11 Maj 2009, 16:28 »

Har fck haft nogen tilhængere med på udebane at all?

Ja.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24546: 11 Maj 2009, 16:30 »

Mit internet fucker, så en eller anden, kopier lige nyhed og sæt den herind. Så giver jeg nok en fiktiv is.

Pft.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24547: 11 Maj 2009, 16:37 »

Mit internet fucker, så en eller anden, kopier lige nyhed og sæt den herind. Så giver jeg nok en fiktiv is.

Pft.

Der står bare, kort og kontant, at 90 mand er anholdt efter kampen i går..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24548: 11 Maj 2009, 16:40 »

AFC: Hvad skulle et awaykort hjælpe her? Så længe det er efter kampen, vil et awaykort ikke hjælpe en fløjtende fis. Det forhindrer jo ikke folkene i at tage til Esbjerg.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24549: 11 Maj 2009, 16:42 »

Nej, det ved jeg godt. Men stadigvæk. Se på det som noget negativt for fodbolden. Brøndby laver jo stortset ballade både efter og midt i kampen når de spiller ude.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24550: 11 Maj 2009, 16:56 »

Kan ærligt talt ikke se hvad problemet skulle være i at få awaykort, hvis folk vil se fodbold så er det vel ikke så slemt at få sådan et skide kort, hvis det øger sikkerheden, det er jo ikke nok med at de laver ballade på stadion, og efter kampene, det er jo hver gang og lige meget om vi vinder eller taber, den slags mennesker hører ikke hjemme på et stadion, stik dem en celle i et fængsel eller noget.

Det burde sq være lovpligtigt at være skrevet op i en database hvis man ville se fodbold, når folk ikke kan gøre det uden at lave ballade.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24551: 11 Maj 2009, 17:06 »

Nej, det ved jeg godt. Men stadigvæk. Se på det som noget negativt for fodbolden. Brøndby laver jo stortset ballade både efter og midt i kampen når de spiller ude.

Hvorfor skal man ændre noget bare for at ændre? Med frygt for at lyde for konservativ, så er det da helt vildt dumt at indføre noget, som med sikkerhed ikke vil hjælpe! Det eneste det vil gøre, er at signalere at man hader disse bøller. Problemet bliver ikke løst af et dumt kort.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24552: 11 Maj 2009, 17:07 »

Hvorfor skal man ændre noget bare for at ændre? Med frygt for at lyde for konservativ, så er det da helt vildt dumt at indføre noget, som med sikkerhed ikke vil hjælpe! Det eneste det vil gøre, er at signalere at man hader disse bøller. Problemet bliver ikke løst af et dumt kort.
Hvad er løsningen så? Synes sgu snart det er den mest simple løsning. Det hjælper jo.
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24553: 11 Maj 2009, 17:19 »

Hvad er løsningen så? Synes sgu snart det er den mest simple løsning. Det hjælper jo.

Bedre vagter, mere overvågning på stadion, det hjalp meget godt i Horsens. Man fangede en del af dem, som lavede ballade. Sidst jeg var inde at se Brøndby, var der en gut, som tændte romerlys lige ved siden af mig. 10 minutter efter kom kontrollørerne ned og tog ham med op. Det beviser at overvågningen på stadion virker, så hellere køre den vej, i stedet for at spilde ressourser på at indføre kort.
Som absa påpegede så hjælper det jo ikke! Away kort har intet med sammenstød at gøre uden for stadion.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24554: 11 Maj 2009, 17:50 »

http://onside.dk/node/32845

Jatta i kamp. Er sgu også ved at blive utålmodig omkring ham. Vil gerne vide lidt mere om hvad der sker men nu må vi se Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 1635 1636 [1637] 1638 1639 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010